Kivételesen nem mindenféle hardverről lenne szó:
Tudtok-e megbízható élelmiszer kiszállító szolgáltatást, ahol nem kell legalább egy hetet várni mostantól, hogy tudjanak jönni?
A jó boltok topicja - Gazdaság, jog fórum
hozzászólások
Van valakinek tapasztalata az eShop24-el? Garanciális ügyintézés, rendelés, bármi.
[ Szerkesztve ]
NandorHUN
(addikt)
Sziasztok!
Időt szeretnék spórolni azzal, hogy zöldségeket, kaját mostantól neten rendelem nem a bolba megyek értük.
Van valami ajánlott bolt vagy szolgáltatás, ahonnan érdemes rendelni?
(Nem kész ételt akarok rendelni,hanem nyers hozzávalókat! )
Előre is köszönöm a választ!
QG
(tag)
10mm magas ventillátort szeretnék venni, online boltokban 6-700 forint, meg egy ezres a szállítás.
Ismer valaki XI. kerületben offline boltot, ami tart ilyesmit?
chewycl
(tag)
Sziasztok,
Compusale.eu-ról van valakinek véleménye, lehet toluk rendelni? Amit szeretnék egyelore csak naluk kaphato...
Sidorovich
(senior tag)
Sziasztok!
Többnyire az iPontól szoktam vásárolni PC alkatrészeket, de többször olvastam már róla, hogy mintha megkopott volna a régi jó hírük, sok a panasz. Még az ajánlott boltok közé tartozik vagy már nem a régi? Ami nekem szimpatikus, ha egy cég elektronikusan küldi a számlát és a garijegyet, nem kell papírokat őrizgetni, ők pont ilyenek.
Ti mely boltokat ajánlanátok? PCX? Bestmarkt?
boogie84
(veterán)
Üdv,
ha ipon akkor itt keresd: Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
Adatlapomon található eszközök utóbbi részét a PCX-nél vettem. De összeszerelésben és tesztelésben állítólag ők is hanyagok. Lásd megint csak az említett topicot.
Ha csak alkatrész akk talán inkább PCX.
[ Szerkesztve ]
smog86
(senior tag)
Szia!
Garanciális ügyintézésem még nem volt, de többször vásároltam már tőlük.
Árukereső értékelések alapján is a jók között vannak.
undercover
(senior tag)
Üdv! Szeretnék venni egy új telefont. Van manapság megbízható kisebb telefon bolt?
Tehát nem alza, medimarkt, mall hanem mint régen pl. talán a turbado volt.
Ahol olcsóbban megkaphatod a telefont vagy ez esélytelen és inkább várjak egy nagy bolt leárazására?
A turbado nem egy jó példa, tekintve hogy trükköztek, aztán becsődöltek és ott maradtak a vevők garancia vagy bármiféle segítség nélkül.
Pont az ilyenek miatt én a nagyoknál szoktam várni az akciókat, az (talán) tuti(bb) megoldás.
undercover
(senior tag)
Amíg működött addig szerintem nem volt velük gond.
Ha nem lett volna gond akkor nem húzták volna le a rolót. Én ugyan nem vettem tőlük semmit, de ezek szerint mások sem, nem tudom ezzel a gyakorlattal hányan voltak tisztában...
codec
(senior tag)
Sziasztok!
Legutóbb Realsys-től rendeltem, és nagyon elégedett voltam a céggel!
Azonban most nem kapható náluk, amire szükségem lenne, így az Aqua, PCX boltokból tervezek alkatrészeket rendelni.
Az utóbbi időkben vásárolt valaki tőlük?
Tapasztalatok, vélemények?
Garanciáztatás mennyire gördülékeny?
Köszi!
Sziasztok.
Hatalmas pozitív (+) részemről a Konzolvilág-nak a garanciális ügyintézése!
Egy kb 8000 Ft-os Xiaomi Redmi fülhallgatót vettem tőlük.
Két hónap után az egyik oldala meghalt.
Elküldtem hozzájuk, kb 2-3 hét után emailben érdeklődtem, hogy mi újság.
Másnap telefonon hívtak, hogy ők tovább küldték a szerviznek.
De (és itt jön a lényeg), felajánlották hogy hűségpontokban visszakapom a termék teljes árát és azt levásárolhatom (bármire), függetlenül attól, hogy a szerviz még azt se mondta nekik, hogy valóban hibás lett a termék!
Elfogadtam és rendeltem egy ugyan olyan fülest.
Egy így igen korrekt hozzáállás!
VibeX
(tag)
Üdv sziasztok!
Szeretnék rendelni ssd-t illetve adaptert hozzá. A 3 bolt közül melyik a legkorrektebb, ha a garanciális ügyintézést is figyelembe vesszük?
Firstshop, Aqua, Compker
kromatika
(veterán)
Sziasztok.Bocs ha rossz topikba írok. Adott egy 2 éves Seasonic tápegység amire 7 év gyártói gari van. A PC LAND [link] üzletben lett vásárolva. A számla meg van papiros formában, de a garancia papír nincs. Szerintetetek igy érvényes a garancia?
Shiku
(aktív tag)
Szaisztok,
yoonit.hu-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Sziasztok!
Berakom ide is, igaz itt a gyártó érdemel dicséretet:
Nem egészen 1 éve vettünk egy Liebherr hűtőt (EMAG-ról egyébként).
Pár napja fura, ütemes búgó hangot ad ki mikor bekapcsol.
Felvettem videóra, és rákérdeztem a gyártó elérhetőségén emailben, hogy ez mi lehet.
Kb 2-3 óra alatt válaszoltak, hogy a technikus meghallgatta, valószínűleg kompresszor hiba.
A típus már kifutott, ezért felajánlottak egy másik újat, vagy kérhetem vissza az árát is.
Az új egyébként kicsit kisebb, árban vagy 50.000-el drágább.
Reggel fél hétkor küldtem el a videót, 10 órakor már kérték a választ hogy melyik megoldás jó nekem.
Az újat küldik ingyen, a régit pedig elviszik ha beköltöztem az újba, és szólok hogy vihetik a régit...
Szerintem abszolút példaértékű, kb. így kellene zajlania egy garanciális probléma megoldásnak.