Gratula
Amúgy, én is szeretem a komolyabb használt autókat stb, de Henry Ford is megmondta, hogy az új autó a jó autó
Lett egy autód kb 10 évre, amivel nem kell foglalkozni, spórolhatsz másra, ez azért nagy szó.
Gratula
Amúgy, én is szeretem a komolyabb használt autókat stb, de Henry Ford is megmondta, hogy az új autó a jó autó
Lett egy autód kb 10 évre, amivel nem kell foglalkozni, spórolhatsz másra, ez azért nagy szó.
vao!
hatalmas szerencse kell hozzá, és neked megvolt. gratulálok
Mondjuk valószínűsítem, hogy Henry Ford ezt azért is mondta, mert a használtautó piacból neki egy peták sem landolt a zsebében.
Nyilván
De alapvetően ezzel egyetértek. Nemrég ismerősi körökben komolyabb autóvásárlások történtek, és a használt autók nagy része katasztrófa....
Ne is mondd... most próbálnék valami használtat beszerezni, de katasztrófa a köbön, ami a használtpiacon van. Aki benzingőzben nőtt fel, az eligazodik úgy-ahogy biztos kézzel, de aki eddig nem foglalkozott vele, annak nincs esélye.
A hozzáértők azt szokták tanácsolni, hogy ilyen esetben keresni kell egy hozzáértőt.
Keresek. Nincs. (Astra G, Classic 2 5ajtós vagy kombi 1,4-1,6 benzines) Budapest. Mondj egyet. Hozzáértőt.
Egyébként komolyan ez van, bárkit kérdezek autóvásárlásról, a következő tanácsokat kapom:
a) jól meg kelleszteszlesz nézni (don't you say! mit? hol? hátööö...)
b) vinni kelleszteszlesz hozzáértőt (don't you say! név? cím? hátööö...)
c) hát az úgy volt, hogy
c1) apósom autószerelő, ő jött le Nyiregyről és nézte meg
c2) apósom lecserélte a családi autót, azt vettem meg
Rizsrakétára volna, áldja meg az isten a tenger türelméért irányomban, de 12 éveset meg nem akarok.
[ Szerkesztve ]
A hozzáértés azon szintjén vagyok, hogy csak tanácsot tudok adni: keress egy hozzáértőt.
Annyit tudok hozzászólni, hogy a G Astra hajlamos enni az olajat. A miénk pl előszeretettel fogyasztja. Ezen kívül más nagy baja nincs.
[ Szerkesztve ]
re:szerk: mondom classic 2, az már elvileg XEP motorkódú és elvileg nem eszi az olajat.
ha jól tudom...
[ Szerkesztve ]
1.4-et ne vegyél, ezt biztos kézből mondom. Kevés az az erő hozzá, télen bekap 9 litert is.
A legtöbb autóra ez igaz, 1.8-2.0 is megeszik 7-9L-t, korszerűségtől függően, de az 1.4 is ha nem nagypapa tempóban hajtják....
[ Szerkesztve ]
Ilyen 1.4-es Astrank van, és a 9 litert maximum -25 fokban, párátlanítás miatt bekapcsolt klímával eszi.
8 liter körül szokott enni, 0 olajjal.
Az pedig, hogy gyenge, amig 50-60 lovas kis városi autók is vannak a forgalomban nincs vele baj.
Olyan nagypapis egyébként, de ha pörgeti az ember szedi a lábát.
Bátyámnak van ilyen kocsija, a fogyasztás lehet amiatt van, hogy jogsija nem régóta van, de egyébként meg városba szerintem is sokat eszik.
Akkor már talán valamilyen dízel. (tdi golfok 5-6 körül esznek)
Légkondi helyett jobban jársz, ha meleg levegőt fuvatsz a szélvédőre. Felmelegszik az üveg és nem csapódik ki rajta a pára. Persze nem olyan instant megoldás, mint a légkondizás, cserébe viszont jópár sört vehetsz a megspórolt benzin árából.
