Mozdonyvezetés margójára 2

írta: Doze, 6 éve

No, mit írtam az előző bejegyzésben?! : [link]

A Mozdonyvezető leszállt, és elkezdett hazasétálni! A magyar újságírás/média abszurdja, konkrét tények és támpontok nélkül lehoznak egy olyan cikket, amiről fogalmuk sincs mikor/hogyan működhet... HVG, 24.hu, 444,888... nem pont ezektől vártam, az alfahír oké :DDD

Ami igazából fáj, hogy a VEKE (Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület) propellersapkás idiótái, akik előadják magukat hogy értünk hozzá.... ahha ja,

No hát kerüljön ennek az esetnek a margójára: 12:45 perc Max. Szolgálati idő, valamint 10 óra vezetési idő lehet... Ez NEM máv utasítás, hanem TÖRVÉNYI!, a hatóság alias NKH áltál leírt, majd elfogadott vasúti törvény... aki ezt nem tartja be, annak nem a munkáltatójával kell számolni, hanem a hatósággal (az NKH=Rendőrség, NAV) 0-750.000Ft-ig terjed a bírság, valamint a munkáltatói oldalról pedig a csillagos ég... amit természetesen az alkalmazottan vernek le.

Joggal merül fel a kérdés: Nem látták előre?! : NEM!, Mert történt egy felső vezeték szakadás, valamint egy biztosítóberendezés hiba... a szolgálat tervezésénél hagynak időt rá, de ilyesféle "dupla" nehezménynél az MV felelőssége hogy nyomon kövesse a vezetési idejét/szolgálatát.... nem ül senki mellette hogy nézegesse az idejét... de kolléga jól csinálta, ugyanis 22p múltán ott volt a leváltó a "mezőn a semmi közepén", gyanítom bő 2 órával már értesítette a feletteseit, és a leváltóját előre küldték. Ha túlvezet és baj történik akkor rárohad a műanyag lakat. Az hogy nem vezethet nem egyenlő a hazaballagással, üzemben lévő villamos mozdonyt nem lehet magára hagyni... kolléga csak megállt -47mp vezetési idővel :), és várta a leváltót Nagyút állomáson... teljesem szakszerűen a törvény és a munkáltatói utasításokat messzemenőkig szemelőt tartva.... az hogy így alakult: fene tudja ki a hibás (talán az átépítés, meg együttes okok/hibák közrejátszása), az MV nem, másrészt én is így tettem volna, SŐT minden MV így tett volna, ezért tanultuk a szabályokat/törvényeket 2 éven keresztül... nekünk nem csak a betartáson, de a betartatáson is szerepünk van... még ha más ezt nem is szeretné mert médiabotrány lesz... (jaj csak F. abonyig húzd már le légyszíves) NEM, nem ezért mert utálunk, hanem a törvény mást ír elő. Az hogy a buszsofőrök surikenest játszanak a korongokkal, a kamionost meg a mágnes tartja az úton arról mi nem tehetünk... (egyébként ott is vita tárgya csak a közút nem vasút)

Ami igazán felháborít a média, és a közvélemény... volt szomorú tragédia: Veronai Buszbaleset: fáradság/műszaki okok stb.. Ha az a buszsofőr ott megáll ahol van és szunyál 3 órát sok koporsót meglehetett volna spórolni.. de ő is csak jót akart, hazaérni hamarabb, kiszolgálni az utasokat... de már erre senki nem emlékszik: a bűnös a gyilkos!!!

Ha kolléga így tesz, még lehúzza azt a 20 percet pluszba... akkor lehet istenkirály csávó lesz "más" szemébe, de pénzt becsülést nem kap, ellenben pl gázol, a hatóság reakció idő csökkenés miatt "még meg tudott volna állni" pecsétet tesz a papírra, és akkor kampó: börtön...

Egyik oldalról szabályozni akarunk, vérre menő perek "akasztások", bírósági hercehurcák.... de a másik oldalról meg JAJ huzd már le testvérem a vezetési időn túl: az utasok meg a VEKE nevezetű barmok is azt regélik "hát igazán megtehette volna"... egy ízes válasz: kapják be, az én bőröm megy a vásárra, nem a VEKE, meg a munkáltatóé...