[Re:] [Klemens:] Baleset... - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


30z.Samu
(félisten)

Nagyobb törésre számítottam! Szerencse, hogy nem esett senkinek baja. :R


Klemens
(őstag)
Blog

Ez is épp elég húzós...legalább 300-400K, de nem kizárt, hogy még az 500K-t is meghaladja a kár értéke. Ráadásul a sok utánajárás...


30z.Samu
(félisten)

Mondjuk ja, de az emberi élet mindennél drágább. ;)


Klemens
(őstag)
Blog

Ezért nem balra "rántotta" anyám a kormányt, mert akkor meg az IFA-t találta volna el frontálisan.


KrAt
(veterán)
Blog

Hát hallod örülj, h ennyivel megúsztad :) Ahogy nézem, lábon hazajött, nem lesz ez olyan para :) Meg gondolom a biztosító fizeti..


30z.Samu
(félisten)

Az a baj, hogy általában úgy kell könyörögni nekik, hogy fizessenek. :((


NoLF
(addikt)
Blog

300nál nem lesz több, és vélhetően az egészet csengeti a biztosító.


Klemens
(őstag)
Blog

Igen, hazajött a lábán meg, ha minden jól megy, akkor fizet a biztosító, de ez most nem jött jól.
A másik az, hogy holnap muszály anyáméknak használni az autót, mert menni kell csekkeket befizetni, stb...és í hűtő épphogy nem tört el, hameg esetleg belemegy az autó egy nem várt kátyúba, kap a hűtő még egy pofont és már szét is durrant.

NoLF: Szerinted, vedd figyelembe, hogy ez "új" autó. Tudod mennyibe kerül egy új hűtő vagy egy motorháztető? A hűtő kb 80k egy fényezetlen motorháztető szintén kb 80K és nem számoltam még a többit meg egy konplett fényezést.

[ Szerkesztve ]


agent_k
(őstag)

Kár értük.

Az 500k akkor lehet igaz, ha mindent márkaszervízben csináltattok és fizet a biztosító mindent az utolsó forintig. Az hogy így néz ki az autó semmit sem jelent. Nem vagyok autószerelő, de láttam már ezt azt. Úgy gondolom, hogy amiket leírtál tuti cserések, de lehet egy húzatópad is közre fog játszani a témában. Illetve mivel mostmár gyűrődő zónákból áll minden modern műanyag autó, sose lesz olyan, mint újkorában. Fényezésre nagyon figyeljetek majd a szervízben, mert az idő múlásval egyre nehezebb lesz majd eladni az autót, ha látszik, hogy máshogy fakulnak az egyes elemek. Egy ügyes fényező meg tudja oldani... Ha van klíma benne vajszínű a klímahűtő is cserés lesz.

Ha a biztosító nem fizet valami elképzelhetetlen okból eszetekbe ne jusson gyári alkatrészeket beéppítetni, mert a hajatok kihullik.... annó 3 éve egy 4-es golfhoz a tükör kompletten fújva valami 60k lett volna.... na persze én meg meszet ettem....

Sok sikert a javításhoz és az egész kálváriához! Anyukádnak jobbulást.


Klemens
(őstag)
Blog

Én sem vagyok autószerelő (de 2 év múlva már az leszek, mert most érettségi után irány a szakma ;] ). Nagy valószínűséggel minden márkaszervízben lesz csináltatva, de ez még a napokban kiderül. Húzatópad kicsukva, mert nincs mit húzatni. Lökhárítő, "szutyok" műanyag, így azt nem lehet, motorháztető átesett azon a ponton, hogy kalapálni lehessen. Lökhárító mögött ütközővas meg szintén eltört, így azt is érdekes dolog húzatni.
A fényezéssel nem lehet mit csinálni, a sasszeműeknek fel fog tűnni, hogy az eleje friss, a többi meg "régi" fényezés. Az a minimum, hogy fényezés után az egészet jó mélyen és alaposan át kell polírozni.
Ha minden jól megy, akkor a biztosító fizetni fog, mert nem anyum volt a hibás, még akkor sem, ha ő 200-al ment volna, de 100-nél többel nem ment és ez meg lakott területen kívül volt, tehát max 10km/h-val lépte túl a megengedettet. A rendőr is mondta, hogy a másik volt a hibás, mert nem adta meg az elsőbbséget. Ha más nem, akkor ott a casco, tény, ott lesz önrész ami 10%, de nagy valószínűséggel a másik ember kötelezője fog fizetni...legalábbis nagyon reméljük.
THX! :R

szerk.: "John Deere"?? :D :D Szép nagy darabok :K

[ Szerkesztve ]


fekeandras
(őstag)

Reménykedj hogy a Peugeot nem a MÁV-nál volt biztosítva.Akkor polgári peres eljárásban kell a tulajtól követelni hogy megtérítse az okozott kárt.Ez akár évekbe is telhet...Horror.


