[Re:] [Jhonny06:] Soha többé UPS - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Jhonny06
(veterán)
Blog

Update: tegnap természetesen hiába vártam a csomagot, megint nem keresett a futár. Ma ugyanez, ráadásul a nyomkövetéshez "sikertelen kézbesítési kísérlet" van írva, amikor itthon voltam és telefonon is el lehetett érni, de nem keresett senki. Meguntam, átkértem egy UPS csomagpontra. Eddig félig-meddig vicces volt, de most már tényleg kerülni fogom ezt a céget, ha egy mód van rá.

[ Szerkesztve ]


RudiLicenc
(aktív tag)

Nekem valóban elveszett a 2300 EUR-os csomagom. Ügyfélszolgálat semmit sem tud a csomagról.


KKaresz45
(senior tag)

Én kérek elnézést :DDD

UPS sztori. Külföldről rendeltem egy gyártó webshopjából. Mivel a postai címemben olyan ékezetes betű szerepel, ami nem minden karakterkészletben található meg (ezek ugye az Ő,Ű betűk), ebből volt már korábban problémám, fel is voltam készülve rá hogy nem fog simán menni. Leadtam a rendelést, a webshopon tökéletes volt a cím. Nem sokkal később megkaptam a tracking numbert és csodák csodájára a UPS oldalán is tökéletes volt a cím. Ott volt a telefonszám is. Megnyugodtam hogy sínen van a dolog. Jött is a levél pár nap múlva hogy másnap kézbesítik. Csak a futár nem jött másnap. Gondoltam ránézek a nyomkövetésre hogy mit is mutat és ledőbbentem. Kitörlődött a cím ami pár napja még gyönyörűen benne volt. Levél az ügyfélszolgálatnak hogy kitörlődött a cím, most mi van ezzel a csomaggal. Arra nem reagáltak hogy kitörlődött a cím, újra bekérték a címet és a telefonszámomat. Pár nap múlva jött a futár és hozta a cuccot.

Pár hónap múlva ismét rendeltem onnan, természetesen ismét UPS-szel szállítottak, gyakorlatilag ugyanez megismétlődött. Viszont akkor már telefonon beszéltem a UPS-szel és rákérdeztem hogy mit lehet ezzel csinálni hogy ne törlődjön ki a cím. Az ügyfélszolgálatos nem hitte el nekem hogy kitörlődött. Ha valami adat hiányzik az csak azért lehet mert a feladó nem adta meg...

Az a gyanúm, hogy a kiszállítás előtti utolsó lépésben, amikor a címkét nyomtatják, akkor átfut a rendelés egy olyan rendszeren ami nem tudja kezelni ezeket az ékezetes karaktereket és nemes egyszerűséggel kitörli az egész címet. De ezt a problémát a UPS nem veszi komolyan. Vagy pontosan tudják hogy mi van, csak nem ismerik el. Nem tudom.

Slussz poén harmadik rendelésem onnan. Nem adtam meg címet (úgyis kitörlődik alapon), csak az irányítószámot meg a várost adtam meg és annyit írtm a címhez hogy "Kérem hívjon *telefonszám*". És ez működött! Nem kellett a csomag után mennem, hívott a futár a kézbesítés napján hogy itt van a városban és van egy csomag amin nincs cím csak telefonszám... A futár egyébként nagyon jó fej, nyilván nem ő a hibás hanem a UPS rendszere.


dugo_
(veterán)

Én csak simán nem írok ékezetes karaktert külföldi rendelésnél, sosem volt még probléma belőle.


KKaresz45
(senior tag)

Ha az Arany János utcát leírod ékezet nélkül, abból ki fogják találni hogy melyik az. De vannak ennél kacifántosabb utcanavek. ;)


D1Rect
(félisten)
Blog

Mindig örömmel tölt el, ha valaki gondolkodik és nem csak izomból elkezd hőbörögni. :)


muszurkefal
(aktív tag)
Blog

Jó lesz, pont ebbe futottam bele a minap. DPD Németországból, kíváncsi leszek. A kiszállítási cím jelenleg "ll?i t XXX.", hát kíváncsi leszek ebből megfejtik-e hova kell hozni.


KKaresz45
(senior tag)

Szerintem ha agresszíven akar az ember megoldani egy ilyen problémát akkor csak ront a helyzetén mert "csakazértis" szívatni fogják, de legalábbis nem lesznek érdekeltek abban hogy érdemben segítsenek. Látják hogy már elvesztették a bizalmadat, úgysem leszel megelégedve velük akárhogy törik magukat.


