üzenetek

hozzászólások


Sh4rKy
(senior tag)
Blog

esküszöm a mai napig az egyik legszebb autó :K


Sidaries
(őstag)
Blog

Nekem is tetszik. Pedig olyan furcsa, de mégis frankó.


Vicoo
(senior tag)
Blog

dragonfx
(veterán)
Blog

tipikus sportautó..nagyon ott van a piros meg a fekete.


R
(aktív tag)
Blog

ilyen matchbox-om nekem is volt, de ma már a Ferrari-t választanám, már csak a jobb presztízse miatt is. :Y


Magnum_
(nagyúr)

akkor ezt ugy kell ejteni hogy "Kuntás?"


mindfreak
(őstag)

Mind a mai napig szép autó a maga módján. Nekem is volt Matchboxba! :R


Vicoo
(senior tag)
Blog

Az enyém valami Csehszlovák gyártmány. Az alján lévő márkajelzés alpján megtaláltam a gyártót,furcsa h még ma is van. MC Toys


hcl
(félisten)
Blog

Jaja, nekem is jobban bejön a formája mint a Diablo... Ráadásul ez nem egy csajozós verda hanem rendes sportautó :)


#72042496
(félisten)

Inkább "kántes". Tedd fel az NFS3-at, s menekülj egy ilyennel a rendőrök elől. Akkor meghallod, hogyan mondják. :D


TheVeryGuest
(senior tag)

Attól még pont nem biztos, hogy úgy kellene ejteni. Az angolok, egy rakat autómárkát hülyén ejtenek ki. Porsche -> Pórcs, BMW -> Bíemdábljú.

Szép autó, emlékszem még a nagyapám Autó-Motor magazinjában láttam először, talán valamikor '82-ben. Ami akkor még fekete-fehér nyomású volt az újság, de sok szép képet közöltek az első generációs gömbölydedebb változatról. Akkoriban tényleg olyan hatást keltett, mint egy űrhajó.


Solten
(addikt)
Blog

Na igen ez még olyan verda ami nem volt agyonelektronikázva, ehhez a kocsihoz kell hogy vér legyen az ember f*rkában... :DDD


Vladi
(nagyúr)
Blog

"Végül egy fontos gondolat a műsorból: addig jó egy álom amíg valóra nem válik."
Érdekes. Azért jó, ha az ember meg tudja élni az álmait. :U

Egyébként ez nem egy széria autó, nem is azt kell várni tőle. Másrészről meg majdnem 40 éve tervezték, tehát butaság összehasonlítani egy mai szériaautóval.

Én boldog lennék, ha egyszer egy viperával furikázhatnék. :C


tailor
(őstag)

Képek, videók, info, nyálcsorog: Katt!


Yutani
(nagyúr)
Blog

Kuntas lesz az, barátom: Top Gear: Lamborghini Countach


k_laci
(tag)
Blog

imádom a lambókat ! köszi az írást :)
kuntás <-- amiért szeretjük :C

mondjuk nekem tetszik a diablo SV ( régi szép NFS IV. emlékek :) )

de az überelhetetlen gyönyörűség a murciélago, meg a murciélago R-GT, meg a miura concept ( eredetibe nem tetszik úgy.. )


#72042496
(félisten)

Jó, de ezek német autók. Erről meg azt hizttem, angolból ered a név. Most legalább utána néztem, a Wikipedia azt írja, pidmonti nyelven van. Úgy meg nem tudok. :)

OK, kuntas. Rendeltem a neten egy zsák hamut, mellé korbácsot. Remélem hamar megérkezik, hogy milőbb elkezdhessem kínozni magam főbenjáró vétkemért.

[ Szerkesztve ]


HaKo
(aktív tag)

Tényleg nagyon frankó autó, de nekem a Ferrari Testarossa/512Tr páros jobban bejön. Igaz nem egy árkategória a kettő. :D
És a Ferrari hangja sem csunya... :DDD


Skyhigh
(senior tag)
Blog

Én sem értem miért szidják, ez egy gyönyörű autó!


copin
(őstag)

A hátulja az "egyik legdögösebb hátsó" címet is megkaphatná.

