Volvo és Saab topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Rossi
(addikt)

Ezt hagyjuk már, hogy neked sose kéne, ezt te magad sem gondolod komolyan.

Fülig érne a szád egy zsír új Volvóban is, érintőkijelző ide, vagy oda, aztán használnád örömmel, erre egy nagyobb összeget is rátennék.

De ezt ne vedd sértésnek kérlek. :R


belaazallat
(addikt)

Igen, izommemóriában benne van. Te se nézegeted a váltót, amikor sebességet váltasz!


tvrobi
(csendes újonc)

Ragaszkodnék a 2006-os modellemhez.
Nem szeretnék újat.


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Igen, odanyúl az ember, kitapogatja, megnyomja/megtekeri. :K Érintőnél az odanyúlás után már elveszett az ember kátyús úton. :DDD


haxxika
(senior tag)

Ha már érintőkijelző, meg az új gépekről van szó nálunk a családban történt egy kis upgrade nemrégiben:

2023 B4 S60, jobb oldali S80 D5-öt váltotta. Utóbbiba beleraktunk kb 400 ezret, köszöni szépen, még menne.

Jómagam kiegyeznék a V60-al, de az S60 formája megvett jobban. Pilot Assist nekem nagy újdonság volt, már ahol volt nálunk vidéken felező, ott tökéletesen tartotta a sávot meg a követést is a másik autó mögött. Elől nagyon kényelmes, hátul ugyanolyan szűk mint az MK1. 7 literes átlag jön ki vele az országúton normálisabb tempóval. Hiába 197 paci, azért a dízeles nyomaték az én régi D5 S60-amban azért jobban üt és nagyobb a vigyor a számon.

[ Szerkesztve ]


Rossi
(addikt)

Bocsi, de ezt sem hiszem el. :))

De béke és sok további balesetmentes km-t! :R


Rossi
(addikt)

Ma még csak 1,5 órát vezettem, főleg Bp-n, győztem is kerülgetni a sok tetőre rakott új autót, mert nyomkodták a kijelzőt.

Ja, nem... :DD


FeRRaR1
(őstag)

"Egyre terjed az autómárkák között, hogy olyan vész esetén is fontos funkciók, mint ablaktörlő, index, vészvillogó, segélyhívó kar vagy külön fizikai gomb helyett a képernyőre költözik. A képernyő menet közbeni nézése és piszkálása normál esetben is veszélyes, ha pedig hirtelen kellene cselekedni (összesarazott szélvédőt azonnal letörölni például, ha az automata törlés nem működik), akkor hatványozottan életveszélyes, ha nincs dedikált gomb vagy kar ehhez. Ezért az autók biztonságával és töréstesztjével foglalkozó Euro NCAP bejelentette, hogy 2026-tól olyan autók, ahol fontos funkciók nem elérhetőek kar vagy gomb segítségével, nem kaphatnak többé ötcsillagos értékelést."


tvrobi
(csendes újonc)

Akkor sem kéne képernyős.
Mint ahogy villanyautó sem.
Béke!
Biztos őskövület vagyok, de én már így szoktam meg, gombok, karok, kapcsolók, és egy tankolás 5 perc és akkor jöhet a következő ezer km.

[ Szerkesztve ]


2ozzmexy
(aktív tag)

Mindkettő létjogosultsága meg van, de ha papucsállatka kezébe adod, akkor egy szög is halálos lehet... :DDD


tvrobi
(csendes újonc)

:)


puhoska76
(tag)

Motorban nem tudok mit mondani nekem 1.8 benzin. Elektromosan nem nagyon délceg kormányzár kétszer megszívatott ott is aludt a szekér.Vezetés terén és kényelemben nekem nagyon bejött (hondárol váltottam) Hátsó ajtózár télen szarakodott de elektrocleaner és már jó is lett. Egy őzike bekostolta az elejét hát nem volt egyszerű rendbehozni (lámpák, lökhárító ,jobb sárvédő pár kisseb alaktrész 5 kiló) Összegezve törödős de szerethető .


xEon1337
(őstag)
Blog

Úgy alakult, hogy kedves páromnak vettünk egy C30-at. 1.6 benzin, 2010-es évjárat, 152.000 km, magyarországi:

Holnap viszem klíma tisztításra, aztán jön egy nagyobb szervizelés (vezérlés, vízpumpa, olaj, szűrők, gyertyák, néhány kopó-fogyó alkatrész) és lehet bátran használni.

Nekem 2016 és 2019 között volt egy 2009-es évjáratú szürke, még FL előtti C30, szintén ezzel a motorral, szóval nagy meglepetés nincs a történetben. Ezzel a faceliftes orral és a narancsmetál színnel szerintem egészen frissnek hat, hiába 14 éves már a modell.

Azért a 2 literes turbós V40-em mellett nagyon gyengének érződik, de a futáskomfortja és zajszigetelése hibátlan.


nesa
(veterán)

Nem egy atomvillanás, de ez egy jó motor, a komforton segíthet az 5. fokozat csoportkerék csere mert 100 nál is már túl sokat forog.


BlacKSouL
(addikt)
Blog

Sziasztok, V40 2.0D D2 2015
Mire érdemes figyelni, mit érdemes megnézni az általános használtautós átnézésen túl? Vannak-e kiemelhető neuralgikus pontok? 161k-val van pl fent egy, milyen kiemelhető alkatrészek lehetnek amiket számítani lehet rövidesen cserélni? Esetleg valós futás ellenőrzéshez látványosabban kopó pontok, elemek, stb.
Köszi

üzenetek