KKaresz45
(senior tag)

DPD-vel nincs tapasztalatom, de szerintem vedd fel a kapcsolatot a magyar ügyfélszolgálattal, mondd el hogy ezt látod és tudják-e hova kell hozni. Max bekérik a címet még egyszer.


Noxy
(veterán)

A Magyar Királyi Postánál nem igazán veszik el, csak éppen nem hozzák ki.
Megoldás egyszerű. A sima kézbesítő reggel megkapja csomagértesítőt, és szépen bedobja a p..ládába.
Aznap vagy másnap lehet menni érte a postára. Parkolót keresni, meg cipelni a több kg-s karton dobozt.
Múlt héten éppen rányitottam az ajtót, amikor az értesítőt gyömöszölte a p..ládába.


Jhonny06
(veterán)
Blog

A bringás postás nyilván nem fogja kivinni a csomagokat, amikor a levelek is alig férnek el nála, mégis hogy tenné? Amit meg csomagként adtak fel, azt kiviszik kocsival.


kigyi_23
(addikt)

Minden futárszolgálattal vannak gondok, kisebbek és nagyobbak is. Nekem volt pár éve UPS-es rendelésem Kínából másnapi kézbesítéssel! Itt várt reggel a cég előtt a futár, hogy hogy csomagot, néztük mi az hát a Kínai express :D Németből rendeltem nem express csak sima UPS-el csomagot december elején. Csütörtök éjjel rendeltem pénteken. Hétvége nagy részében állt ugyan, de ez ilyen, ha nem express kéri az ember ilyenkor annak van elsőbbsége aki megfizeti. Szerdára volt ütemezve a nap végére. Kedden délelőtt berobogott a futár vele, hogy hozott nekem egy csomagot. Még kedden reggel 8-kor is szerdát írt a rendszer.

Ugyanakkor GLS-el rendelt csak állítva szállítandó termékem lapra fektetve érkezett természetesen összebaszva és nem volt hajlandó vállalni érte a felelősséget a futár. Vannak példák mindenre is.


D1Rect
(félisten)
Blog

Rengeteg csomagot jött DPD-vel külföldről, általában pár száz euro értékben, voltak drágábbak is, voltak nehezebbek is.
Mindegyik bármi gyorsan ideért.
A német elosztóban ha bent volt, olyan 4-5 nap amíg a kezembe nyomták.


#56573440
(nagyúr)
Blog

nekem egyébként ennek a szöges ellentétét csinálták, utca kb másik felén volt egy címe, megkérdezte hogy ismernek e minket, mondták hogy aha, úgyhogy odaadta nekik, hogy majd onnan megkapjuk...

1: soha egy fejbiccentés nem volt köztünk a csávóval és jó 500 méterrel lakik csak arrébb meg egy kereszteződéssel
2: senkinek nem szólt senki nyilván hogy ott van, én is csak azt láttam hogy kézbesítve...

A központi számon kivergődtem egy humanoidot aki nagy nehezen felköhögte a futár számát, az meg teljesen natúrban beközölte hogy ott van a 6-ban amikor én a 31-be rendeltem, meg a délután helyett délelőtt kijött mert arra volt dolga... A többi viszont stimmelt... Azért nem voltam nyugodt a 700 eurónyi cuccal kapcsolatban ami benne volt a dobozban...

Mondjuk meglett, de azért na...


MtHq
(tag)

Na akkor csatlakozom én is. Első tapasztalatom a céggel, utolsó is.
Szerdára (tegnapra) volt kiírva a csomag. Céges hely, 0-24 portaszolgálat, tehát mindig van valaki. Meg is jött, hogy kézbesítették, 17:05-kor. Na mondom, szuper, reggel nálam a cucc.
Reggel kérdezem a portát, nem hoztak semmit. Nézem a csomagkövetést, átvételi igazolást: egy vad idegen ember vette át, akit a cégben sem ismerünk. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ez mégis mi? Kinek adták oda? A futár úgy gondolta, hogy leadja egy ups csomagátvevő pontra, és ott van, menjek el érte én.. Kérdeztem, azt lehet tudni miért került oda? Jaa, hát azt nem, lehet hogy a futárnak már nem volt ideje VAGY!!! közel volt neki ez a csomagpont és ő úgy gondolta hogy akkor leadja oda. WTF? Házhozszállítást kértem, nem azért, hogy nekem kelljen rohangálni a csomagért. Szerencsére ismerjük a UPS futárt, felhívtuk. Ma elment a csomagpontra, felvette, és kihozta. A tegnapi "kolléga" állítólag alvállalkozó. Lehet, hogy nem ártana felülvizsgálniuk néha az alvállalkozókat.. :U Ha most nem ismertünk volna senkit, mehettem volna be érte. Ráadásul csak ennek a UPS futárnak a jóindulatán múlt a dolog, mert amúgy nem lett volna feladata neki bemenni érte, és kihozni.

