Assetto Corsa Competizione - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


guftabi96
(addikt)
Blog

A Kunos Simulazioni az Assetto Corsa után 2018 nyarán új szimulátorral jelentkezik: Assetto Corsa Competizione.
-Új grafikus motor: UE4
-Változó időjárás és napszakok
-A Blancpain GT sorozat hivatalos játéka
-Lézerszkennelt pályák
-Fejletebb multiplayer (ranking system)

Early Access megjelenés: 2018 nyár.
Hivatalos oldal
Steam
Interjú a szimulátor készítőivel, 1. rész (Angol)
Interjú a szimulátor készítőivel, 2. rész (Angol)
Képek

[ Szerkesztve ]


#70869248
(nagyúr)

kötelező vétel...nincs is baj vele. :)


guftabi96
(addikt)
Blog

Első napos vétel lesz nekem is.
A multiplayer rankingnak örülök a legjobban. Már az AC-ba is kellett volna egy ilyen. (Az srs azért csak nem ér el annyi embert, hiába nagyszerű program).
Bízom benne, hogy a GT autók mellett azért visszaköszön pár autó az előző részből illetve remélem, hogy az AC pályái is helyet kapnak a játékban.


Segal
(veterán)

Varos:))


#70869248
(nagyúr)

Minden attól függ milyen lesz a fizika,..mert a látvány terén nagyon nagy a lehetőség.
Blancpain után meg jöhetnek a többiek, akár a WTCR is :)
A moddolhatóságnak viszont valszeg vége, mivel töménytelen mennyiségű modell van a piacon, a saját DLC piacukat rombolnák ha nem lennének lezárva.


guftabi96
(addikt)
Blog

A WTCR szerintem a Sector3-nál lesz. (Persze ettől még TCR autó lehet benne). Az RS3 LMS nem olyan régen került be a RaceRoomba és versenyt is hirdettek vele (elég szép nyereménnyel).
A RaceDepartment interjúban azt mondták, hogy lehet majd moddolni, de ők ehhez semmilyen segítséget nem fognak biztosítani.


#70869248
(nagyúr)

ők tudják, én nem adnék oda kizárólagosságot az ziher.


ForRedGlory
(félisten)
Blog

Kedvencekbe mentve. :)

Remelem gyorsan ideer az early access, aztan veszem is meg.

[ Szerkesztve ]


vlevi
(nagyúr)

Nem olyan konnyű az.
Én nem vagyok benne a dolgokban, csak lelkes játékos vagyok, de csak gondoljunk bele, hogy nagyon sok dolog nem azért hiányzik, mert nem tudnák megcsinálni, hanem, mert licensz...
Project Carsban pl. nincs Suzuka, csak Sakitto (ami hasonlít, de nem az). Vagy, hogy az Assetto, R3E, mennyi ideig nem volt Porsche, aztán egyszercsak lett, hivatalosan, mert sikerült valami egyezségre jutni.
Itt pedig arról van szó, hogy ez a játék hivatalosan a Blancpain GT sorozat játéka, ehhez kell a legszorosabban igazodni.

Sajnos ez ilyen, nem tudunk ellene tenni.
Az biztos, én is beállok a sorba a pénztár előtt :)

Nem lennék meglepve, ha kb olyan lenne az arány a Blancpain és az egyéb tartalmak között, mint pl. az F1 2017-ben, ahol bónuszként van néhány régi autó, meg pálya, de egyébként fő szálként a 2017-es F1 szezont követi le.

Az új grafikus motorra is nagyon kíváncsi leszek, szerintem jó döntést hoztak azzal, hogy ahelyett, hogy maguknak készítenék a grafikai részt, inkább elővettek egy bevált, jól működőt, ami, ha kell DX12, vagy Vulkan API, megy Xboxon, satöbbi. Nekik ez rengeteg erőforrás megspórolását jelenthet, amit inkább a fizikai modellezés, időjárás, satöbbi terén használhatnak ki.

