[Re:] [lenox:] OpenCL Raytrace 'benchmark' v0.03 - Photon Mapping - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


dezz
(nagyúr)
Blog

Ezt elfelejtettem linkelni: smallluxGPU
Ez is úgy működik, de algoritmikailag valahogy megoptimalizálva. Ez egy bizonyos -- több elterjedt 3D-animációs programcsomag rendererjeként alkalmazható -- LuxRender "kódmag-kivonata", aminek egyes legszámításigényesebb részeit már átírták OpenCL-re. Valamilyen előnye bizonyára van, a gyorsabb módszerekkel szemben... Pl. a videóban olyan minőségű és élethűségű animációk vannak, amit én máshol még nem láttam...

(#4) mrgg: Ma már nem biztos, hogy menne... Jópár éve már csak kisebb mikrokontrollereket programozom, szintén ASM-ben, de nincs benne sok matek. (Legutóbb úgy 5 éve kellett egy kicsit C-ben melóznom, PC-n.) Szóval, csak nosztalgiából elevenítettem fel...

(A "még ha csak egy gömb+talaj+ég is" semmi esetre sem Lenox munkáját minősítette -- én sem éppen egy nap alatt írtam meg a sajátomat --, hanem arra vonatkozott, hogy ez kevesebb számítás igényel, mint ha sok-sok poligonból állna. De így sem semmi, hogy ilyen 60 fps-ekkel fut!)

mrgg: OpenCL driver fent van? Gondolom, az ahhoz is kell, hogy CPU-n fusson. Vagy nem, Lenox?

[ Szerkesztve ]

üzenetek