[ Szerkesztve ]


dugo_
(veterán)

Ezt mi is megszívtuk. ÁSZF szerint ha a futár nem tudja kézbesíteni a küldeményeket a munkaidején belül, akkor a legközelebbi (de tőlünk még mindig baromi messzi) csomagponton ledobja...

Az ügyélszolgálat du. 5 után valószínűleg csak ezeket a panaszokat hallgatja.


Lenry
(félisten)
Blog

létezik még a modorosblog?
meg is van a délutáni programom :D :R


D1Rect
(félisten)
Blog

Én ugyanígy jártam para hónapja.
Régen rengeteget olvastam, aztán valahogy elmaradt és tömbösítve pótolgatom.


snecy20
(veterán)

Ó, de sokat hallottam már ilyet...
Soha többé UPS...soha többé GLS... soha többé Sprinter.... vagy DPD.... aztán továbbra is ugyanezekből lehet válogatni, és továbbra is ezeket használjuk. :)


MtHq
(tag)

Én pl. külföldi webshopból rendeltem, többször is Postával. Semmi bajom nem volt vele, bár nem szeretem őket. Most először mondtam, hogy legyen UPS hamarabb itt van. Nem lett hamarabb itt, és még szívtam is vele. Így hát, nem.. legközelebb is Posta lesz. :)


Tikakukac
(titán)

Egyfelől sajnálatos, másfelől sok opciód nem lesz, mert fognak még neked ezzel küldeni csomit, ha akarod, ha nem.

A kavarás brutális, csomagpontoznom kell nekem is nonstop, egyszerűen egyes futárok egy támpontként megadott orbitális méretű templomtornyot sem tudnak megtalálni néha. Telefon meg, háááát, igen. Az sütős biztos.

De amúgy UPS legutóbb jót ment nálam, délután 2-es hibaleadással, este 6-os hardver felvétellel másnap 4-re nálam volt a szajré. Hollandiából :B Az szép volt, de sz0pattak be már engem is, igen.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Az a vicces, hogy tegnap a sikertelen kézbesítés után mondtam, hogy nem fogok szarakodni és a futárban bízni, úgyhogy átkértem az egyetlen belvárosi csomagpontba (Podmaniczky utca) a küldeményt és néhány óra múlva jött is az üzenet, hogy átvehető. Persze hogy ne legyen ilyen szép a sztori, volt oda is egy felesleges köröm, mert a UPS rendszerében rosszul szerepel a nyitvatartás, de legalább ma délelőtt át tudtam venni.

Nem tudom, hogy máshol is van-e ilyen csomagpont, de ha pesti a kézbesítési cím, akkor érdemes egyből oda átkérni és nem bízni a futárban.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Nekem a többi futárszolgálattal nem volt semmi problémám, de a UPS-nek már annyi van a rovásán, ha legközelebb rendelek és bármi mód van kiválasztani mást, akkor azt fogom tenni. A probléma leginkább abból adódik, hogy a külföldi webshopokon kiválasztod a szállítási módot, de fogalmad sincs, hogy hogyan és melyik céggel fog eljutni hozzád a csomag, szóval maximum kényszerből "használom" őket.

[ Szerkesztve ]


htc07
(addikt)

Üllői? :D


muszurkefal
(aktív tag)
Blog

:C :C


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Nothing.. :D Láttam a blogot, este van :)

[ Szerkesztve ]


Noxy
(veterán)

Apró csomagokat berakja a kerítésben belül ha nem fér a p.ládába. Ezt megbeszéltem vele ($)
Amiről beszélek azok 4-5 kg-s dobozok voltak amit kocsival kellene kihozni.
Helyette értesítőt kapok, amikor egész nap van mindig van valaki a házban.

