Helló, hogy tudom elérni, hogy mindenképp javítsanak egy terméket, és ne csak az árát fizessék vissza, ha beadok valamit javításra? Van egy Logi MX Master 3S egerem, amit akcióban vettem, vacakol a jobb gomb, ezért beadnám garis javításra.
alza vélemények - tapasztalatok - Gazdaság, jog fórum
hozzászólások
Tikakukac
(titán)
Kb. sehogy, én minden évben buktázok ezzel egy jelentősebb összeget gariknál. Ez van.
Kicsit sokba lenne egy csomag külföldre, nem? Vagy hogyan működik ez?
fatal`
(titán)
Logitechet általában nem kell visszaküldözgetni, legalábbis a kormányokkal régen ez volt a tapasztalat. Csak kérték, hogy az elromlott darabon vágd le az USB csatit és küldj róla képet.
Persze egereknél lehet, hogy máshogy van, de egy support ticketet megér.
Alzánál nem tudod befolyásolni, ha drágább lett közben, akkor pénzt fognak visszaadni valószínűleg.
fahrii
(őstag)
Nem tudom mi a garanciális ügyintézés folyamata a Logitech esetén, de meglepne ha ezt önköltségen kellene intézned.
HP-val van tapasztalat. Ott vissza se kellett küldeni a hibás terméket, küldték egyből az újat.
[ Szerkesztve ]
Szerdán telik le a 14 nap, kíváncsi leszek, hogy addig visszakapom-e a pénzem.
Itt tartok jelenleg:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Elnézését kérjük a kellemetlenségért.
Ügyét illetően felvettük a kapcsolatot a megoldást végző kollégákkal.
Amint válaszolnak, értesítjük Önt.
Kérjük szíves türelmét."
Ez volt 3 napja.
Nem sietik el a választ.
[ Szerkesztve ]
peetmaster
(senior tag)
Töltöttem ki a reklamációs adatlapon egy olyat is, hogy "befejezett reklamáció kézbesítése" (címet kellett írni), illetve a kapcsolatfelvételi lapon is az én e-mail címemet / tel. számomat adtam meg, úgyhogy remélem, hogy ezeken is fognak keresni.
Angie™
(addikt)
Volt egy garanciális ügyem és nem jóváírást hanem egy új terméket kaptam.
Kellemes meglepetés az ALZA-tól
Benhill
(senior tag)
Ilyen eset csak akkor van, amikor drágábban vetted a terméket és most olcsóbb nem? Vagy mitől függ?
[ Szerkesztve ]
Angie™
(addikt)
Nem tudom mitől függ. Soha nem volt még ilyen.
Olcsóbban vettem mint amennyibe most kerül újonnan. 4%-al drágább most.
Ha tippelni kellene, akkor arra tippelnék, hogy üzletpolitikát váltott a cég és garanciális cserét is elkezd alkalmazni. Majd idővel kiderül, kíváncsi vagyok rá, hogy mások milyen tapasztalatokat fognak írni ezzel kapcsolatosan..
[ Szerkesztve ]
blue_23
(senior tag)
Aki állított már össze PC-t alza összeszereléssel, mennyi ideig tartott, mire kiszállították? 2 hónapja rendeltem, de csak kedden érkeztett meg a grafikus kártya.
Kedd délután az alkalmazás azt mutatta szerdán már szállítják, szerdán viszont kaptam egy üzenetet, hogy a PC alkatrészek úton vannak az összeszerelőkhöz.
KAMELOT
(titán)
Komplett gépet rendeltél?
Nem írtak semmit 1 hét után, hogy mi van?
Visszatérítés.
Csütörtökön lett berakva automatába a cucc, ma számlán volt a pénz.
2490 forint.
Csak hogy legyen tapasztalat.
#visszatérítés
Azie
(őstag)
Esetleg azt lehet tudni, hogy a KRK bemutatóteremben van-e kirakva google pixel 8 pro, illetve várható-e hogy visszajönnek a pixel készülékek készletre, vagy végleg megszűnt a forgalmazásuk az alzánál (minden országban)?
fatal`
(titán)
Nem értem, most is rendelhető Pixel 8 Pro a magyar shopból. És a simából is van, igaz van, amelyikből csak 1-2 darab.
Azie
(őstag)
én sem, mert egyik keresőoldal sem listázza, de valóban az alza keresője dob találatot, sk-nál csak 512-est mondjuk, osztrák semmit.
pythonubung
(újonc)
Nem szállítják ki (még akkor sem ha tényleg volt több másik Samu a kosárban de nem nem akciónak megfelelően válogatva), értesítenek előtte.
Tikakukac
(titán)
Sima 8-at akartam most venni 256-ost, annak reszeltek.
fatal`
(titán)
Tikakukac
(titán)
Én sem, mert most 2 hétig nem volt, tudom, mert figyelő és manuális frissítések is voltak rajta.
Így jártak, nem lett megvéve
Le a kalappal az áruház sebessége előtt. Este fél kilenckor rendeltem HDD-t és reggel fél kilenckor jött az SMS, hogy mehetek a box-hoz.
Viszont a csomagolástól hátraszaladt a szemöldököm. A HDD csupaszon egy bubis borítékban [kép]
Ez normális?
Csomagolast nem gondoljak tul. Sajnos igy jonnek altalaban.
Nagy baja nem lesz ha így leesik, ha fizikai sérülés van rajta az látni. Lehet visszaküldeni.
Akkor van gond ha működés közben esik le.
Tikakukac
(titán)
Rendszeresen rendelek éjfél előtt 1 órával és reggel 6-7 körül már a Deákon a cucc.
A gond az a csomagolás, na az veszedelem tud lenni olykor.
Mindenkinek köszi a "megnyugtatást" Szerencsére se a csomagon, se a vinyón nincs sérülés.
Kaptam már úgy csomagot (másik) áruházból, hogy még csak nem is csomagolták. Pl. a billentyűzet gyári dobozára csak ráragasztották a feladási matricát "osztjóvanazúgy" De jött már a terméktől 3-4x nagyobb dobozban, alaposan kibélelve.
Gondolom mindez attól függ, hogy a csomagoló droid milyen verziójú A.I. oprendszeren fut. Ez az alzás HDD-t csomagoló nyilván valami Win98-as lehetett
FireShadow
(senior tag)
Ezekszerint próbáltad?
Akkor egykét ilyen párezerforintos Samsung tartozék sem elégíti ki a GALAXY10/15-öt ezek szerint,pl kábel/töltő/tok?