Legyenek hatalmas, lassan forgó magnószalagok is, mint az Enterprise űrhajón.
hozzászólások
CharlieDrop
(veterán)
olajhőfok, olajnyomás, vízhőfok, guminyomás
Nekem is volt 7-es Golfom. Nekem tökéletesen kézre állt minden benne, nem éreztem, hogy bármi akadályozna a vezetésben, vagy ne lenne jó helyen.
Most Octavia 4-et használok, abban is két kijelző van, de a kormány mögötti kijelző van csupaszítva (csak az mutatja mennyivel megyek), a középkonzolom meg fut a Waze.
Busterftw
(veterán)
Nekem is minden kezre all, de nem is errol beszeltunk.
Úgy értettem, hogy az információ megjelenítése is kézre, illetve ebben az esetben "szemre áll".
Én bambano #37 és #38 hozzászólásával értek egyet.
"1. olyan guminyomás ellenőrző rendszert, amelynél nem tudom meg a mellettem menő merci guminyomását."
Talán nem olyan márkához gyártóhoz kellene ragaszkodni, amelyik még mindig a nulladik generációs, prezentációs megoldást használja.
Rajtad kívül még senki mástól sem hallottam ilyen problémát. Normáliséknál párosítják a járműhöz a szenzorokat. Az autó pontosan mutatja meg, melyik keréken alacsony a gumi nyomás.
A kívánságlistádnak nincs köze a témához. Ha az átlátszó kijelzőt nem valósítják meg, attól még nem fog változni a kívánság listád. Jó része amúgy is értelmezhetetlen normális gyártó esetében.
Busterftw
(veterán)
Hat nem tudom, sarkitott pelda, de a navigacio peldaul sokkal tobb idot es "elnezest" igenyel, mintha ott lenne az info ahova eleve nezel.
Elobbinel leveszed a tekinteted az utrol/forgalomrol, utobbinal pedig nem.
Alaaf Pi
(aktív tag)
Vagy mutat valamit random. Öt percen belül a négy kerék négy értéke tizenkét variációban tér el. Majd egyszer sípol, hogy gond van, miközben egyetlen érték se változott, utána, mikor mindegyik a sípolás értéke alá csökken, kussban marad...
Alaaf Pi
(aktív tag)
Erre van a HUD, ott a sofőr szeme előtt, sebesség, tábla felismerő, navigáció nyila, esetleg fogyasztás, hatótáv, s kész. Nagyon más nem kell.
Pötyi
(őstag)
Mi lenne akkor, ha nem a gyárban döntenék el a mérnökök, hogy bebetonozva mit vetít ki a HUD, hanem mondjuk... Egyedileg _testre_szabható_ lenne, hogy ki mit akar látni a saját kocsijában? Hm?
Kiegészítés:
Milyen üzemi infókat és HOL? A felület melyik részén, mekkora méretben, milyen színnel, stb.
[ Szerkesztve ]
Busterftw
(veterán)
Errol szol a cikk is, csak kicsit komolyabban lenne integralva, tobb lehetoseggel.
Mindenkeppen elony.
"Vagy mutat valamit random. "
Lehetséges, de 10+ éves autók esetében. A mai autóknál párosítani kell minden kereket az autóhoz.
Van gyártó a melyik a téli és nyári kerekek között a szet váltást is támogatja.
Alaaf Pi
(aktív tag)
Manapság gyártott, 10k- km-et futott autókról beszélek.
#51 Busterftw: Komplett szélvédöt kijelzövé tenni már csak azért is megéri, mert a beépített fütöszál kifejezetten jót fog tenni az elektronikának, ahogy a folyamatos lefagyás-felolvadás is, egy köfelverödés pedig szinte GTK-vá teszi a mutatványt. Autógyárként sem túl jó ötlet ilyenen agyalni semmilyen irányból.
[ Szerkesztve ]
Alaaf Pi
(aktív tag)
Figyelembe véve az egyes országok szabályait, NEM lehet akármit akárhova tenni a látómezöbe.
"Manapság gyártott, 10k- km-et futott autókról beszélek."
Konkrétan?