üzenetek

hozzászólások


FPéter
(aktív tag)
Blog

Nekem is elnyelte a kártyámat az egyik OTP automata...betelefonáltam az OTP-hez, hogy most mi van, erre mondta a hölgy hogy tudnia kellene, hogy melyik automata nyelte el pontosan. Mondtam neki, hogy a Forgách utcai metrómegállónál, a Váci úton.

Kérdése:

"Jó, de melyik városban?"
Nos én sem vagyok pesti, de ez...körülbelül ilyen szellemi színvonalon zajlott az egész beszélgetés, amíg az ATM-et sikerült behatárolni (20 perc, "Biztos benne, hogy OTP automata? Mi van ráírva? OTP? Biztos? De ez a mi automatánk?"

2 hónap után kaptam vissza a Hatalmas Számlavezető Fiókomban, 3 órás sorbanállás és ide-oda küldözgetés után. Kb. 8 keresztkérdéssel kellett igazolnom, hogy valóban én vagyok, ezen a teszten egyszer elbuktam valamiért.

Mindeközben az lenne a korrekt, hogy kiviszik nekem futárral, vagy legalább ajánlott levélben...vagy kiadják soron kívül. Ők hibáztak, nem? A 20 perces telefonálás díjáról nem is beszélek, ez szintén nem 0680-as szám.

Aztán nem tudtam pénzt felvenni a kártyával, mert nem működött. Azóta nincs az OTP számlámhoz kártyám, de a CIB-ben elég hamar kaptam egy szép újat. Utóbbiban a webes rész szerintem nagyon erős a többi magyarországi bankéhoz képest.

üzenetek