[Re:] [Jhonny06:] Soha többé UPS - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Jhonny06
(veterán)
Blog


bitpork
(veterán)
Blog

Nálunk céges csomag elindult Dánba, Kölnbe eljutott 1,5 alatt ott megállt. Ez volt dec.3. Azóta semmire nem reagálnak. A csomag értéke cca 16,5 millió.


RudiLicenc
(aktív tag)

Amazonról rendelt 2300 EUR értékű csomagom veszett el náluk a napokban valószínűleg. Még folyamatban van az ügy, az Amazon széttárja a kezét, a UPS-t pedig holnap próbálom meg telefonon elérni.

A pénzt nem féltem - úgyis visszakapom -, viszont eléggé kellemetlen, hogy EU-n belül Németországból érkező Amazonos csomagot képesek így elhagyni. Az egész tracking csak annyit mutat, hogy van címke létrehozva, de a csomagot még nem kapták meg: persze az Amazon szerint igen, én is inkább nekik hiszek.


Mr X
(veterán)
Blog

Engem az ExpressOne szívatott most, másfél hét volt kihozni nekik egy csomagot. Először a hozzájuk beérkezéstől nem volt nekik elég 2 nap, a harmadik napon akarták hozni (csütörtök). De az meg nekem nem volt jó, ezért átrakattam következő hét szerdára. Addig nem értem rá. A módosított időpont után két nappal sikerült megjelenniük. Amikor hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi van már, volt képük azt mondani, ha az adott napi kiszállítás nem azt a napot jelenti, hanem onnantól valamelyik napot. Kutyaütő banda.


RudiLicenc
(aktív tag)

Az utóbbi napokban ők viszont 4 csomagot is hoztak nekem különböző napokon, mindegyik esetben szuper pontosak voltak, a várható érkezési időt pontosan betartva, gyakran annak a kezdetén érkezett a futár..


Mr X
(veterán)
Blog

Ezt tudták letenni az asztalra. Ezért utálok házhozszállítással rendelni. Sokkal inkább választom a csomagautomatát, vagy csomagpontot, ha lehet, de sajna ezesetben nem volt ilyen lehetőség (egyedi készítésű tárgy erre specializálódott cégtől).


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

“ Az már csak hab a tortán, hogy rendeltem egy másik cuccot és ma jött az értesítés, hogy feladták. Találjátok ki, hogy melyik futárszolgálattal.. :DDD

Ahm Posta ? :DDD Jó-jó tudom már csak nem újból UPS? :DD


#90088192
(senior tag)
Blog

:N

A rénszarvas&szán Corporation aki ki fogja szállítani. ;]


D1Rect
(félisten)
Blog

Futár, nem titkárnő.
Majd telefonálgat? SMS-t ír? Csönget?
Oda is van írva: házhoz szállítás, nem lakásba.
Tessék szépen várni a futárt a ház előtt a megadott időpontban!
Azt hiszed csak a te kacatod a fontos? Van másik 50 naponta aki ugyanezt hiszi.
Egy ezres borravaló meg fájna, ha már megkaptad a csomagodat?


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Tapasztalatból hallottad? :P


muszurkefal
(aktív tag)
Blog

Wtf ember. ŐK nyújtják a szolgáltatást NEKEM. Nehogy már nekem kelljen térden csúszva könyörögni, hogy pls szállítsátok ki akkor és oda, amikor és ahová kértem.

Persze én is kimegyek a ház elé. Amikor hív a futár, hogy 5 perc és itt van.

Tessék szépen várni a futárt a ház előtt a megadott időpontban: működhetne, ha nem az lenne a megadott időpont, hogy december 16 reggel 8 és délután 4 között.

[ Szerkesztve ]


#72042496
(félisten)

A házhozszállítás az adott címre (ill. címzettnek) való kiszállítást jelenti. Az első zárható ajtóig szállítást külön megjelölik.

