Én imádom az olasz gépeket, de ebben semmi olyat nem látok, amit szeretek egy olasz autóban
Ettől persze még lehet qrva jó autó, de formára bármelyik Ferrari szebb és tüzesebb.
hozzászólások
Azt honnan vetted, hogy a hatso szarny megdobta a vegsebesseget? Ugyanis kb minden forras szerint 10 mph-val csokkentette, leven, hogy megnovelte a legellenallast (mondjuk konkretan ez a dolga).
Archer #26:
De, a maga koraban is nagyon furcsan nezett ki. Mi volt akkoriban meg az utakon?
Mercedes, egyes Golf, Renault 5, Fiat 127 - hogy csak az akkoriban ujnak szamito autokat emlitsem. Ezek mellett tenyleg urhajonak nezett ki.
Vladi #13:
Az ilyen sportkocsis almokkal az a gaz, hogy a valosagban baromi kiabranditoak tudnak lenni - kivulrol szep, de belul eleg, khm, spartai, kenyelmetlen, hangos, raz, nem lehet belole kilatni, tadatadatada.
Nem a légellenállás csökkentése a cél,hanem a leszórítóerő növelése.
A hibát javítottam.Köszi.
HaKo
(aktív tag)
Ha jól tudom a Lambo rendőrautóból 1 db van összesen. A németeknek tudtommal már nincs egy Porsche-jük sem. Ez amit belinkeltél, egy tuningcég csinálta. Talán a TechArt de nem tuti.
Ahh annyi pénz nincs a föld hátán.
Egy 3500-as 17 éves olajkályha, szinte gyári állapotban. Hogy ne legyen nagyon tohonya ráfaragtam a 4.5 tonnás Sprinter 2 bar-os változó geometriás turbóját. Egy kicsit alakítottam a hengerfejen is, mert szemrebbenés nélkül lenyomta volna.
Így most 188LE (ami nem sok a mai tádéíkhoz képest) de 440 Nm. Ez azért jól jön a 2.5 tonna vas meglódításához!
És baromi kicsik! Egyszer volt alkalmam kipróbálni egy 350-es Ferrarit. 1.94 vagyok, basszus mire abba behajtogattam magam. Szegény Tom Selleck, ő sem egy törpe...
Nem tudtam, akkor ezek szerint baromi mázlim volt. Kár, hogy nem tudtam lefotózni...
Tudnak a ruszkik, így kellen működnie minden helikopteren az autorotációnak:
KATT IDE
alex89
(senior tag)
2 bar , a v8 sem annyira vészes faterom országúton kijön 10 lityiből(bár ő a régebbieket szereti W126 380 van neki). Viszont van egy haverja akinek egy 140-es s600-a van ráadásul páncélozott követségi autó volt(kb 3t)... a csávó alapjáraton járkál vele és 25-30-at csipeget a "kicsike"
"Kuntás"-nak kell ejteni, ami piemonti nyelvjárásban azt jelenti, hogy "húb*zdmeg". A Totalcar-on volt egyszer egy jó kis cikk róla. Nekem is nagy kedvencem az autó, közvetlenül a Miura után és a Diablo előtt.
Ki is néz úgy
Tudtommal a VW megvette, szóval nem hinném... (bár pár éve már nem követem a dolgokat)
dabadab: Igen, így logikus... bár elképzelhető, hogy az kicsit erősebb is volt. (Vagy ha nem, hát úgyis mindegy, a vevők soha nem fogják megtudni)
Ok, hogy szűk, ráz, kényelmetlen... de ezek nem A-ból B-be való eljutásra valóak. Ezek a tulajdonságok csak segítik, hogy még inkább élmény legyen velük autózni.
Ahhh... W126-os! Az a legszebb S merci !!
Nem olyan dög nagy mint a W140, nem akkora fos mint W220, és nem olyan Ford Mondeós mint a W221
AMD Power
(titán)
Ez a világ egyik legszebb autója. Kis korom óta szerelmes vagyok belé Van is belőle nekem egy modell. 1988 kiadású modell.
Imádom amúgy az összes Lamborghinit.
quigon
(tag)
Számomra ez a lamborghini,persze a többi sem rossz.Érdemes erre az oldalra 1 pillantást vetni.Lp 5000QV:7/1986 35.000km 155.000 EUR
Diadlo VT:86.500 EUR EZ 4/1995 25.000 km
[link]