Mercis kalandok - Huszonötödik rész

írta: Lalikiraly, 5 hónapja

Sziasztok!

Mint ígértem az előzőekben újabb epizóddal érkezem, ami eseménydúsabbra sikerült mint vártam természetesen. Persze meglepetések mindig vannak, de ez már durva azért. De kezdjük az elején.

Műszaki előtt két héttel vagyunk.

Még az előző szerelésnél kiderült, hogy ki kellene cserélni a két hátsó bölcső tartó szilentet, továbbá az első futóműben két stabpálcát és az automata váltó előválasztójának két perselyét.
Meg is vettem a cuccokat. Persze a váltóhoz rosszat kaptam, így volt még egy gyors köröm.

Hát amilyen állapotban voltak a hátsó futómű tartók, hát az kegyetlen. Jöjjön néhány kép.

Elképesztő állapotok. Persze pont a létező legrosszabb esős időben, tehát még csak az sem, hogy száraz legyen. Az új szilentek, hogy bekerültek, hát arra szavak nincsenek. Nem lehet elmondani, mennyivel stabilabb lett az autó rögtön és még magasabb is lett kb 2-3mm el. Annyira be voltak már szottyadvva a régiek.

Sajnos az első stabpálcákról elfelejtettem képet készíteni, azok pusztán úgy néztek ki, mint egy Második Világháborús roncs darabja. Elképesztő. Ott sem keveset javult a futómű stabilitása, plusz nem zörög.

Jöhetett a pollenszűrő, ami eddig sokszor kimaradt, egyszerűen nem volt észben. A kép magáért beszél.

A váltónak az előválasztó karnak két ilyen perselye van, különbözőek, egy előtte, egy mögötte, na mármost egy ilyen cafat volt benne összesen.

Összefoglalva. Kicseréltük az első futóműben a stabpálcákat, a hátsó futómű bölcső tartó "bakjait" (szilentek), a pollenszűrőt és a váltónak a perselyeit. Az autó sokkal stabilatt, de sokkal és csendesebb lett, ugyanis nem zörög a futómű és a váltókar sem rázkódik már. Elég durva a javulást.

Aztán akkor jöjjön a fekete leves.
Még amikor Sándor elkészült ezekkel a szereléssek, állok szemben a kocsival és ez a kép lebegett a szemem előtt:

Ó hát készült is....

Még másnap kaptam egy defektet, a mázlim annyi volt, hogy a gumistól 10 méterre engedett már le.. Így bekanyarodtam és egy órát várhattam is, annyian voltak. Ez van.

Na aztán irány a MŰSZAKI VIZSGA. Ez simábban nem is menhetett volna. Reggel 9:00 ra volt időpontom. 8:50 kor értem oda, bejelntkeztem és pontosan 9:50 kor jöttem el, persze a papírra kellett várni. De nem érdekes. Csak annyira volt rendben a kocsi, hogy annyi hangzott el, hogy Jó napot kívánok és Viszont látásra.
Meg add ide a pénzet. És kész.

Rá egy hétre megadta magát a jobb hátsó ablakemelő szerkezet. Már megvettem az alkatrészt, kemény 6600 Forint volt. Újfent köszönöm a Kauffernál a gyors segítséget. A baloldalit már kétszer cseréltük, másdojára újra, annak most már semmi baja. Erre számítottam, ugyanis ez elég gyakori téma a W210 nél. Sose legyen nagyobb baja.

De azért még egy apró általam megjavított probléma felmerült. Méghozzá a hátsó helyzetjelző / féklámpa, állandóan hibát jelzett. Hát az égőcsere sem oldotta meg, mert ezekben ilyen hülye foglalatba kell előbb belerakni az égőt és azt betekerni a lámpába. De ezek is szériába szarok. Hát itthon megjavítottam. Már két hete jó.

Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok.

További fejezetek:

Mercis kalandok - Első rész
Mercis kalandok - Második rész
Mercis kalandok - Harmadik rész
Mercis kalandok - Negyedik rész
Mercis kalandok - Ötödik rész
Mercis kalandok - Hatodik rész
Mercis kalandok - Hetedik rész
Mercis kalandok - Nyolcadik rész
Mercis kalandok - Kilencedik rész
Mercis kalandok - Tizedik rész
Mercis kalandok - Tizenegyedik rész
Mercis kalandok - Tizenkettedik rész
Mercis kalandok - Tizenharmadik rész
Mercis kalandok - Tizennegyedik rész
Mercis kalandok - Tizenötödik rész
Mercis kalandok - Tizenhatodik rész
Mercis kalandok - Tizenhetedik rész
Mercis kalandok - Tizennyolcadik rész
Mercis kalandok - Tizenkilencedik rész
Mercis kalandok - Huszadik rész
Mercis kalandok - Huszonegyedik rész
Mercis kalandok - Huszonkettedik rész
Mercis kalandok - Huszonharmadik rész
Mercis kalandok - Huszonnegyedik rész

Óda a Mercedeshez
Mercis kalandok - A könyv

Lalikirály