Időpontra én pl. nagyon szívesen lemegyek, csak a futárszolgálatok 4-8 órás intervallumot szoktak megadni, és többször ebből is kicsúsznak.

A megoldás pedig az, hogy igen, telefonál és/vagy csönget, mert ez a futár munkájához is hozzátartozik. Ha eredményesen elvégezi, akkor nagyobb eséllyel kap még borravalót is.

[ Szerkesztve ]


Skyline15
(tag)

Ha házhoz szállítással kérem az eszközt, akkor ne hogy már én nekem kelljen kitalálni hogy futár mikor esik ide, csengessen be, vagy telefonon csörgessen meg. Nem olyan nagy kérés ez 2021-ben.

Tételezzük fel amit te mondasz, hogy várjak ház előtt: nem rég kaptam értesítőt, hogy 9:30 - 11:30 között jön a futár a csomaggal, 2 órát ott dekkoltam volna ház előtt, futár meg 14-re ért ide.
Ez lássuk be azért nem életképes.


Eastman
(őstag)
Blog

A fedex-szel jobban jársz. Az erdőszélen a két nagy fenyő tövében, a mókuslaknál tudod átvenni a csomagod.

[ Szerkesztve ]


KKaresz45
(senior tag)

A válaszokból ítélve (meg nekem sem) teljesen világos hogy ez irónia akart lenni vagy komolyan gondolod. A UPS-nél a megadott időpontra annyit írnak hogy "Becsült kézbesítési idő: nap vége". Nagyon életszerű, hogy éjféltől éjfélig ott vár az ember a futárra a kapu előtt.

A futár cég arra vállalkozik hogy eljuttatja a csomagot A-ból B-be és ha ehhez telefonálni kell (mert például a cím nem nyilvánvaló) akkor telefonáljon. Nem csak a titkárnők használnak telefont.

De azért inkább remélem hogy irónia volt. :) Nekem is van UPS sztorim, később beírom ha nem felejtem el.


#56573440
(nagyúr)
Blog

Simán úgy is van!
A fontos csomagért 4-8 órát kint állni az ajtó előtt simán megoldható, ha meg nem fontos minek a vergődés? Én előző nap kiállok már, előkészített kp-val a kézben! Volt hogy 48 órát áztam de megérte, a várakozás miatt amikor a kezemben fogtam a csomagot annyival jobb volt!!!

Egy ezres jatt meg azért... 2021-ben ne vicceljünk már, ha csak napi 50 címe van szerencsétlennek heti 5 napban, az puttó 1 misi tisztán feketén kézbe. Az ma mire elég de komolyan? Én soha nem adok 5k alatt jattot, még a végén a következő csomagomba beleköp vagy éhenhal a családja vagy valami. Rendet kéne tenni a fejekben az is igaz.

Meg a forgalomban is, én felszerelném az összes fuvarost legalább a kékek szintjére, de igazából mindenki tenném őket, úgyis az utak királyai, akkor ez legyen lepapirozva is. Fényhíd a tetőre, szirénával, aztán nem kellene a sok munkába igyekvő semmittevő úrvezető pancserrel küzdeni. Az egyetlen hatóság maximum a ferihegyi légiirányítás lehetne fölöttük ha elszór addig a torony, ha nem akkor meg csak Isten!


D1Rect
(félisten)
Blog

Elrontottad a bulit. :)
Olvasnivaló:[link]


Hieronymus
(addikt)
Blog

Soha többé ilyen, várok a csomagra helyzetet.
Elmegyek és elhozom a csomagot, akkor amikor van rá időm. Még így is akadnak problémák.
Tavaly karácsony előtt. "elveszett" egy Amazon csomagom. Pontosabban a megérkezést jelző üzenetet nem küldte a Hermes, még az Amazonnak sem. Arról viszont jött üzenet, hogy visszaküldték a csomagot. A második körben már megkaptam, egy Amazon Hub Locker fiókba.


