2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében
Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve
GTA V
A GTA 5 furcsa játék, ami a felbontások közötti különbséget illeti. Amikor átváltottam 2560-ról 1920-ra, akkor pár percig rosszabbul futott az alacsonyabb felbontáson, mint a magasabban. Majd gondolt egyet egy perc múlva, és meglódult az FPS számláló. Azonban mikor az alacsonyból vittem föl, akkor a jelenség nem ismétlődött meg. Ezt annyiszor játszotta el, ahányszor változtattam a felbontáson. Így az 1920-as értékeket a felbontás váltás utáni ötödik perc után kezdtem mérni.
Az erőforrások használata terén ez volt az első olyan játék, ami 95-99%-on használta mind a CPU-t mind a GPU-t. Tehát elmondhatom, hogy minden rendelkezésére álló forrást megmozgat a megfelelő FPS érték előállításához.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Azóta történt
-
Játékra, otthonra, bármire - LG 27MP89HM-S
Tökéletesen elégedett vagyok a monitorral, csak pozitívumokat tudok felhozni az eddigi tapasztalataim alapján.
-
Belépőszint 2016 - az RX 460 és barátai
Az év nem volt eddig erős alacsony árú és elfogadható teljesítményű VGA-k terén, csak az AMD RX 460-a érkezett a kategóriába.