esküszöm a mai napig az egyik legszebb autó
hozzászólások
Nekem is tetszik. Pedig olyan furcsa, de mégis frankó.
tipikus sportautó..nagyon ott van a piros meg a fekete.
ilyen matchbox-om nekem is volt, de ma már a Ferrari-t választanám, már csak a jobb presztízse miatt is.
mindfreak
(őstag)
Mind a mai napig szép autó a maga módján. Nekem is volt Matchboxba!
Az enyém valami Csehszlovák gyártmány. Az alján lévő márkajelzés alpján megtaláltam a gyártót,furcsa h még ma is van. MC Toys
Jaja, nekem is jobban bejön a formája mint a Diablo... Ráadásul ez nem egy csajozós verda hanem rendes sportautó
#72042496
(félisten)
Inkább "kántes". Tedd fel az NFS3-at, s menekülj egy ilyennel a rendőrök elől. Akkor meghallod, hogyan mondják.
TheVeryGuest
(senior tag)
Attól még pont nem biztos, hogy úgy kellene ejteni. Az angolok, egy rakat autómárkát hülyén ejtenek ki. Porsche -> Pórcs, BMW -> Bíemdábljú.
Szép autó, emlékszem még a nagyapám Autó-Motor magazinjában láttam először, talán valamikor '82-ben. Ami akkor még fekete-fehér nyomású volt az újság, de sok szép képet közöltek az első generációs gömbölydedebb változatról. Akkoriban tényleg olyan hatást keltett, mint egy űrhajó.
Na igen ez még olyan verda ami nem volt agyonelektronikázva, ehhez a kocsihoz kell hogy vér legyen az ember f*rkában...
"Végül egy fontos gondolat a műsorból: addig jó egy álom amíg valóra nem válik."
Érdekes. Azért jó, ha az ember meg tudja élni az álmait.
Egyébként ez nem egy széria autó, nem is azt kell várni tőle. Másrészről meg majdnem 40 éve tervezték, tehát butaság összehasonlítani egy mai szériaautóval.
Én boldog lennék, ha egyszer egy viperával furikázhatnék.
Kuntas lesz az, barátom: Top Gear: Lamborghini Countach
imádom a lambókat ! köszi az írást
kuntás <-- amiért szeretjük
mondjuk nekem tetszik a diablo SV ( régi szép NFS IV. emlékek )
de az überelhetetlen gyönyörűség a murciélago, meg a murciélago R-GT, meg a miura concept ( eredetibe nem tetszik úgy.. )
#72042496
(félisten)
Jó, de ezek német autók. Erről meg azt hizttem, angolból ered a név. Most legalább utána néztem, a Wikipedia azt írja, pidmonti nyelven van. Úgy meg nem tudok.
OK, kuntas. Rendeltem a neten egy zsák hamut, mellé korbácsot. Remélem hamar megérkezik, hogy milőbb elkezdhessem kínozni magam főbenjáró vétkemért.
[ Szerkesztve ]
HaKo
(aktív tag)
Tényleg nagyon frankó autó, de nekem a Ferrari Testarossa/512Tr páros jobban bejön. Igaz nem egy árkategória a kettő.
És a Ferrari hangja sem csunya...
copin
(őstag)
A hátulja az "egyik legdögösebb hátsó" címet is megkaphatná.
Amúgy a másik kedvenc:
De mégis ez és leszármazottjai a legszebbek! [link]
[ Szerkesztve ]
Bibby
(addikt)
Nekem is kisgyerekként nagy kedvenc volt, de azért szép lassan kiszerettem belőle.
[ Szerkesztve ]
sz0k3e_
(aktív tag)
túl fiatal vagyok, nekem mindig is a Diablo volt A Lamborghini
[ Szerkesztve ]
Ez nem rohadt zajos belül, amikor nyomod a gázt?
Amúgy nekem nem jön be ez az űrhajó, inkább porsche 911 carerát választanék abból a korszakbol, az talán klasszikusabb.
Ja és szerintetek is jobban néz ki a gallardo mint a murcielango?
copin
(őstag)
Az összes középmotoros a füledbe üvölt. Pl.: a 360 Modena-ban csak egy üvegfal van a motor és az utastér között. Igazából nem a zaj, a felmelegedés az utastérben, a terhelés váltásra irányíthatatlanná válás a legnagyobb baj az ilyen elrendezéssel, hanem hogy egyszerűen nem lehet kilátni hátra. Ha parkolni akarsz, nem árt ha van egy sorstárs, aki segít.
Archer
(őstag)
Szerintem nem néz ki furán, a maga korában ez a szögletes design teljesen elfogadott volt és még a Diablon is fellelhető. A maga nemében nagyon szép kis autó és tényleg sportos megjelenést kelt. A Lamborghini mindig is szép autókat gyártott de amit a Reventonnal műveltek az kegyetlen. Szerintem "enyhén" nagyobb presztizs egy olyan autóval mászkálni mint egy Ferrarival. Na jó, nem hiszem, hogy a 20 darabból egy is megfordulna nálunk
[ Szerkesztve ]
Még egy szavazat a Diablora... az sokkal letisztultabb
...ja, meg az eredeti Miura
Copin: Lamborghini traktor még most is van Pl katt.