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Ez borzasztó idegesítő lehet. :(

És a másik sofőr mit mondott? "Hoppá?" :((( :(((


Winner_hun
(félisten)
Blog

Óra szerinti 100 nem 10-zel több mivel csalnak az órák...
... felfelé.


NoLF
(addikt)
Blog

hála a jó égnek fogalmam sincs mennyibe kerülnek ezek. de gondolom nem csak gyárit lehet venni, valamint reményszerint csenget a biztosító, kvázi mindegy mennyibe van.

a biztosítónak csengetnie kell, gondolom betétlap megvolt, blabla.

(nekem zsír ugyanilyen koccom volt anno a tütümmel, mindennel együtt 100ból kijött)


Klemens
(őstag)
Blog

Amikor kiértünk apámmal a helszínre ez volt az első kérdés, hogy melyik biztosítónál van. Szerencsére nem ott, hanem egy másiknál, így ezzel remélhetőleg nem lesz gond.

Thunderzolee: A másik sofőr azt hajtogatta, hogy ő nem látta amikor kinézett, meg anyám 150-el ment, anyám nem bírt vele (eredetileg rendőr nélkül akarta megoldani), de az idős faszi azt mondta, hogy 150el jött anyám meg stb..., így kihívta a randőröket. Ők is megmondták, hogy nem mehetett 150-el a Fusion, mert akkor nem ez lett volna a végeredmény meg az a minimum, hogy a légzsák kinyílik. A végére azért béke lett a két fél között.

Winner_hun: Hát...ezt kicsit kétlem. Szvsz ez csak akkor lehetséges, ha az autón a gyárinál nagyobb átmérőjű abroncs van, így nem fordul annyi idő alatt ugyan annyit a gumi, így csal az óra, de itt is lefelé csal (azt hiszem, de lehet, hogy felfelé).

NoLF: Igen, nem csak gyárit lehet venni, de az utángyártottnál ott a veszély, hogy nem olyan, mint a gyári. Felrakásnál elállnak az alkatrészek meg hasonlók.
Tény, ha minden jól megy, akkor a másiknak a biztosítója fizetni fog, de akkor is, rengeteg utánajárás, meg hát...összetört az autó.


k.
(őstag)
Blog

Uhh szegény autó.Nekem erről az jut eszembe amikor szöke hölgyike telibe kapta opelunk hátulját.Egy S60as volvo egy opel astra-t.Khmm ki sérült jobban?A volvo.Opelnek alig lett baja volvon a motorháztetőt jobb oldali oldallemez csere volt.
Tudom semmi köze hozzá de ugy leirtam :D .


Klemens
(őstag)
Blog

Gondolom az Opelen vonóhorog volt.


agent_k
(őstag)

Így van és akkor az Opel meg mehet a kedvenc húzatópadomra... :) Ebben az esetben mégiscsak a volvos járt jobban...


Klemens
(őstag)
Blog

Ha az Opelen volt vonóhorog és ha pont hátulról kapta telibe a Volvo, akkor az ütést felfogta a vonóhorog. Ergo akkor az Opel szépen megúszta míg a Volvo összetört.
Tehát nem a Volvo-s szőke bige járt jobban.
Ismerőssel hasonló volt. Egy F Astrával megállt a piros lámpánál, mögötte meg egy Vito-s elfelejtett fékezni és belement az Astrába. A Vito eleje szétesett (lökös, hűtő, lámpák, hűtőrács) a Astrán meg picit elgörbült a vinóhorog meg picit benyomódott a rendszámtábla.


Winner_hun
(félisten)
Blog

Mérd le GPS-sel. Több kocsiban is volt lehetőségem rá, egyben sem volt még pontos a km óra.

üzenetek