15 évvel ezelőtt ha Keszthelyen végeztél volna mondjuk délben, akkor egy bő óra alatt egy 2x1 sávos úton valami ócskább autóval elzötykölődtél volna Szántódig, majd onnan egy fél autópályán az m7-es végéig. Utána metronómként zötykölődő betonlapos m7-esen Buda, megcélzod valamelyik hidat, át Pestre, Andrássyn Szerencs utca felé. Majd húzás 120-szal az autópályán a frissen átadott szakaszon Füzesabonyig, ott egy jobbos a 33-asra, és 90-nel meg néhol kevesebbel Debrecenig. Bejöttél volna a Balmazújvárosi úton Debrecenbe, keresztül a városon a Mikepércsi útra, majd a 47-esen irány Sáránd.
Próbálom fejben összeadni, ez kb. 7 óra Sárándig. Tehát este hétre odaértél volna.
Ma lezötyögsz Keszthelytől az m7-esig, nyomsz egy kövér gázt, Fehérvárnál már 3 sávból választhatsz, be sem jössz a városba, hanem az m0-n megkerülöd, majd átmész az m31-re Gödöllőig, ott jobbra a geleji pihenő felé. utána a miskolci elágazásnál választod ukrajnát, Görbeházánál Debrecent, és eljössz az m35-ön a 4-es útig. Ha nem vagy bátor, akkor Keszthelytől Debrecen 3-3.5 óra. Sáránd még egy fél. Az m3-as kivezetőjén levő mekktől a Debrecen tábláig határozott, de nem szabálytalan vezetéssel 1 óra 40 perc.
Szóval most fele annyi idő alatt érnél ide, ha nem vagy bátor. Ha bátor vagy, és a Véda nem izgat, akkor ennél kevesebb. És ami legtöbbet számít: végig autópálya, nem kell városon keresztül kóricálni.