KISDUCK
(addikt)
Blog

Azért valljuk be hogy a mai világban egyre nehezebb eldönteni hogy mi szarkazmus mi nem és sokszor az olvasó úgy áll hozzá hogy az előző író vagy kérdező egy utolsó rohadt tróger. Párszor megesett velem a fórumón hogy feltettem egy érdeklődő kérdést és gyökérnek néztek és úgy is válaszoltak.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Már egy ideje én is a csomagpontokat részesítem előnyben, de külföldi rendeléseknél sok esetben nincs erre lehetőség. A DHL-nek pl. van ilyen automatája a belvárosban, de ezt is már csak akkor vettem észre és módosítottam, miután volt egy sikertelen kézbesítés. De rendelésnél nem lehet megadni a csomagautomatát, egy külföldi webshopban jobb esetben még azt se tudod, hogy milyen futárszolgálat fogja kihozni, sok helyen nincs feltüntetve.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Update: tegnap természetesen hiába vártam a csomagot, megint nem keresett a futár. Ma ugyanez, ráadásul a nyomkövetéshez "sikertelen kézbesítési kísérlet" van írva, amikor itthon voltam és telefonon is el lehetett érni, de nem keresett senki. Meguntam, átkértem egy UPS csomagpontra. Eddig félig-meddig vicces volt, de most már tényleg kerülni fogom ezt a céget, ha egy mód van rá.

[ Szerkesztve ]


RudiLicenc
(aktív tag)

Nekem valóban elveszett a 2300 EUR-os csomagom. Ügyfélszolgálat semmit sem tud a csomagról.


KKaresz45
(senior tag)

Én kérek elnézést :DDD

UPS sztori. Külföldről rendeltem egy gyártó webshopjából. Mivel a postai címemben olyan ékezetes betű szerepel, ami nem minden karakterkészletben található meg (ezek ugye az Ő,Ű betűk), ebből volt már korábban problémám, fel is voltam készülve rá hogy nem fog simán menni. Leadtam a rendelést, a webshopon tökéletes volt a cím. Nem sokkal később megkaptam a tracking numbert és csodák csodájára a UPS oldalán is tökéletes volt a cím. Ott volt a telefonszám is. Megnyugodtam hogy sínen van a dolog. Jött is a levél pár nap múlva hogy másnap kézbesítik. Csak a futár nem jött másnap. Gondoltam ránézek a nyomkövetésre hogy mit is mutat és ledőbbentem. Kitörlődött a cím ami pár napja még gyönyörűen benne volt. Levél az ügyfélszolgálatnak hogy kitörlődött a cím, most mi van ezzel a csomaggal. Arra nem reagáltak hogy kitörlődött a cím, újra bekérték a címet és a telefonszámomat. Pár nap múlva jött a futár és hozta a cuccot.

Pár hónap múlva ismét rendeltem onnan, természetesen ismét UPS-szel szállítottak, gyakorlatilag ugyanez megismétlődött. Viszont akkor már telefonon beszéltem a UPS-szel és rákérdeztem hogy mit lehet ezzel csinálni hogy ne törlődjön ki a cím. Az ügyfélszolgálatos nem hitte el nekem hogy kitörlődött. Ha valami adat hiányzik az csak azért lehet mert a feladó nem adta meg...

Az a gyanúm, hogy a kiszállítás előtti utolsó lépésben, amikor a címkét nyomtatják, akkor átfut a rendelés egy olyan rendszeren ami nem tudja kezelni ezeket az ékezetes karaktereket és nemes egyszerűséggel kitörli az egész címet. De ezt a problémát a UPS nem veszi komolyan. Vagy pontosan tudják hogy mi van, csak nem ismerik el. Nem tudom.

