egész egyszeruen nem érdekelt, mert az általam észrevett dolog következtében a város holléte már lényegtelen.
hozzászólások
ON: abban a régi gaméban aminek a neve Test drive volt abban ez a lamborghini volt? Annak volt a legszebb hangja a speaker-en
ahol csak egy kicsit is ismerem a nyelvet ott igen.
angol német francia spanyol, ha tudom megtanulom eredetiben a kiejtésével egyetemben.
Sauerkraut, snitzel, LA sfoggilaitella (tutira nem jól írtam le ),Proscouto.
Mert nem seretem amikor Dávid helyett jönnek a fonetikasan: Den, Deni, Déjv-vel. DE még a Déjvidet se viselem el, tanulja meg h az biza Dávid, ahogy én is megtanulom h hogyan ejtsem a kollégáim nevét rendesen: Rajesh, VanDevrande, Marchand, Wimmer, Antonio, és a kedvencem: Akehara Yoshikazu..mindnek ki tudom mondani a nevét ugy mintha a földije lennék, én is ugyan ezt várom el.
Ahogy szerintem mindenki ezt várja el.
Integrale
(veterán)
Képzeld a Ferrarit is kézzel rakják össze !
Amióta a Lambó a volkswagené azóta kissebb a presztizse (sajnos)
Test driveot nem uismerem, sot, mondhatni kb az NFS2 ota egyetlen autos progit sem lattam. , Ja, de, a foldalattot, de az meg nem erdekelt annyira, hogy tudjam milyen verdak vannak benne.
Na, a schnitzelt is kapasbol rosszul irtad. Szerintem az utolso szot is, amiben meg biztos vagy, azt nem iseerem.
A magyar nyelv pedig tudja ama szepseget, hogy fonetikusan irja az idegen szavakat, neveket- ezert lesz gondunk a hivatalos kinai verzioval- ugyhogy ez nem gond, plusz amikor van egy hivatalos magyar megfelelo valamire, akkor illik talan Mo-n azt hasznalni. De ha nem teszed, akkor ne vard el, hogy meg is ertsenek. Naluk indiai nevek tomege van, megtanulom oket kiejteni, meg leirni is, ha szukseges, bar lotus segit, de ha magyaroknak kene leirnom, valoszinu en is ahhoz igazodnek. Mert a magyar helyesiras az utmutato nekunk e teren. Lasd Szergej, vagy az angolos Serhiy, pl.
Egyebkent a telepulespozicionalas meg midnig nem lett kijavitva. Egy orszaggal es parszaz km-el arrebb jelzi, mitn tenylegesen.
mondjuk az erved nem tul eros: mar midnen magat szartnak kepzelo mediamunkas lezuzott legalabb egy diablot. Jay-Kay.
nem hajtokar, hajtorud
a Ferrari es a Lambo osszeszereles azonos gepesitesi foku, hidd el. De szinte midnen kisszerias gyar ugyanigy all a helyzettel. Csak helyenkent ez nagydobra verik, mashol meg nem.
Végülis ha eltalálsz a Szigetre, akkor mindegy, hogy Budapesten vagy Bukaresten van
Egyébként prosciutto
[ Szerkesztve ]
és akkor ha átugrasz sógorékhoz, azt modnod ismerőseidnek, hogy mész Wienbe?
Milyen Bugatti? A Veyron nevű tank?
Sztem az a síkparaszt rongyrázás.
Akkor inkább Saleen vagy Koenigsegg.
A Saleen is útszéli, de az amcsi autókhoz ez már hozzátartozik
Integrale
(veterán)
Ezt te honnan veszed ? A Ferrari egyáltalán nem gyárt 5000 autót naponta! mielött valótlant írsz nézz utána a dolgoknak!
Integrale
(veterán)
Arról nem is beszélve, hogy évente 3-4000 autót adnak el !!
Ha 5000 autót gyártanak naponta akkor hova teszik azt a rengeteg Ferrarit?
[ Szerkesztve ]
Volt egy ilyen matchmoxom piros. Imádtam. Aztán egy homokozó elnyelte!
Victor-y
(aktív tag)
nem konkrét számnak írtam, csak h érzékeltessem a mennyiségbeli különbségeket a 2 márka közt
Azert olyan tul nagy kulonbseg nincs, 2007-ben a Ferrari 6400, a Lamborghini 2480 autot adott el.
Integrale
(veterán)
Ami az jelenti, hogy KB napi 20 autót gyárt a Ferrari ( kerekített )
ezért a mennyiségért nem éri meg kifejleszteni a gyártósort, és beindítani a gépeket.
A Lamborghininek van 2 típusa Gallardo és Murcielago (mind a kettőből van LP verzió)
ezzel szemben a Ferrarinak : F430 , 599 GTB , 612 , FXX és nemsokára a California.
De az OFF-ból elég lesz szerintem
voltak eleg jo filmek midnket markarol, amikben betekintest lehetett nyerni a gyartasi foylaamtba. mind a ketto kezzel kesziti a legtobb dolgot, de eleg komoly gepesitett egysegeik is vannak, osszeszerelesre viszotn alig hasznalnak robotokat, gepeket.
az olasz pályaőrség sehol sincs...
Vatikánban csöppet jobban nyomják >> link
Integrale
(veterán)
Ne ezt nevezik üldöző autónak!
Olaszországban a Gallardók elött Lancia Lybra volt az üldöző autó. Az elött Lancia Dedra HF Integrale és Alfa Romeo 155 Q4
Nem bagatelizálják el a dolgokat
És ezek hogy szereplnek törésnél? Mondjuk azért gondolom, hogy 300 kmph-s frontális ütközésnél nem lehetne megkülönböztetni a lócitromtól, de 64 km/h-val is lehet ezekkel menni
Lunatic666
(tag)
szerény kis gyűjteményem...
bár csak mondhatnám h kettő a 20(/100)-ból, de ezek csak 1:18as méretűek
Lunatic666
(tag)
hogy mennyire részletes modellek?!
//Nem saját képek, de nem is ez a fontos, hanem az hogy van egy ilyen (is) a polcomon...//