Az 1.8 ugyan úgy bekapja a 9 lityit, nyáron is.
Mod.:
Dízel az
10éves TDI gófriban átlagban van 300-400e km ha nem több.
Turbó 100.000
Kettőstömegű 200.000
Futómű 150.000 (soklengőkaros csoda)
Vezérlés 100.000
Porlasztócsúcs darabja 50.000 (4db)
Soroljam még? Vagy még így is annyira királyság az a 6liter?
[ Szerkesztve ]
Normális autók esetén ez így működik, de mire a G astra elkezd fűteni, addigra elérek az uticélomra.
Egy nagy hibája van szerencsétlen autónak, hogy lassan fűt. A klíma viszont azonnal megy
Nem mindegyikben van 300 ezer km, nem a magyar használt autó piacot és a neppereket kell alapul venni.
És tényleg örök érvényű, hogy aminek van előnye, annak hátránya is. Amennyiben nem vagy hozzá értő és használt kocsit veszel ismeretlen forrásból, nagy lutriba nyúlsz bele.
Nem mi?
Szerinted aki dízel golfot vett anno, az miért vette? Azért, hogy évi ötezret rakjon bele?
Jó, akkor ne a magyar piacot nézzük. Nézzük a németet. Hányszor akkora mint MO? Mennyivel mennek vele többet az emberek? Ja de sorry. Ha te attól nyugodt vagy, hogy amikor magad elé nézel a 10éves dízel autódban (amit mindenki azért vesz mert sokat megy és keveset egyen) és látod magad előtt a 180ezres km óra állást akkor nem szóltam. Mellesleg ezeket akkor szokták eladni amikor minden nyűgje kezd előjönni visszapörgetve, mert ugye a magyar embernek 200e km felett nem kell autó. Az már nem számít hogy szarrá van kopva a kormány meg a váltó
Az 5éves pd octiban amit hajtok 312e km van...
Gyere nézzél be a VW topikba. Kolléga A6 allroadot vett, márkaszervízben átnézette. Most tart ráköltésben olyan 1M ft-nál.
k.
Octi előtt G astra-k voltak a céges verdák. Mire az utca végén kikanyarodtam ~800M már tolta a meleget.
[ Szerkesztve ]
Szerintem motor függő, az 1.4-es 2003-as még nem TwinPort-os Sedan nekünk nem így cselekszik. Van ismerősnek ilyen, az sem.
De úgy, hogy aznap elsőnek indítottad be? Úgy nekem is tolja, ha már 5. alkalommal megyek ide-oda és még nem hült ki teljesen.
De pl reggel, hidegben-főleg most télen- egy 3-4 km-es út után még gyakorlatilag alig jön valami meleg.
Mondjuk engem nem zavar, amúgy is fázós vagyok, pl most télen, kesztyű, sapka,sál,vastag pulcsi+kabát kombóban ültem autóban, szóval egész jól elvoltam, ha van fűtés ha nem
szombatitomi: egyik barátom, aki tanár abba a suliba ahová jársz, mondta hogy találkozott veled gondolom akkor híres vagy most a suliban
Á igen, ma reggel találkoztunk, először kicsit meg is lepődtem, aztán mondta, hogy logouton olvasta.
Igazából annyira nem, csak a közeli barátaim tudják. (Mondjuk már a logout-olvasók is. )
Mondjuk jah, arról nem esett szó hány éves vagy, de ha még középiskolás, akkor bőven csak örültem volna ilyen kocsinak, akkor!!!!...
Nem rossz ám ez a Panda. Szerkezetileg és mechanikusan is teljesen kiforrott típus. 10 éve van piacon ebben a formában, már régen orvosolták minden hibáját.
De akkor is eladtam volna, ha akkor nyerem.. érted Mert akkoriban meg egy F Astra volt az álmom
[ Szerkesztve ]