[ Szerkesztve ]


#70869248
(nagyúr)

Igen, alapvetően teljesen egyetértünk, viszont Kunos rendre tud húzni nagy meglepetéseket...ilyen volt a Porsche is, totál döbbenet volt hogy sikerült rábírnia őket. Szal ahhoz képest hogy honnan indult, a lézerszken pályák, a hivatalos engedélyek, a több platform elérése. ..itt pedig egy komoly sorozat.
Tehát nála kb. sztem semmit nem lehet biztosra venni :)


dino_m
(senior tag)

Azzal kezdeném, hogy nálam is premier dátumos lesz a vétel, akárcsak az AC esetében...
De, a történeti hűséghez azért hozzátartozik, hogy a Porsche licensz az EA birtokában volt kizárólagos joggal és mikor lejárt már hozzáférhető volt mindenki számára. Amit Kunos ez ügyben tenni tudott az az, hogy leperkálta a licensz díjat és máris megjelenhetett a játékban az összes Porsche. Tehát a rábírás az pénzzel történt, úgy ahogy azóta az összes autós címben. :K

A Competizione meg szerintem kizárólag csak a Blancpainról fog szólni. Benne lesz az összes helyszín, remélem lézer szkennelve, benne lesz továbbá az összes idei és jövő évi Blancpainban induló autó. Szerintem ez önmagában is elég nagy meló, főleg ami a pályákat illeti, ismerve Kunosék tempóját.
Azután persze ott van a dinamikusan változó időjárás és napszak, talán a dinamikus pálya is, ami biztosan nem fog egyről a kettőre menni elsőre. Nem hiszem, hogy más egyéb is beleférne, no meg ne feledjük el, hogy Early Acces lesz tehát folyamatosan ezen fognak dolgozni és amíg nincs kész... :N Ha meg úgy gondolják, hogy kész, akkor elkezdhetnek az AC2-őn dolgozni vagy valami ma még ismeretlen dolgon. Egy biztos. Részükről az AC be van fejezve, több hivatalos cucc már nem jön hozzá.
Tehát, már csak várni kell az ACC-t. :)


#70869248
(nagyúr)

Ez jóval több volt annál, még emlékszem a döbbenetre amikor megjelentek az első képek. Azóta kiderült hogy Kunos-n már réges-régen puhítja a dolgot, de kellett a konzolos megjelenés hozzá, és az AC pro.
német cikk, ezért google fordítós verzió :D

kiemeltem a lényegesebb részeket, de aki vágja a németet annak itt a link:
speedmaniacs
Előre is bocs a google fordítóért, de én nem tudom felelősséggel lefordítani, nem vágom a németet.

"Az EA-val kötött licence lejár az idei évben, mert közösen arra a meggyőződésre jutottunk, hogy a mindkét fél jelenlegi helyzete már nem kívánatos. "

"
Figyelemre méltó volt az a tény, hogy a Porsche olyan messzire ment, hogy kivételesen exkluzív járműveket hozott a stuttgarti Porsche Múzeumból Olaszországba. Így csodálhattam a 919-es Hybrid versenyautókon, amelyek 2015-ben megnyerték a Le Mans 24 órát és a 96-as éveket a C csoport 80-as években a közeljövőben. A jelenlegi szupersport-autó 918 Spyder viszont szinte észrevétlenül tűnt. Emellett több Carrera S és 4S is várta, hogy a versenypályán a lehető leggyorsabban mozogjanak a nap folyamán.

Bemutató felvázolja a háttérben

Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni zoom Először azonban az volt, természetesen az általános bemutatása a terv mellett, Marco Massarutto Kunó Simulazioni és Sebastian Hornung Porsche, Marco Falaguerra a sport konfekciós Sparco néhány szót kifejezett ezt az együttműködést.

Massarutto elmondja, hogy majdnem egy éve találkoztak a Porsche-nel Vallelunga-ban, hogy bemutassák az új 911 Carrera S. Korábban az Assetto Corsa technikáján alapuló gyakorlatilag végrehajtotta az autót. Ez már világossá teszi, hogy ez egy erős partnerség. Hibásan elmondja, hogy az összes járművet nem olyan könnyű. Ezeket az Assetto Corsa legkisebb részletére reprodukálják. A Porsche témáján kívül a nyár végén nyerte el a konzolon a sikeres megjelenést. Ismét fontos megjegyezni, hogy a PC-vel összehasonlítva a szimuláció DNS semmilyen módon nem változott.

Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaA következőkben egy friss trailer a virtuális 911 GT3 RS, míg a mikrofon utat talál kezébe Sebastian Hornung, felelős márka partnerségek és a szponzorálás Porsche. Emellett izgalmas partnerkapcsolatról beszél, és hosszú távon volt a jelenlegi eredmény. A sikeres együttműködés nem csak a tiszta technológiával, hanem a Kunos népével is foglalkozik. A közelmúltban Los Angelesben megnyílt a Porsche Experience Center, jelentette be Hornung. Az Assetto Corsa Pro szimulátorokat használják, és a helyi kezelőpálya gyakorlatilag integrált. Az összes tapasztalatközpontban világszerte 50 szimulációs állomás van a megfelelő technológiával. A szoftver teljesítménye lehetővé teszi a tervezett változtatások házon belüli virtuális tesztelését is. Tekintse meg az eSports-t is, és itt látja előnyeit a nagyszerű realizmus.

Szintén Sparco reméli, hogy kihasználja az együttműködést.

Akkor Hornung átadja a mikrofont tovább Sparco Marco Falaguerra-nak. Ez azt magyarázza, hogy szokatlan módon jöttünk együtt a Kunosral való együttműködésre. Körülbelül két évvel ezelőtt találkozott egy parkban az Egyesült Királyságban, Jenson Buttonrel, aki lelkesen beszélt neki a simracingről. Az utóbbival ezután lépett kapcsolatba a Kunos Simulazioni-val. A jelenlegi együttműködés kapcsán kiderül, hogy hamarosan új termékek lesznek a Sparco-ból, amelyek az Assetto Corsában is megjelennek. Végül Marco elmagyarázza neki, hogy neki a simracing egyre inkább átveszi a karting szerepét, amely korábban a valóságos motorsport elsődleges belépésének szolgál.

Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaEzt követően a virtuális világ visszahúzódik a hátsó ülésre, mivel megengedem, hogy néhány rövid sodródó gyakorlatot végezzenek a 911 Carrera S nedves felületén, és pár perccel később a Vallelunga-tól rövid távolságra. Egy későbbi étkezés után, ahol tipikus olasz ételeket kóstolok, elkapom Marco Massarutto-t a Kunos Simulazioni-ból, azzal a céllal, hogy minél több nyílást kérek a gyomorban.

2011-ben az első kapcsolat a Porschonnal

Először is, persze, szeretném tudni, hogy a Porsche-val való együttműködés részletesen megmutatkozott. Marco elmondta, hogy először 2011-ben találkoztak egy nyugodt találkozón a Nürburgring 24 óra alatt. 2012-ben volt egy újabb találkozó az IAA-ban Frankfurtban. Sebastian Hornung a Porsche-ről kezdte megnézni az Assetto Corsát. 2015 novemberében az új 911 Carrera S bemutatásához a szimulátor prototípus szoftverét, ideértve az autó virtuális verzióját is, meg kell adni. Miután világossá vált, hogy megkapja a Porsche engedélyét, a csapatnak teljesen a holdon kellett volna lennie. "Lassú folyamat volt, csak a csapat keskeny magját kezdte meg." Ettől kezdve mindennek alakja volt.