Slussz poén harmadik rendelésem onnan. Nem adtam meg címet (úgyis kitörlődik alapon), csak az irányítószámot meg a várost adtam meg és annyit írtm a címhez hogy "Kérem hívjon *telefonszám*". És ez működött! Nem kellett a csomag után mennem, hívott a futár a kézbesítés napján hogy itt van a városban és van egy csomag amin nincs cím csak telefonszám... A futár egyébként nagyon jó fej, nyilván nem ő a hibás hanem a UPS rendszere.


dugo_
(veterán)

Én csak simán nem írok ékezetes karaktert külföldi rendelésnél, sosem volt még probléma belőle.


KKaresz45
(senior tag)

Ha az Arany János utcát leírod ékezet nélkül, abból ki fogják találni hogy melyik az. De vannak ennél kacifántosabb utcanavek. ;)


D1Rect
(félisten)
Blog

Mindig örömmel tölt el, ha valaki gondolkodik és nem csak izomból elkezd hőbörögni. :)


muszurkefal
(aktív tag)
Blog

Jó lesz, pont ebbe futottam bele a minap. DPD Németországból, kíváncsi leszek. A kiszállítási cím jelenleg "ll?i t XXX.", hát kíváncsi leszek ebből megfejtik-e hova kell hozni.


KKaresz45
(senior tag)

Szerintem ha agresszíven akar az ember megoldani egy ilyen problémát akkor csak ront a helyzetén mert "csakazértis" szívatni fogják, de legalábbis nem lesznek érdekeltek abban hogy érdemben segítsenek. Látják hogy már elvesztették a bizalmadat, úgysem leszel megelégedve velük akárhogy törik magukat.


KKaresz45
(senior tag)

DPD-vel nincs tapasztalatom, de szerintem vedd fel a kapcsolatot a magyar ügyfélszolgálattal, mondd el hogy ezt látod és tudják-e hova kell hozni. Max bekérik a címet még egyszer.


Noxy
(veterán)

A Magyar Királyi Postánál nem igazán veszik el, csak éppen nem hozzák ki.
Megoldás egyszerű. A sima kézbesítő reggel megkapja csomagértesítőt, és szépen bedobja a p..ládába.
Aznap vagy másnap lehet menni érte a postára. Parkolót keresni, meg cipelni a több kg-s karton dobozt.
Múlt héten éppen rányitottam az ajtót, amikor az értesítőt gyömöszölte a p..ládába.


Jhonny06
(veterán)
Blog

A bringás postás nyilván nem fogja kivinni a csomagokat, amikor a levelek is alig férnek el nála, mégis hogy tenné? Amit meg csomagként adtak fel, azt kiviszik kocsival.


kigyi_23
(addikt)

Minden futárszolgálattal vannak gondok, kisebbek és nagyobbak is. Nekem volt pár éve UPS-es rendelésem Kínából másnapi kézbesítéssel! Itt várt reggel a cég előtt a futár, hogy hogy csomagot, néztük mi az hát a Kínai express :D Németből rendeltem nem express csak sima UPS-el csomagot december elején. Csütörtök éjjel rendeltem pénteken. Hétvége nagy részében állt ugyan, de ez ilyen, ha nem express kéri az ember ilyenkor annak van elsőbbsége aki megfizeti. Szerdára volt ütemezve a nap végére. Kedden délelőtt berobogott a futár vele, hogy hozott nekem egy csomagot. Még kedden reggel 8-kor is szerdát írt a rendszer.

Ugyanakkor GLS-el rendelt csak állítva szállítandó termékem lapra fektetve érkezett természetesen összebaszva és nem volt hajlandó vállalni érte a felelősséget a futár. Vannak példák mindenre is.


D1Rect
(félisten)
Blog

Rengeteg csomagot jött DPD-vel külföldről, általában pár száz euro értékben, voltak drágábbak is, voltak nehezebbek is.
Mindegyik bármi gyorsan ideért.
A német elosztóban ha bent volt, olyan 4-5 nap amíg a kezembe nyomták.


#56573440
(nagyúr)
Blog

nekem egyébként ennek a szöges ellentétét csinálták, utca kb másik felén volt egy címe, megkérdezte hogy ismernek e minket, mondták hogy aha, úgyhogy odaadta nekik, hogy majd onnan megkapjuk...

1: soha egy fejbiccentés nem volt köztünk a csávóval és jó 500 méterrel lakik csak arrébb meg egy kereszteződéssel
2: senkinek nem szólt senki nyilván hogy ott van, én is csak azt láttam hogy kézbesítve...

A központi számon kivergődtem egy humanoidot aki nagy nehezen felköhögte a futár számát, az meg teljesen natúrban beközölte hogy ott van a 6-ban amikor én a 31-be rendeltem, meg a délután helyett délelőtt kijött mert arra volt dolga... A többi viszont stimmelt... Azért nem voltam nyugodt a 700 eurónyi cuccal kapcsolatban ami benne volt a dobozban...

Mondjuk meglett, de azért na...


MtHq
(tag)

Na akkor csatlakozom én is. Első tapasztalatom a céggel, utolsó is.
Szerdára (tegnapra) volt kiírva a csomag. Céges hely, 0-24 portaszolgálat, tehát mindig van valaki. Meg is jött, hogy kézbesítették, 17:05-kor. Na mondom, szuper, reggel nálam a cucc.
Reggel kérdezem a portát, nem hoztak semmit. Nézem a csomagkövetést, átvételi igazolást: egy vad idegen ember vette át, akit a cégben sem ismerünk. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ez mégis mi? Kinek adták oda? A futár úgy gondolta, hogy leadja egy ups csomagátvevő pontra, és ott van, menjek el érte én.. Kérdeztem, azt lehet tudni miért került oda? Jaa, hát azt nem, lehet hogy a futárnak már nem volt ideje VAGY!!! közel volt neki ez a csomagpont és ő úgy gondolta hogy akkor leadja oda. WTF? Házhozszállítást kértem, nem azért, hogy nekem kelljen rohangálni a csomagért. Szerencsére ismerjük a UPS futárt, felhívtuk. Ma elment a csomagpontra, felvette, és kihozta. A tegnapi "kolléga" állítólag alvállalkozó. Lehet, hogy nem ártana felülvizsgálniuk néha az alvállalkozókat.. :U Ha most nem ismertünk volna senkit, mehettem volna be érte. Ráadásul csak ennek a UPS futárnak a jóindulatán múlt a dolog, mert amúgy nem lett volna feladata neki bemenni érte, és kihozni.

[ Szerkesztve ]


dugo_
(veterán)

Ezt mi is megszívtuk. ÁSZF szerint ha a futár nem tudja kézbesíteni a küldeményeket a munkaidején belül, akkor a legközelebbi (de tőlünk még mindig baromi messzi) csomagponton ledobja...

Az ügyélszolgálat du. 5 után valószínűleg csak ezeket a panaszokat hallgatja.


Lenry
(félisten)
Blog

létezik még a modorosblog?
meg is van a délutáni programom :D :R


D1Rect
(félisten)
Blog

Én ugyanígy jártam para hónapja.
Régen rengeteget olvastam, aztán valahogy elmaradt és tömbösítve pótolgatom.


snecy20
(veterán)

Ó, de sokat hallottam már ilyet...
Soha többé UPS...soha többé GLS... soha többé Sprinter.... vagy DPD.... aztán továbbra is ugyanezekből lehet válogatni, és továbbra is ezeket használjuk. :)


MtHq
(tag)

Én pl. külföldi webshopból rendeltem, többször is Postával. Semmi bajom nem volt vele, bár nem szeretem őket. Most először mondtam, hogy legyen UPS hamarabb itt van. Nem lett hamarabb itt, és még szívtam is vele. Így hát, nem.. legközelebb is Posta lesz. :)


Tikakukac
(titán)

Egyfelől sajnálatos, másfelől sok opciód nem lesz, mert fognak még neked ezzel küldeni csomit, ha akarod, ha nem.

