"Sajnos manapság egyre többen vannak olyanok, akiknek nem számít 50 vagy 100 dollárnyi extra kiadás sem, így kérhetnek a kiadók bármennyit, ők fizetni fognak, mert mindent azonnal akarnak."
Ez a lényege a vállalkozásoknak. A cikkíró minden bizonnyal ingyen adná a DLC-ket, és nem kellene neki az egyszerű plusz pénz. Ha szétnézünk, láthatjuk, hogy szinte minden vállalkozás az emberi butaságra, hiúságra, függőségre, kíváncsiságra, lustaságra épül, miért lenne ez másképp ebben az esetben?
Először is: Szerintem korábban nem jelent meg ilyen mennyiségű jó játék/film/sorozat, mint az utóbbi 4-5 évben, egyszerűen azért, mert ma sokkal nagyobb a kínálat, amiből több lesz a gyöngyszem is. Ugyanígy lehetett volna 5-10-15 éve is rossz/félkész játékokról írni, mint ahogy igaz ez a filmeknél, sorozatoknál, könyveknél, bárminél. Sturgeon törvényéből kiindulva, minden alkotás 90%-a sz*r. Megoldás: A 10%-kal kell játszani. Miért veszi meg valaki a CoD 16. részét, ha az előtte lévő 9 nem tetszett neki, és 1 héttel a megjelenés után ő maga is tájékozódhatna a kritikák alapján, hogy ez sem lett jobb? Engem nem zavar, ha valaki megveszi a 16. részt, én nem fogom. Miért baj az nekem, ha más hülyeséget csinál? További okok csak az utóbbi évekből, ami miatt a cikk - attól függetlenül, hogy rengeteg igazság és féligazság van benne - azért erős túlzás:
-Deus Ex: Human Revolution
-Witcher trilógia
-Bioshock és Bioshock: Infinite
-Dishonored
-Ori and the Blind Forest
-Divinity: Original Sin
-Alien: Isolation
-Swapper
-To the Moon
-Life Is Strange
-Bastion
-Arkham Asylum, Arkham City
-stb.
Ezek azok, amikkel vagy én vagy valamelyik tesóm játszott és le voltunk nyűgözve. Nekem ráadásul a Tomb Raider reboot eszméletlenül tetszett... Ez néhanapján 1-2 óra játékkal évek szórakozását jelenti, és lefogadom, hogy legalább még 5-ször ennyi játékot lehetne említeni.