Amúgy a másik kedvenc:

De mégis ez és leszármazottjai a legszebbek! [link]

[ Szerkesztve ]


Bibby
(addikt)

Nekem is kisgyerekként nagy kedvenc volt, de azért szép lassan kiszerettem belőle.

[ Szerkesztve ]


sz0k3e_
(aktív tag)

túl fiatal vagyok, nekem mindig is a Diablo volt A Lamborghini :D
:R

[ Szerkesztve ]


copin
(őstag)

Az igazán öregeknek pedig ezt (is) jelenti! :DDD


Pukkancs
(tag)
Blog

Ez nem rohadt zajos belül, amikor nyomod a gázt?
Amúgy nekem nem jön be ez az űrhajó, inkább porsche 911 carerát választanék abból a korszakbol, az talán klasszikusabb.
Ja és szerintetek is jobban néz ki a gallardo mint a murcielango?


copin
(őstag)

Az összes középmotoros a füledbe üvölt. Pl.: a 360 Modena-ban csak egy üvegfal van a motor és az utastér között. Igazából nem a zaj, a felmelegedés az utastérben, a terhelés váltásra irányíthatatlanná válás a legnagyobb baj az ilyen elrendezéssel, hanem hogy egyszerűen nem lehet kilátni hátra. Ha parkolni akarsz, nem árt ha van egy sorstárs, aki segít.


Archer
(őstag)

Szerintem nem néz ki furán, a maga korában ez a szögletes design teljesen elfogadott volt és még a Diablon is fellelhető. A maga nemében nagyon szép kis autó és tényleg sportos megjelenést kelt. A Lamborghini mindig is szép autókat gyártott de amit a Reventonnal műveltek az kegyetlen. Szerintem "enyhén" nagyobb presztizs egy olyan autóval mászkálni mint egy Ferrarival. Na jó, nem hiszem, hogy a 20 darabból egy is megfordulna nálunk :)

[ Szerkesztve ]


Male
(nagyúr)
Blog

Még egy szavazat a Diablora... az sokkal letisztultabb :)

...ja, meg az eredeti Miura :B

Copin: Lamborghini traktor még most is van ;) Pl katt.
#25: Egy kamera is elég hátra... de egy ilyen autóval amúgy is mindig lesz valaki, aki segít parkolni :P

[ Szerkesztve ]


palm treo 75
(tag)

Nagyon jó verda széessége egyedüláló


Archer
(őstag)

A vicc, hogy még a traktort is Giugiaro tervezte :) Lamborghiniék aztán adnak a megjelenésre.
Amúgy mintha azt olvastam volna valahol, hogy folyamatos anyagi gondokkal küszködik a cég. Igaz ez?

[ Szerkesztve ]


whiz
(aktív tag)
Blog

Az biztos, hogy reventónt az életben nem fogunk látni itthon. Pedig nagyon odatették a dizájnt, én is megnézném. Akárcsak az összes Lambot :)


MaciG
(addikt)
Blog

Nagyon szép autó. Imádom az összes lamborghinit :R

Iszonyatosan nagy élmny lehet egy ilyet vezetni :K


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

A legszebb Lambo a Miura,mellesleg messze megelőzte technikailag a korát :K


Alpi
(tag)
Blog

Ha jól tudom a NFS 3-ban a Hot Pursuit-ban volt egy ilyen kocsi. Csak ezzel a kocsival voltam hajlandó játszani. Engem mindig is lenyűgözött ez a járgány. Egyszerűen gyönyörű. A Lamborghini Countach és a Diablo a legjobb és legszebb kocsi a világon. :)


KillHates
(nagyúr)
Blog

Nagyon jó írás, egy fél órán keresztűl a youtube-on Countach-okat nézegettem.
Kétség nem fér ahhoz, hogy az olaszok csinálják a legszebb autókat. :R
De a megbízhatóságuk gyalázatos...
Nekem ez a kedvencem, és sikerült is egyet szereznem.


Vicoo
(senior tag)
Blog

IGEN IGEN!!!! A bálna a másik kedvencem,ez volt a legjobb S-Klasse az összes közt!

