üzenetek

hozzászólások


GreatL
(őstag)

Legyenek hatalmas, lassan forgó magnószalagok is, mint az Enterprise űrhajón.


CharlieDrop
(veterán)

olajhőfok, olajnyomás, vízhőfok, guminyomás


Xpod
(addikt)
Blog

Nekem is volt 7-es Golfom. Nekem tökéletesen kézre állt minden benne, nem éreztem, hogy bármi akadályozna a vezetésben, vagy ne lenne jó helyen.

Most Octavia 4-et használok, abban is két kijelző van, de a kormány mögötti kijelző van csupaszítva (csak az mutatja mennyivel megyek), a középkonzolom meg fut a Waze.


Busterftw
(veterán)

Nekem is minden kezre all, de nem is errol beszeltunk.


Xpod
(addikt)
Blog

Úgy értettem, hogy az információ megjelenítése is kézre, illetve ebben az esetben "szemre áll".
Én bambano #37 és #38 hozzászólásával értek egyet.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"1. olyan guminyomás ellenőrző rendszert, amelynél nem tudom meg a mellettem menő merci guminyomását."

Talán nem olyan márkához gyártóhoz kellene ragaszkodni, amelyik még mindig a nulladik generációs, prezentációs megoldást használja.
Rajtad kívül még senki mástól sem hallottam ilyen problémát. Normáliséknál párosítják a járműhöz a szenzorokat. Az autó pontosan mutatja meg, melyik keréken alacsony a gumi nyomás.

A kívánságlistádnak nincs köze a témához. Ha az átlátszó kijelzőt nem valósítják meg, attól még nem fog változni a kívánság listád. Jó része amúgy is értelmezhetetlen normális gyártó esetében.


Busterftw
(veterán)

Hat nem tudom, sarkitott pelda, de a navigacio peldaul sokkal tobb idot es "elnezest" igenyel, mintha ott lenne az info ahova eleve nezel.
Elobbinel leveszed a tekinteted az utrol/forgalomrol, utobbinal pedig nem.


Alaaf Pi
(aktív tag)

Vagy mutat valamit random. Öt percen belül a négy kerék négy értéke tizenkét variációban tér el. Majd egyszer sípol, hogy gond van, miközben egyetlen érték se változott, utána, mikor mindegyik a sípolás értéke alá csökken, kussban marad...


Alaaf Pi
(aktív tag)

Erre van a HUD, ott a sofőr szeme előtt, sebesség, tábla felismerő, navigáció nyila, esetleg fogyasztás, hatótáv, s kész. Nagyon más nem kell.


Pötyi
(őstag)

Mi lenne akkor, ha nem a gyárban döntenék el a mérnökök, hogy bebetonozva mit vetít ki a HUD, hanem mondjuk... Egyedileg _testre_szabható_ lenne, hogy ki mit akar látni a saját kocsijában? Hm?

Kiegészítés:

Milyen üzemi infókat és HOL? A felület melyik részén, mekkora méretben, milyen színnel, stb.

[ Szerkesztve ]


Busterftw
(veterán)

Errol szol a cikk is, csak kicsit komolyabban lenne integralva, tobb lehetoseggel.
Mindenkeppen elony.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Vagy mutat valamit random. "

Lehetséges, de 10+ éves autók esetében. A mai autóknál párosítani kell minden kereket az autóhoz.
Van gyártó a melyik a téli és nyári kerekek között a szet váltást is támogatja.


bambano
(titán)
Blog

nem kell.


Lacccca87
(addikt)

Hozzátenném "neked nem kell".


Alaaf Pi
(aktív tag)

Manapság gyártott, 10k- km-et futott autókról beszélek.

#51 Busterftw: Komplett szélvédöt kijelzövé tenni már csak azért is megéri, mert a beépített fütöszál kifejezetten jót fog tenni az elektronikának, ahogy a folyamatos lefagyás-felolvadás is, egy köfelverödés pedig szinte GTK-vá teszi a mutatványt. Autógyárként sem túl jó ötlet ilyenen agyalni semmilyen irányból.

[ Szerkesztve ]


Alaaf Pi
(aktív tag)

Figyelembe véve az egyes országok szabályait, NEM lehet akármit akárhova tenni a látómezöbe.


Pötyi
(őstag)

Na, tessék! Ez egy új infó. :)


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Manapság gyártott, 10k- km-et futott autókról beszélek."

Konkrétan?


Alaaf Pi
(aktív tag)

Opel Mokka. Opel Insignia.


bambano
(titán)
Blog

Az állítása az volt, hogy "a mai autóknál" kell.
Az enyém mai autó és nem kell.
Tehát az állítása nem igaz, mivel univerzális kvantort használt, aminek a cáfolatához elég egy ellenpélda.

üzenetek