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

Úgy különben, hogyan akarod megoldani a szünetmentesítést UPS nélkül? :DDD


bigmasterg
(addikt)

Én most szórakozok UPS-el.
December közepén rendeltem egy csomagot amazonról (~900 euro érték), aminek elvileg karácsony előtt meg kellett volna érkeznie.
De nem érkezett, sőt tracking sem updatelődött egyáltalán, csak a "címke létrehozva" üzenet.
Dec30.ánírta amazon rendszere, hogy valószínűleg elveszett a csomag, így az ügyfélszolgálat feladta újra, gyorsított postával.

Na tegnap délben kaptam a sikertelen kézbesítés üzentet, úgy hogy végig itthon voltam és kapucsengőn kint van a nevem.
Ügyfélszolgálatos ugyanazt mondta, mint a témaindító írásban, hogy ja hát ők nem telefonálnak, csak ha külön kérem.Ez után lediktáltam a telefonszámom.
Kíváncsian várom, hogy ma megkapom-e a csomagot. :U

[ Szerkesztve ]


i400
(senior tag)

Amazonos rendelés Ausztriában, csütörtökön leadva garantált másnap délig szállítással. A cím hegyen van (1200m), végig lakott terület a főúttól 2 km-re. Pénteken délelőtt jön az üzenet, hogy nem volt a címzett a címen és hétfőn hozzák a csomagot. A Tróger pénteken nem akart "kitérőt" csinálni, persze hétfőn fél 12kor megjött a csomag. És minden egyes alkalommal amikor ők hozták volna a cuccot eljátszották ezt. DPD, DHL, osztrák posta mindig kihozta minden gond nélkül.

Itthon az express one, meg a kisebb noname futárszolgálatok ilyen tragédiák :W


bigmasterg
(addikt)

Végül meglett a csomag, de úgy kellett a futár után futni. Simán túlment a címen és elég flegma is volt.
Elmondtam neki 3x is hogy a belső udvar felől van a kapucsengő, ha esetleg később is jönne erre, de nem reagált rá semmit. (Társasház aminek van nyitott belső udvara játszótérrel, bárki besetalhat oda.)

Kérdeztem hogy tényleg volt-e itt tegnap, mert egész nap itt voltam, illetve kérdeztem a telefonszámrol.
De nem nagyon akart válaszolni, annyit mondott, hogy mivel nem volt rajta telefonszám, visszavitte "nyomoztatni".

Basszus van amelyik futár még az emeletre is felhozza a csomagot, illetve decemberben másik ups-es simán megtalálta a kapucsengőt és felcsengetett.

Házszám ki van táblázva, pár 100an laknak errefelé, egy futárnak azért illene megtalálni a kaputelefont.
De simán kinézem belőle hogy lusta volt és tegnap igazából meg sem próbálta kihozni.


#54625216
(addikt)

Negyedik alkalommal szopat meg a UPS az amazon.de csomaggal. Egyszer a megadotthoz képest egy nappal korábban hozták ki, semmi telefon, email, akármilyen értesítés, csak beírták, hogy nem voltam otthon.
A következőnél simán ráírta, hogy kikézbesítve, miközben visszavitte a raktárba és úgy kellett az ügyfélszolgálatot perrel fenyegetnem, hogy utánanézzenek.
Most elintézte annyival, hogy a cím nem található, miközben 15 éve ugyanarra a címre rendelek.
Úgyhogy részemről ennyi.
Ha legközelebb az amazon UPS-el küld azonnal lemondom a rendelést, az okként a UPS-t fogom megjelölni és ha ki is hozzák, nem fogom átvenni.
Más futárcéggel is akadtak már problémák, de ennél trágyább banda nincs az országban.


kbhuinfo
(tag)

Másnak sem jön csomag? Másnak sem veszi fel a UPS vám osztály? Mi történik?


section9
(őstag)

Ugyanez, Amazon.de rendelés. Nem elég, hogy napokat ült az Amazon a csomagon mire egyáltalán feladták, de a UPS futár a héten harmadszor üti be a címzett elköltözött státuszt, mert az Amazon telefonszámot nem adott neki és nem akarja megkeresni a kapucsengöt a dobozon vagy a nevemet a kapun. Egyszerüen nevetséges. :(((


viccups
(friss újonc)