Az Assetto Corsa a legjobb teljes csomagot kínálja

Miután egy közelmúltbeli Los Angeles-i Porsche Experience Központot nyitottak meg, és a következőt Sanghajban tervezik, megkérdezem magamtól, hogy mennyire részesülnek az együttműködésben. Az Assetto Corsa Pro használata a szimulátorok számára és az abból eredő rugalmasság fontos kérdés, amellyel korábban átvizsgálták Sebastian azt a kérdést, hogy melyik szoftverrel akar dolgozni, és végül úgy döntött, hogy az Assetto Corsa , Rámutat arra, hogy csak néhány szimuláció támogatja a mozgáskövetést és a virtuális valóságot egy időben. Az Assetto Corsa itt a legjobb teljes csomagot kínálja.
"

[ Szerkesztve ]


dino_m
(senior tag)

Nem akartam Kunosék érdemeit kisebbíteni, de mivel ez csak Kunossal és az AC-val kapcsolatos cikk így nem kerülnek említésre más játékgyártók megkeresései, de a lényeg az, hogy a Porsche rádöbbent, hogy jóval több pénz is befolyhat ha nem csak az EA perkál. Az XBOX és a PS platformok is az EA-nak csöngettek, hogy az exkluzív játékaikból ne hiányozzon a Porsche. A kisebb gyártóknak esélye se volt, hogy bekerüljön náluk is. Amúgy SMS-nek már korábban volt egy Porsche kezdeményezése, de az a dolog befulladt valamiért. Pedig már volt egy promó videó is akkoriban még olyan Shift stílusú, ami már a Madness engine-re épült. Porsche Unlished vagy mi lett volna a címe. De mivel az EA-nál voltak a jogok és az SMS meg összeveszett az EA-val, a Porsche meg a szerződés miatt nem igazán léphetett meg volt valami olyasmi is, hogy az EA meg a Porshe kiakarta hagyni az SMS-t, de a Madness motort akarták használni meg ilyenek. Kicsit kusza.
Na, mindegy gondolom a többiek is rendre bepróbálkoztak a Porsche-nál, de lehet hogy tényleg Kunosék törték meg a jeget. A lényeg, hogy pénz nélkül senkinek se sikerült volna. :N

[ Szerkesztve ]


#70869248
(nagyúr)

Tud a pali na, :)
Még a NetKar után az FVA volt ilyen döbbenet:
FVA promo

Én még hajtottam a Supra-t a Namie-ben, szóval számomra egészen döbbenetes hova sikerült eljutni Kunos-nak.
Nála egyszerűen nem lehet biztosra menni, tud húzni olyat hogy leszáll a tök. :)


dino_m
(senior tag)

FVA-t, netKarPro-t is megvettem, anno. Pont az elmúlt néhány hétben vettem elő az FVA-t, de nem sikerült már elindítani. Online támogatás kellene hozzá, de már nincs. Eddig az FVA volt a legjobb formula élmény, azt nem írom, hogy élethű mert azt nem tudhatom. :B :N Tényleg hihetetlen, hogy meddig jutottak. Mindenesetre bármivel jönnek elő én vevő leszek rá a jövőben is.

[ Szerkesztve ]


tome0001
(senior tag)

árra ki mit tippel? classic AC-s 30 euró, vagy inkább 60 körül mit az újabb game-ek?


unrealnoise
(senior tag)

60 lesz, ebben biztos vagyok. Mármint amikor készként megjelenik. EA-ben lehet olcsóbban adják, de szerintem 40 alá nem engedik akkor sem...

Ez egy teljes értékű, játékosbarát szim lesz, szóval el kell majd kérniük az árát.


guftabi96
(addikt)
Blog

Azért én ebben nem lennék annyira biztos. Én inkább a 30 eurós alapárra számítok és utána több dlc-re.
Azzal, hogy úgy néz ki, hogy eleinte csak Blancpain lesz kicsit az árazásnak is odavágnak. Kevés autóval jól meg kell gondolni, hogy mennyit kérnek el érte.
Eleve a korábbi részről (amihez a sok gyári tartalom mellett rengeteg minőségi mod is van) is át kell csábítani a játékosokat, illetve ott van a konkurencia is:
-60 euroért fullos RaceRoomot lehet venni
-30-ért rFactor 2-őt, aminek bármennyire is megvannak a nyűgjei, bizonyos dolgokban a legjobb.
-60 a teljes Automobilista (és nagyon gyakran akciózzák), amiben nagyon változatos tartalom van, sok pályával, nagyon jó force feedback-kel, fizikával.
-Pc2 is 60, rengeteg autóval és pályával (a teljes 90 euro)
Szóval van bőven konkurencia, óvatosan kell majd árazni. A Blancpain-nel és a multiplayer rankinggel nem lehet mindenkit megvenni. (Engem mondjuk pont igen :D )

[ Szerkesztve ]


unrealnoise
(senior tag)

Nagyon nem értek egyet.

