2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében
Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve
Crysis 3
Ez a játék mindig is inkább a GPU igényéről volt híres, azaz nem igazán van olyan erőforrás, amit ne tudna mozgósítani.
A játék első pályáján mértem az értékeket, előbb kinti helyszínen majd beltéren, harc közben.
A GPU kihasználtsága nem igazán ment lejjebb mint 99%, de meglepetésemre a CPU-val is 80% körül gazdálkodott.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Azóta történt
-
Játékra, otthonra, bármire - LG 27MP89HM-S
Tökéletesen elégedett vagyok a monitorral, csak pozitívumokat tudok felhozni az eddigi tapasztalataim alapján.
-
Belépőszint 2016 - az RX 460 és barátai
Az év nem volt eddig erős alacsony árú és elfogadható teljesítményű VGA-k terén, csak az AMD RX 460-a érkezett a kategóriába.