üzenetek

hozzászólások


Somatom
(veterán)
Blog

"10 év múlva CSAK villany lesz"
Varázsgömb? :)
Fontos az optimizmus. De, honnan lesz villany? Már jelenleg is az a helyzet, hogy autó van, villany nincs. Idézet a cikkből:
"szokás szerint a gyártó a 10% és 80% közötti töltési idővel büszkélkedik, ez 30 percet jelent, ha a töltőoszlop is partner (egyelőre itthon ilyenből nincs sok)."


Noukoum
(veterán)

Szóval inkább haljon meg két család egy helyett?

Vagy haljon meg két család a nulla helyett, mert nehogy már ilyen imperialista nyugati biztonságos autóba üljünk!

[ Szerkesztve ]


toronyhaz
(aktív tag)

Úgy látom néhány kommentelőnek még ólmos benzin kellene.


Tschubi
(tag)

"Amúgy meg kit izgat, hogy 1800, vagy 2300 kilós ÜRESEN egy autó?"
Kb. az összes autógyártót. (No offense)


Somatom
(veterán)
Blog

No, igen. Az enyém 1700Kg. Hét ülés, 2 tonna vontatási súly, 130Km/h -nál több, mint 1000Km -es hatótáv. Mindezt 8 évesen, három milláért. Egy mostani EV 2,4 tonnával sem tudja ezt. Nem csoda, ha kényszeríteni kell rá az embereket. De, ez nem fejlődés. A lovaskocsikat nem korlátozták azért, hogy az emberek Ford T modellt vegyenek.


Noukoum
(veterán)

lovasszekér


Somatom
(veterán)
Blog

A lovasszekérrel van egy ugyanolyan probléma, mint az autókkal. Túl sok helyet foglalnak, nem segítenek a dugókon, zsúfoltságon, parkolási problémákon. Szvsz. városi használatra roller, bringa, robogó, közösségi közlekedés. Városon kívül meg tulképp mindegy, hiszen az EV is csak annyit javít a helyzeten, hogy városon kívül szennyezi a levegőt.

[ Szerkesztve ]


Noukoum
(veterán)

Nektek teljesen mindegy hogy van-e dugó a városban, zsúfolt-e vagy van-e parkolási probléma, szóval jó lesz az a lovasszekér, ólmosbenzin kombó.


Somatom
(veterán)
Blog

Ezt hogy érted? Lassan három hete nem mozdult ki az autóm a garázsból. Van rollerem, bringám, motorom. Dehogy akarok autóval közlekedni a városban!


hroberto
(veterán)

Sok mindent el mondani a villanyautókról, de azt biztosan nem, hogy fejlődés. Visszafelé fejlődés esetleg... Erőltetés, ilyesmi.
A fejlődés az amiről egyértelműen látszik, hogy jobb, élhetőbb, használhatóbb, kompromisszum mentesebb, amire az ember szívesen vált az elavult dologról


Noukoum
(veterán)

Az autómobil sem volt fejlődés a lovasszekérhez képest sajnos. Csak ránkerőltette a gyíkemberekből álló háttérhatalom.

[ Szerkesztve ]


hroberto
(veterán)

Meg sem lepődöm ezen hogy így látod. ;] Ha neked az nem fejlődés, hogy valami gyorsabb, kényelmesebb, nem kell pihennie, nem kell etetni, itatni, stb, stb...
És az is biztos, hogy az autót a maga idejében nem erőltették, hanem az emberek látták, hogy ez jobb mint az általatok állandóan emlegetett lovaskocsi, és inkább ezt a közlekedési módot választották,mert egyszerűen jobb volt. Mindezt mindenféle propaganda nélkül!
Ezt hívják fejlődésnek szerintem, nem azt amikor minden csatornán próbálják mosni az ember agyát, hogy vegyen elektromos szart mert az jobb. Ha valami jobb, akkor idővel teret nyer magától, nem kell erőltetni. Ezért nem járunk lovaskocsival. ;]


szkaroly
(senior tag)

Hogy ne csak a szájkarate menjen: csak én látom úgy hogy oldalról tök úgy néz ki mint egy E-osztályos Merci? Sikerült a cégnek a hetes és a hármas sorozat után ezt is lenulláznia. :U


Noukoum
(veterán)

A Föld nevű bolygón az elektromost nem erőltetik, persze azt nem tudom ti hol éltek.


Somatom
(veterán)
Blog

Az egyre szigorúbb kibocsátási normák ellehetetlenítik a benzines, dízel autókat, miközben Euro 4 fölött elenyésző a károsanyag kibocsátási nyereség. Ez az összes belső égésűt sújtja, használati módtól függetlenül. Sztem ez erőltetés. A probléma lokális (értsd: városok), ezért lokálisan kéne szabályozni. Globálisan az EV sem olyan környezetkímélő, mint lokálisan.

[ Szerkesztve ]


bteebi
(veterán)

Tetszik. :K És hiába BMW, belül se csúnya. Az ára viszont nagyon csúnya lesz. :( Ha tippelnem kellene, valószínűleg 45-65 millió között lesz.


Somatom
(veterán)
Blog

Áhhh... Semmi esélyünk.


8th
(addikt)
Blog

Szándékosan provokál, ne pazarolj időt rá. :N


Somatom
(veterán)
Blog

Ó, nem kell bemutatni. :)


vdavid4
(tag)

Nem kell tippelned . A belsőégésőkb 21 milliótól a I modell pedig 27 milliótól kb . 55 ezer és 70 ezer eurós német àrák lesznek. ( én a 70ezret is sokallom induló àrnal tekintve az i4 55 ezres áràt)

üzenetek