2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében

Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve

GTA V

A GTA 5 furcsa játék, ami a felbontások közötti különbséget illeti. Amikor átváltottam 2560-ról 1920-ra, akkor pár percig rosszabbul futott az alacsonyabb felbontáson, mint a magasabban. Majd gondolt egyet egy perc múlva, és meglódult az FPS számláló. Azonban mikor az alacsonyból vittem föl, akkor a jelenség nem ismétlődött meg. Ezt annyiszor játszotta el, ahányszor változtattam a felbontáson. Így az 1920-as értékeket a felbontás váltás utáni ötödik perc után kezdtem mérni.

Az erőforrások használata terén ez volt az első olyan játék, ami 95-99%-on használta mind a CPU-t mind a GPU-t. Tehát elmondhatom, hogy minden rendelkezésére álló forrást megmozgat a megfelelő FPS érték előállításához.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt