Amazon - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Talala
(aktív tag)

Számlatörténet van, de a számlakivonaton ugyan azok az adatok látszanak (még több is), elküldtem most azt is. Köszi.


fatal`
(félisten)

Fura, én CIB-es vagyok, itt van külön kártyatörténet is, azon csak a kártyás tranzakciók látszanak, meg a tetején a kártyaszám (ezutóbbi ugye a számlatörténeten nem szerepel és ott több tranzakció van).


Talala
(aktív tag)

igen, egyedül a kártyaszám nincs rajta, ezért csináltam screenshotot OTP appból, ott van olyan ahol látszik mind 2 adat. Meglátjuk, várok.


Lala6
(őstag)

Ne csinálj új fiókot, azt is blokkolni fogják az első rendelés után (tapasztalatból írom)

Itt van az én sztorim: https://prohardver.hu/tema/amazon_com/hsz_9734-9757.html
Ugyanez volt, de sikeresen megoldódott. Először nekem is vacakoltak, hogy küldjek még valamit, mert számlakivonat nem elég.

[ Szerkesztve ]


Talala
(aktív tag)

Ha új fiókkal is ez lenne, akkor passzolom. Második körben is elküldtem nekik számlakivonaton pdf-be, kártya adatokról screenshotot stb.... Már lassan csak a láb méretemet nem tudják. Ma reggel megint ugyan az a hülye email, hogy nem tudjak ellenőrizni a személyazonosságom, de legalább leírnák konkrétan mi a problémájuk....Most már közüzemi számláról es okmányokról kérnek másolatot...elmennek a ....

[ Szerkesztve ]


Talala
(aktív tag)

Délután megpróbálom még egy masik acc-ról.
Magyar adatokkal (bankkártya, cím) német cimre rendelés az nem okoz alap esetben problémát igaz?


Lala6
(őstag)

Én akkor regisztráltam egy másik account-ot is, miután az első tiltották. Más email, más kártya, ua. a cím. Ott szintén tiltottak az első rendelés után. Először feltöltöttem nekik a számlakivonatom, erre írtak, hogy nem elég, küldjek közüzemi számlát. Megkapták a villany számlám (amin a cím nem egyezett meg a szállítási címemmel). Ezt elfogadták :)
Nem értem a logikát, de lehet, hogy nincs is benne. Nyomni kell őket és engedélyezik, hogy rendelhess tőlük. Mindenesetre most van két accountom, ha tiltják az egyiket, ott a másik :)


Remov
(tag)

Azért nem érted a logikát, mert nincs :D Amikor elfogadták a különböző címes papírod akkor egy számlát is elfogadtak volna a sarki Fornettiből.

Amúgy új IP cím és böngésző profil mellé érdemes átírni az utcát uccára, akkor nem tudja érzékelni a rendszer, hogy ugyanaz a cím és nem kapcsolja össze a fiókokat :)


Talala
(aktív tag)

"Különböző címes papírok."
Azt ne mondd, h a szállítási és számlázási címnek egyeznie kell. Mert abban a hozzászólásban épp arra utalt a fórumtárs, hogy ez a két címe nem egyezik, mivel bizonyos termékeket nem szállítanak ide, de német címre rendelheted. Legalábbis én így tudom értelmezni


Remov
(tag)

Nem, a számlázási és a beküldött dokumentumon lévő címnek kell egyeznie hivatalosan. Amikor anélkül elfogadják, olyankor igazából bármit elfogadtak volna, mert leszarta az adott indiai. Én csak ezt jegyeztem meg az előző hozzászólásomban.

A szállítási és a számlázási cím persze, hogy különbözhet.

[ Szerkesztve ]


Talala
(aktív tag)

És igen, a másik profillal is pontosan ugyan azt játsza az amazon. Csak abban bízok, hogy a rendszer mögött nem ül meber mert, hogy egy számlakivonat kevés... :C


DemonDani
(addikt)
Blog

Hello!

Kellene némi help. Szomszédom rendelt múlt héten akciósan Pixel 6a mobilt, ajándák TV bigyóval, meg vett hozzá egy kijelzővédőt. Ma megkapta külön a TV kütyüt, és egy nyomkövetési számon jött neki a telefon meg a védőfólia, csakhogy telefon nem volt.
[kép]

Ilyenkor mi van? Mit lehet tenni? Mert ez nem tűnik normálisnak.

[ Szerkesztve ]


Remov
(tag)

Szólni kell a supportnak, akár emailben, akár telefonon, akár chaten, hogy haló, a telefon nem jött meg.

3 válasz lehetőségük lesz:
- Takarodj csak szebben mondva :D
- Jelentsd be a rendőrségen és gyere vissza egy Police Reporttal, ezt éppenséggel megteheted, bár nem tudom, hogy a rendőrség mennyire segítőkész ilyen esetben. Sosem csináltam ilyet
- Refundolják

Mivel "csak" 110 ezer így jó eséllyel nem küldenek el a Risk of Loss policyjükre hivatkozva (A legnagyobb bullshit a világon, gyakorlatilag egy kiskapu saját maguknak, hogy telibeszarhassák a vásárlókat eltűnt nagy érték esetén). Addig írogass nekik amíg valamelyik nem refundolja, chaten, ha nem akar segíteni kérd meg, hogy továbbítson a managerhez. Elmondja minden esetben, hogy jó hát, de ugyanazokkal az eszközökkel dolgozunk (Akkor te miért nem vagy manager :D), annyit kell nekik mondani, hogy akkoris továbbítson.

Vagy hívhatod is őket, jobb esélyed van megértő supportost találni.


liszi70
(veterán)

Sokadik (7-8) próbálkozásra végül sikerült a rendelés. Fogalmam sincs, mi miatt sikerült, ugyanúgy csináltam mindent, mint kb. a 3. próbálkozás után, amikor kikapcsoltam az egykattintásos lehetőséget, és két lépcsőssé tettem a fizetést. Ennek ellenére törölte, és még utána is párszor. Tegnap reggeli rendelést azonban elfogadta, mert este levonta a lóvét, ma meg már szállításra van készítve. Egyáltalán nem értem az amazon lelki világát. :)


Remov
(tag)

Gratulálunk :D Sikerült legyőznöd az Amazont


liszi70
(veterán)

Ismered a régi mondást? Sok próbálkozás amazont győz! :D Na, azért várjuk ki a végét, majd ha a kezemben lesz.... :) Egyébként nem volt annyira fontos számomra az a termék, de rohadtul bennem volt a csakazértis, meg a miabánatértnemsikerülezaszar. :D


zolo96
(tag)

Sziasztok.
Abban kérném a segítségeteket, hogy szeretnék rendelni amazon-ról Kft-nek szerszámot. Mire kell oda figyelni és hogy kell regisztrálni.
[link] a linkben szereplő termékről lenne szó.
Köszönöm.


radi8tor
(MODERÁTOR)

Gondolom úgy voltak vele, egye fene ha ennyire kell neki felőlük lehetsz bankkártya-hamisító is. :D


somnia
(őstag)

Mindenre oda kell figyelni de ha egy regisztráció akkora gondot okoz, szerintem kérj meg egy ismerőst, hogy rendelje meg!


tucsok.
(senior tag)

Sziasztok!

Az Amazon.de később veszi le a pénzt a számláról?
Mert rendeltem egy terméket végig vittem jóváhagytam a kifizetést csak nem vette le a pénzt a számlámról....A rendelés befejezett a profilomban, a visszaigazoló e-mailt is megkaptam.

[ Szerkesztve ]


warcat
(veterán)

Normális viselkedés főleg bizonytalan, még beérkezőben lévő készletnél vagy pl olyan hatalmas terheléssel járó forgalmas időszakban mint a black friday, bosszantó tud lenni ha hétvégén pl felárral vált a revolut, curve, előbbinél nyilván érdemes ilyenkor euróba átpakolni az összeget.
Ha gondja lenne, akkor kapsz róla emailt, hogy frissítsd a fizetési módot amit megadtál.


tucsok.
(senior tag)

Köszönöm szépen! :R


iceQ!
(addikt)

Sziasztok,

Rendeltem a francia Amazonról egy fejhallgatót. Péntek óta csak itt áll, változás nem történt. Elméletileg dec. 2-án kapom meg. Ez így rendben van? Sűrűn nem rendelek innen, ezért nem tudom hogy milyen gyorsan dolgoznak Amazonnál :DDD szállítási időket szokták tartani?


radi8tor
(MODERÁTOR)

Nincs ezzel semmi gond. Ezeken a napokon töb MILLIÓ rendelés fut be hozzájuk. Ennek tudatában add le te is a rendelésedet.
December 2 még odább van, ha engem kérdezel még akár össze is jöhet, de mivel nem időgarantált (elsőbbségivel) kérted (gondolom) ezért nem reklamálhatsz érte.


updog
(senior tag)
Blog

Sziasztok!

Keepa-tól kaptam emailt hogy egy termékhez upcoming lightning deal lesz holnap 00:00-tól. Cserébe ma 24:00-ig van rá 20%kupon. Honnan tudja hogy lesz lightning deal? Ki lehet valahogy deríteni hogy az mekkora lesz? (price history alapján még nem volt még rá soha lightning deal, gondolom Cyber Monday lesz).

Csak mert nagyon filózok hogy most megvegyem, mert azért 20% nem semmi (másfél milliós cuccról beszélünk), de ha holnap meg bedobnak rá egy 30%-ot? :D


radi8tor
(MODERÁTOR)

Ezek az élet nagy kérdései :D

Ugyanakkor bármelyik rendelést le lehet mondani egyszerűen, amíg nincs feladva. Illetve azzal is lehet trükközni, hogy megrendeled de e akártyán nem hagysz elég fedezetet és attól még élő lesz a rendelés (néhány napig) de nem vonja le az összeget...

Szóval ha emiatt van para, akkor én megrendelném 20%-osan, kártyán nem elég pénzzel.
Aztán megvárnám azt a lightning deal-t is. Ha a lightning jobb, akkor megrendelném azt is, lemondanám a korábbit és tennék a kártyára pénzt.

Egy valamit még nem próbáltam viszont: ha fedezethiány miatt áll a rendelés, akkor enged-e újat leadni. Ez még kérdéses lehet.


iceQ!
(addikt)

Nem is szeretnék reklamálni, gondoltam hogy kari miatt elég sok rendelés van. Egyébként 10 vagy 15 eurós szállítási díjat fizettem.

Köszi az infót :) :R


iceQ!
(addikt)

Egyébként kapok emailt ha a csomagot elküldték?


Remov
(tag)

Igen


iceQ!
(addikt)

Köszi :) :R

üzenetek