Az rFactor 2 valóban szevsz is a legjobb csomag, mondjuk a Project Cars 2 mellett...

De: Az ACC nem AC2. Ezt kell megérteni.

DLC ACC-hez? :D Hova, minek? Mi? Lesz majd benne Lime Rock Park? Vagy mi? Esetleg klasszikus autók, vagy pályák kerülhetnek bele, de ez egy konkrét sorozat, konkrét feldolgozása lesz.

Az ára meg miért ne lehetne 60? Az F1 sorozatnak mennyi az ára premierben? Naná, hogy 60.

Ez meg kimondottan olyan szeretne lenni, normális karrierrel, frankó grafikával, stb.

A multiplayer ranking nem nagyon érdekel, bár tuti jó, de az iRacing mindent ver ilyen téren, most két nap alatt toltam ~10 futamot, és egy, mondom egy ütközésem nem volt, a 25 perces futamok alatt általában max a füvet csíptem meg néha, és lekörözésnél is figyeltek...

Ahogy az AI megérkezik az iRacingbe, nálam szinte meghal majd a többi játék. Arról nem beszélve, hogy milyen bődületes tartalom van az iRben... és a fizika... iR-ben alapból olyan az FFB, ami kényelmes. Rohadt drága, de apránként veszek 6 pályát, aztán lecsó. Még az is lehet, hogy csak az AI-hoz lesz majd olcsóbb csomag, előfizetés, stb.

Az ACC-t ami el fogja tudni adni az a grafika, mert bizony az nagyon durva lesz, pláne HC szimeket nézve, és hát a normális karrier és AI. Mert bár az AC-ben szerintem nem rossz az AI, de borzasztóan van szintezve. Volt hogy defalut setuppal (úgy, hogy nem vagyok alien) is másodperceket vertem körönként a gépre, hiába volt ugyanaz a járgányuk és hiába volt 100%-on az AI erőssége. Ugyanezzel a beállítással, másik pályán, járgánnyal (de gyakran elég, ha csak az egyik változót cseréled másikra), meg már izzasztó volt az AI-t lenyomni, vagy a közelükben sem voltam...

Persze nehéz ennyi járgányt, ennyi pályát összehangolni, de az ACC-ben ilyen nem lesz, ezért remélem offline is fasza kihívást jelent majd.

Szívem szerint simán adnék már az elején 60 EUR-t a cuccért, mert nincs jó karrieres, official, licenszelt, játékosbarát szimulátor cucc.

A Raceroom-nál is megvettem minden pályát szinte, de kár volt, egyszerűen nem jó vezetni, szinte mindent jobban élvezek, mint azt... Persze attól még szeretheti valaki, hangokra és grafikára, pályákra, nem is lehet panasz, de az UI, a HUD a prezentáció és a fizika meg FFB az nagyon nem az igazi...

Persze kinek mi. :)

Nekem nagy szívfájdalmam, hogy a Nascar Racing 2002/2003 után nem jött több fasza offline nascar szim, hát az iRacing azt is elhozza nekünk, imádni fogom. :)


#70869248
(nagyúr)

Mindenkinek van véleménye. Unalmas már sztem hogy évek óta ez a nóta, akár a GTR volt az aktuális kedvenc akár az LFS.

Az ACC egy játék, lehet játszani a többivel is, mivel az is játék. ..és bizony nem mindenkinek az iR az atomübrer, se fizikában sem körítésben, ahogy nem mindenkinek az rF2 sem...és persze az ACC sem.
végignéztem ahogy szétcincálta ez a hozzáállás a szimeseket, szomorú hogy még mindig itt tartunk.

üzenetek