üzenetek

hozzászólások


kwzatz
(őstag)

"Sajnos manapság egyre többen vannak olyanok, akiknek nem számít 50 vagy 100 dollárnyi extra kiadás sem, így kérhetnek a kiadók bármennyit, ők fizetni fognak, mert mindent azonnal akarnak."
Ez a lényege a vállalkozásoknak. A cikkíró minden bizonnyal ingyen adná a DLC-ket, és nem kellene neki az egyszerű plusz pénz. :) Ha szétnézünk, láthatjuk, hogy szinte minden vállalkozás az emberi butaságra, hiúságra, függőségre, kíváncsiságra, lustaságra épül, miért lenne ez másképp ebben az esetben?

Először is: Szerintem korábban nem jelent meg ilyen mennyiségű jó játék/film/sorozat, mint az utóbbi 4-5 évben, egyszerűen azért, mert ma sokkal nagyobb a kínálat, amiből több lesz a gyöngyszem is. Ugyanígy lehetett volna 5-10-15 éve is rossz/félkész játékokról írni, mint ahogy igaz ez a filmeknél, sorozatoknál, könyveknél, bárminél. Sturgeon törvényéből kiindulva, minden alkotás 90%-a sz*r. Megoldás: A 10%-kal kell játszani. Miért veszi meg valaki a CoD 16. részét, ha az előtte lévő 9 nem tetszett neki, és 1 héttel a megjelenés után ő maga is tájékozódhatna a kritikák alapján, hogy ez sem lett jobb? Engem nem zavar, ha valaki megveszi a 16. részt, én nem fogom. Miért baj az nekem, ha más hülyeséget csinál? További okok csak az utóbbi évekből, ami miatt a cikk - attól függetlenül, hogy rengeteg igazság és féligazság van benne - azért erős túlzás:
-Deus Ex: Human Revolution
-Witcher trilógia
-Bioshock és Bioshock: Infinite
-Dishonored
-Ori and the Blind Forest
-Divinity: Original Sin
-Alien: Isolation
-Swapper
-To the Moon
-Life Is Strange
-Bastion
-Arkham Asylum, Arkham City
-stb.
Ezek azok, amikkel vagy én vagy valamelyik tesóm játszott és le voltunk nyűgözve. Nekem ráadásul a Tomb Raider reboot eszméletlenül tetszett... Ez néhanapján 1-2 óra játékkal évek szórakozását jelenti, és lefogadom, hogy legalább még 5-ször ennyi játékot lehetne említeni.

üzenetek