A UPS vicc kategória.Eddig is csak a gond volt velük, de most betelt a pohár.A lányom rendelt Törökországból a szalagavatójára ékszereket.Küldtek egy e-mailt hogy töltsem ki a vámárú nyilatkozatot stb., nagyon kevés információval, aki nem ért hozzá annak gyakorlatilag érthetetlen az egész és nagyon fontos infók hiányoztak belőle.Írtak egy telszámot is.Egyből hívtam őket mert kellett volna a segítség.Ez 2 hete volt, azóta kb.50x hívtam őket, 1x sem vették fel.Gondoltam kinyomtatom a lapokat és feladom postán, jobb ötletem nem volt.
Fel is adtam a levelet, de másnap felhívtam egy másik számot aki ügyfélszolgálatnak csúfolja magát.A nevében is benne van mire vár az ember.Na ez egy borzalmasan arrogáns, lekezelő, okoskodó hölgyet jelent, aki segítség helyett csak kioktatott.Kiderült hogy levélben nem jó, csakis faxolva jó nekik a nyomtatvány.Mondtam én nem tudok faxolni, nincs más mód? Az volt a válasza hogy ő azzal nem tud mit kezdeni ha a 21.században valaki nem tud faxot küldeni.Na ekkor már felment az agyvízem, maradjunk annyiban hogy letette.Végül megoldottam a faxot, tudom hogy meg lehet oldani de azt nem tudom elfogadni hogy csak így lehet nekik elküldeni.5 napja történt, semmi válasz, annyi látható hogy a raktárban van a csomag.Megint felhívtam az ügyfélszolgálatot, vagy ugyanaz a kedves kis angyalka vette fel, vagy egy másik ugyanolyan megkeseredett vén szipirtyó, nem tudom de ez is bunkó volt.Ő semmit nem tud segíteni, hívjam fel a vámcsoportot, azokat akiket 2 hete nem tudok elérni, illetve írjak nekik e-mailt, azoknak akik nem válaszoltak az előzőre sem.Azaz semmit nem tudok tenni, semmit nem tudok kérdezni, az egyetlen fellelhető élő ember egy pszhihopata nőszemély aki segíteni nem tud-nem akar, ellenben a stílusával 2 perc alatt gyilkos hangulatba tud hozni.
Szombaton szalagavató, nagyon kicsi az esély hogy megkapjuk az alkalmi ékszereket.Köszönjük szépen UPS, ha lenne ilyen megpályázhatnák a világ legkevésbé ügyfélbarát cégé :Y t.


hoshi
(újonc)

Sajnos nekem is csak rossz tapasztalatom van az UPS-el kapcsolatban... (pedig első rendelés)
Másfél nap alatt egy csomagom Belgiumból megérkezett Magyarországra. Magyarországra érkezés előtt nyomon is tudtam követni, végig dokumentálták, hogy éppen hol van a csomag. Ahogy megérkezett Vecsésre onnantól kezdve átállították a követési állapotot a következőre: Vészhelyzet vagy rossz időjárás miatt késik a kiszállítás....(Ez több napig változatlan volt) Telefonon egyszerűen elérhetetlen a cég vagy ha mégis kapcsolnak akkor teljesen süket a telefon. Írtam több email-t, annyi választ kaptam, hogy írjak reklamációt, hogy elkezdjenek nyomozni a csomag után (magyarul nincs meg). Írni akartam reklamációt... nos ezt háromszori próbálkozásra sem sikerült elküldeni, visszadobott az előző oldalra, hogy hívjam azt a számot amit ügyfélszolgálatnak csúfolnak és amit amúgy sem vesznek fel...
Ezek után csak annyit tudtam tenni, hogy írtam a cégnek ahonnan a csomagot rendeltem. Fél óra múlva hirtelen átváltott a csomag követésének állapota: Vizsgálatot indítottunk a csomag helyének meghatározásához... Hozzáteszem, hogy a feladóval 11 óra körül beszéltem, de az UPS az állapotváltozást hajnali 4:54-re állította, ami abszurd, hiszen reggel 7-kor még a fent említett vészhelyzet volt beállítva. (Illetve a feladóval történő egyeztetés előtt is.)
Annyi pozitívum van ügyben, hogy a cég felajánlotta, hogy visszafizeti a kifizetett összeget, viszont aki magánszemélytől rendel, annak lehet, hogy egy kicsit nehezebb a helyzete.
Ettől függetlenül várom a következő lépésüket, hogy egyáltalán el fog-e jutni hozzám a csomag, vagy megtalálják-e.
Tanulság: Soha többé UPS :))

üzenetek