A nem klasszikus reklámok között is a fiatalabbakat sokkal nehezebb megszólítani, ez a modern marketing egyik nagy kihívása. Nyilván meg van az amit Te írtál (pont Magyarországon ne látnánk? ), de az minden korcsoportra igaz.
Mind a maradás mind a Brexit tábor elismeri, hogy az UKIP sokkal jobban használta médiát és jobban kommunikált. El tudta adni a bullshit kamut, míg a másik oldal az igazságot is alig. Ebben sokkal jobbak voltak.
(#28) kenwood: Az ellenoldal is indíthatna egy ugyanilyen petíciót, így nem érzem logikai bukfencnek a dolgot. Valamint meg van a választás lehetősége azzal, hogy dönthet úgy, hogy nem írja alá. Nyilván nem lehet kiszűrni azt, hogy ki az aki nem ezen a véleményen van, és ki az aki az egészhez közömbös.
De az internetet rendszeresen használók arra felé is inkább a fiatalabb generációból kerülnek ki, és nem a nyugdíjas években járókból.
(#31) Malibutomi: Amikor ők a bevándorlókról beszélnek, akkor rólunk/lengyelekről/románokról stb. beszélnek többek között. Nem az EU többi részét érő (háborús) övezetből jövőkről.
[ Szerkesztve ]