#25: Egy kamera is elég hátra... de egy ilyen autóval amúgy is mindig lesz valaki, aki segít parkolni
[ Szerkesztve ]
Archer
(őstag)
A vicc, hogy még a traktort is Giugiaro tervezte Lamborghiniék aztán adnak a megjelenésre.
Amúgy mintha azt olvastam volna valahol, hogy folyamatos anyagi gondokkal küszködik a cég. Igaz ez?
[ Szerkesztve ]
Az biztos, hogy reventónt az életben nem fogunk látni itthon. Pedig nagyon odatették a dizájnt, én is megnézném. Akárcsak az összes Lambot
Nagyon szép autó. Imádom az összes lamborghinit
Iszonyatosan nagy élmny lehet egy ilyet vezetni
A legszebb Lambo a Miura,mellesleg messze megelőzte technikailag a korát
Ha jól tudom a NFS 3-ban a Hot Pursuit-ban volt egy ilyen kocsi. Csak ezzel a kocsival voltam hajlandó játszani. Engem mindig is lenyűgözött ez a járgány. Egyszerűen gyönyörű. A Lamborghini Countach és a Diablo a legjobb és legszebb kocsi a világon.
Nagyon jó írás, egy fél órán keresztűl a youtube-on Countach-okat nézegettem.
Kétség nem fér ahhoz, hogy az olaszok csinálják a legszebb autókat.
De a megbízhatóságuk gyalázatos...
Nekem ez a kedvencem, és sikerült is egyet szereznem.
IGEN IGEN!!!! A bálna a másik kedvencem,ez volt a legjobb S-Klasse az összes közt!
3 hete voltam olaszban, nem hittem a szememnek, mikor egy ilyet láttam Firenze felé az autópályán. Sajna mire a fényképezőmet elővakartam, már elillant...
Szerencsére a kuglival találtam egyet.
Jürgenék sem aprózzák el:
Nekünk meg marad a fotósop:
alex89
(senior tag)
hát igen, a 140-es "bálna" nálam is a No.1 , szvsz ez az utolsó igazán jó merci
ui.: remélem valami v8-as rendetlekedik a motorházban
[ Szerkesztve ]
Én imádom az olasz gépeket, de ebben semmi olyat nem látok, amit szeretek egy olasz autóban
Ettől persze még lehet qrva jó autó, de formára bármelyik Ferrari szebb és tüzesebb.
Azt honnan vetted, hogy a hatso szarny megdobta a vegsebesseget? Ugyanis kb minden forras szerint 10 mph-val csokkentette, leven, hogy megnovelte a legellenallast (mondjuk konkretan ez a dolga).
Archer #26:
De, a maga koraban is nagyon furcsan nezett ki. Mi volt akkoriban meg az utakon?
Mercedes, egyes Golf, Renault 5, Fiat 127 - hogy csak az akkoriban ujnak szamito autokat emlitsem. Ezek mellett tenyleg urhajonak nezett ki.
Vladi #13:
Az ilyen sportkocsis almokkal az a gaz, hogy a valosagban baromi kiabranditoak tudnak lenni - kivulrol szep, de belul eleg, khm, spartai, kenyelmetlen, hangos, raz, nem lehet belole kilatni, tadatadatada.
Nem a légellenállás csökkentése a cél,hanem a leszórítóerő növelése.
A hibát javítottam.Köszi.
HaKo
(aktív tag)
Ha jól tudom a Lambo rendőrautóból 1 db van összesen. A németeknek tudtommal már nincs egy Porsche-jük sem. Ez amit belinkeltél, egy tuningcég csinálta. Talán a TechArt de nem tuti.
Ahh annyi pénz nincs a föld hátán.
Egy 3500-as 17 éves olajkályha, szinte gyári állapotban. Hogy ne legyen nagyon tohonya ráfaragtam a 4.5 tonnás Sprinter 2 bar-os változó geometriás turbóját. Egy kicsit alakítottam a hengerfejen is, mert szemrebbenés nélkül lenyomta volna.
Így most 188LE (ami nem sok a mai tádéíkhoz képest) de 440 Nm. Ez azért jól jön a 2.5 tonna vas meglódításához!
És baromi kicsik! Egyszer volt alkalmam kipróbálni egy 350-es Ferrarit. 1.94 vagyok, basszus mire abba behajtogattam magam. Szegény Tom Selleck, ő sem egy törpe...
Nem tudtam, akkor ezek szerint baromi mázlim volt. Kár, hogy nem tudtam lefotózni...
Tudnak a ruszkik, így kellen működnie minden helikopteren az autorotációnak:
KATT IDE
alex89
(senior tag)
2 bar , a v8 sem annyira vészes faterom országúton kijön 10 lityiből(bár ő a régebbieket szereti W126 380 van neki). Viszont van egy haverja akinek egy 140-es s600-a van ráadásul páncélozott követségi autó volt(kb 3t)... a csávó alapjáraton járkál vele és 25-30-at csipeget a "kicsike"