A kavarás brutális, csomagpontoznom kell nekem is nonstop, egyszerűen egyes futárok egy támpontként megadott orbitális méretű templomtornyot sem tudnak megtalálni néha. Telefon meg, háááát, igen. Az sütős biztos.

De amúgy UPS legutóbb jót ment nálam, délután 2-es hibaleadással, este 6-os hardver felvétellel másnap 4-re nálam volt a szajré. Hollandiából :B Az szép volt, de sz0pattak be már engem is, igen.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Az a vicces, hogy tegnap a sikertelen kézbesítés után mondtam, hogy nem fogok szarakodni és a futárban bízni, úgyhogy átkértem az egyetlen belvárosi csomagpontba (Podmaniczky utca) a küldeményt és néhány óra múlva jött is az üzenet, hogy átvehető. Persze hogy ne legyen ilyen szép a sztori, volt oda is egy felesleges köröm, mert a UPS rendszerében rosszul szerepel a nyitvatartás, de legalább ma délelőtt át tudtam venni.

Nem tudom, hogy máshol is van-e ilyen csomagpont, de ha pesti a kézbesítési cím, akkor érdemes egyből oda átkérni és nem bízni a futárban.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Nekem a többi futárszolgálattal nem volt semmi problémám, de a UPS-nek már annyi van a rovásán, ha legközelebb rendelek és bármi mód van kiválasztani mást, akkor azt fogom tenni. A probléma leginkább abból adódik, hogy a külföldi webshopokon kiválasztod a szállítási módot, de fogalmad sincs, hogy hogyan és melyik céggel fog eljutni hozzád a csomag, szóval maximum kényszerből "használom" őket.

[ Szerkesztve ]


htc07
(addikt)

Üllői? :D


muszurkefal
(aktív tag)
Blog

:C :C


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Nothing.. :D Láttam a blogot, este van :)

[ Szerkesztve ]


Noxy
(veterán)

Apró csomagokat berakja a kerítésben belül ha nem fér a p.ládába. Ezt megbeszéltem vele ($)
Amiről beszélek azok 4-5 kg-s dobozok voltak amit kocsival kellene kihozni.
Helyette értesítőt kapok, amikor egész nap van mindig van valaki a házban.

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

Úgy különben, hogyan akarod megoldani a szünetmentesítést UPS nélkül? :DDD


bigmasterg
(addikt)

Én most szórakozok UPS-el.
December közepén rendeltem egy csomagot amazonról (~900 euro érték), aminek elvileg karácsony előtt meg kellett volna érkeznie.
De nem érkezett, sőt tracking sem updatelődött egyáltalán, csak a "címke létrehozva" üzenet.
Dec30.ánírta amazon rendszere, hogy valószínűleg elveszett a csomag, így az ügyfélszolgálat feladta újra, gyorsított postával.

Na tegnap délben kaptam a sikertelen kézbesítés üzentet, úgy hogy végig itthon voltam és kapucsengőn kint van a nevem.
Ügyfélszolgálatos ugyanazt mondta, mint a témaindító írásban, hogy ja hát ők nem telefonálnak, csak ha külön kérem.Ez után lediktáltam a telefonszámom.
Kíváncsian várom, hogy ma megkapom-e a csomagot. :U

[ Szerkesztve ]


i400
(senior tag)

Amazonos rendelés Ausztriában, csütörtökön leadva garantált másnap délig szállítással. A cím hegyen van (1200m), végig lakott terület a főúttól 2 km-re. Pénteken délelőtt jön az üzenet, hogy nem volt a címzett a címen és hétfőn hozzák a csomagot. A Tróger pénteken nem akart "kitérőt" csinálni, persze hétfőn fél 12kor megjött a csomag. És minden egyes alkalommal amikor ők hozták volna a cuccot eljátszották ezt. DPD, DHL, osztrák posta mindig kihozta minden gond nélkül.

Itthon az express one, meg a kisebb noname futárszolgálatok ilyen tragédiák :W

üzenetek