Főleg amikor ilyen tisztes adófizető a tulaj típusú külseje van.


KillHates
(nagyúr)
Blog

Besz@rások a felnik!


KillHates
(nagyúr)
Blog

3 hete voltam olaszban, nem hittem a szememnek, mikor egy ilyet láttam Firenze felé az autópályán. Sajna mire a fényképezőmet elővakartam, már elillant... :D
Szerencsére a kuglival találtam egyet.


KillHates
(nagyúr)
Blog

Jürgenék sem aprózzák el:

Nekünk meg marad a fotósop:


VoDaFoNe
(aktív tag)
Blog

3,5 éves korom óta imádom az összeset!!!


alex89
(senior tag)

hát igen, a 140-es "bálna" nálam is a No.1 , szvsz ez az utolsó igazán jó merci

ui.: remélem valami v8-as rendetlekedik a motorházban ;]

[ Szerkesztve ]


commanDOS
(senior tag)
Blog

Én imádom az olasz gépeket, de ebben semmi olyat nem látok, amit szeretek egy olasz autóban :U
Ettől persze még lehet qrva jó autó, de formára bármelyik Ferrari szebb és tüzesebb.


dabadab
(titán)
Blog

Azt honnan vetted, hogy a hatso szarny megdobta a vegsebesseget? Ugyanis kb minden forras szerint 10 mph-val csokkentette, leven, hogy megnovelte a legellenallast (mondjuk konkretan ez a dolga).

Archer #26:
De, a maga koraban is nagyon furcsan nezett ki. Mi volt akkoriban meg az utakon?
Mercedes, egyes Golf, Renault 5, Fiat 127 - hogy csak az akkoriban ujnak szamito autokat emlitsem. Ezek mellett tenyleg urhajonak nezett ki.

Vladi #13:
Az ilyen sportkocsis almokkal az a gaz, hogy a valosagban baromi kiabranditoak tudnak lenni - kivulrol szep, de belul eleg, khm, spartai, kenyelmetlen, hangos, raz, nem lehet belole kilatni, tadatadatada.


Vicoo
(senior tag)
Blog

Nem a légellenállás csökkentése a cél,hanem a leszórítóerő növelése.

A hibát javítottam.Köszi.


Vicoo
(senior tag)
Blog

Ha már őt is megemlítettem a cikkben... Mi-24


HaKo
(aktív tag)

Ha jól tudom a Lambo rendőrautóból 1 db van összesen. A németeknek tudtommal már nincs egy Porsche-jük sem. Ez amit belinkeltél, egy tuningcég csinálta. Talán a TechArt de nem tuti.


KillHates
(nagyúr)
Blog

Ahh annyi pénz nincs a föld hátán.
Egy 3500-as 17 éves olajkályha, szinte gyári állapotban. Hogy ne legyen nagyon tohonya ráfaragtam a 4.5 tonnás Sprinter 2 bar-os változó geometriás turbóját. Egy kicsit alakítottam a hengerfejen is, mert szemrebbenés nélkül lenyomta volna.
Így most 188LE (ami nem sok a mai tádéíkhoz képest) de 440 Nm. Ez azért jól jön a 2.5 tonna vas meglódításához!


KillHates
(nagyúr)
Blog

És baromi kicsik! Egyszer volt alkalmam kipróbálni egy 350-es Ferrarit. 1.94 vagyok, basszus mire abba behajtogattam magam. Szegény Tom Selleck, ő sem egy törpe...


KillHates
(nagyúr)
Blog

Nem tudtam, akkor ezek szerint baromi mázlim volt. Kár, hogy nem tudtam lefotózni...


KillHates
(nagyúr)
Blog

Tudnak a ruszkik, így kellen működnie minden helikopteren az autorotációnak:
KATT IDE


alex89
(senior tag)

2 bar :Y :R , a v8 sem annyira vészes faterom országúton kijön 10 lityiből(bár ő a régebbieket szereti W126 380 van neki). Viszont van egy haverja akinek egy 140-es s600-a van ráadásul páncélozott követségi autó volt(kb 3t)... a csávó alapjáraton járkál vele és 25-30-at csipeget a "kicsike" :DDD

üzenetek