[Re:] [Met:] UPC, "nem tudom". - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bitpork
(veterán)
Blog

Várj: nekünk a vízszolgáltató immár 20 éve nem hajlandó a vízórát a nevünkre írni , mert aki eladta a lakást menjen be, és ő maga jelentse be a szerződésből való kilépését. Jah csak elköltözött mi sem tudjuk hova , oszt ennyi. Vizünk van, mert a közös költségen keresztül (emeltet fizetünk) a ház fizeti a túlfogyasztást.


Met
(nagyúr)
Blog

WIN!

Szóval, 21.-én este még elküldtem nekik egy levelet az online felületen és csatoltam hozzá a halotti anyakönyvit és a szolgáltatás lemondásának megrendeléséről kapott pdf-et.
Leírtam nagyjából ugyan azt amit a blogba írtam és még egy kis szösszenetet, íme:

Háromszor voltam bent az ügyfélszolgálaton, többször NEM megyek.

Tájékoztatom Önöket mint szolgáltatót, hogy január 12.-én a xxx-es számú ügyfelük elhunyt, így halálának napjától az előfizetői szerződést az eht (2003. évi C. törvény) 134. paragrafusának 10a bekezdése alapján érvénytelennek kell tekintenem.
Február 4.-én megrendeltem a szolgáltatás lemondását Iktatószám: UFE-xxx
Nyomatékosan kérem Önöket hogy küldjenek egy csekket amin be tudom fizetni a január 12.-ig történő szolgáltatásuk díját, (nem február 4.-ig és nem is február 13.-ig).
Csatoltan küldöm a halotti anyakönyvi másolatát és a szolgáltatás lemondás megrendelését.

Amennyiben nem reagálnak a bejelentésemre 2 munkanapon belül írásban, úgy veszem hogy a ráutaló magatartásukkal azt jelzik, hogy nincs tartozásom önök felé a január 12.-ig történő szolgáltatásuk díját illetően és a jövőben nem követelnek az elhunyttól semmilyen pénzösszeget.

Semmi hatást nem vártam de jót szórakoztam amíg összeszedtem emlékeimből milyen szokott lenni egy "fenyegető" szöveg amit egy szolgáltató szokott küldeni 1 nappal fizetési határidő lejárta után.

Erre kaptam most az előbb egy levelet.

Tisztelt XY!

2017.02.08-án és 2017.02.21-én érkezett megkeresése alapján mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségek végett.

Az Ön által küldött dokumentumnak megfelelően, a számlázás visszamenőlegesen 2017.01.12.-ei nappal korrekciózásra került. A jóváírást követően a "xx"-es ügyfél azonosító tekintetében 433,62 Ft összegű számlaegyenleget tartunk nyilván, mindazonáltal Társaságunk 500 Ft alatt nem küld ki csekket az előfizetők részére, így a fennmaradó 433,62 Ft-ot jóváírtuk.

A fentiek értelmében a "xxx"-es ügyfél azonosító alatti számlaegyenleg rendezett.

A történtekért még egyszer elnézését kérjük és megértését köszönjük!

Minden további kérdésével kapcsolatban szívesen fogadjuk megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

Tisztelelettel:
xy
UPC Magyarország Kft.
Ügyfélszolgálat

Nem hittem volna hogy lesz hatása a levélnek, nem is érzem magam ettől most nagy embernek, egyszerűen csak örülök.

4Grider Köszi a paragrafusos szövegért :)

üzenetek