Blue Mobile (Lidl) - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


ledgeri
(nagyúr)

Ok, jogos. Csak nekem a minden hóban 100 mega kevésbé rugalmas mint az egyszer egy/ öt giga, és tart amíg tart -akár évekig-, de ha egyben kell akkor ott van. Ez okoszta a ködöm..

#8639 xy.zsolt Igen, de ^


xy.zsolt
(őstag)

és a domino fix extra felhasználható 1GB-ja is 4G-n hasít?...mert ezt nem írják vagy nem találom

[ Szerkesztve ]


ledgeri
(nagyúr)

Ez teljesen más kérdéskör. Ha a telód, a hálózat, és az aktuális körülmények támogatják akkor miért menne lassabban, mint teheti? Egyébként mindenre ott az ASZF :) , ahol szerintem az összes vezetéknélküli technológiára a garantált sebesség 0 bit/sec...


xy.zsolt
(őstag)

köszi :R Szerintem az egyik tuti100 lesz a másik meg fix extra+maraton


St3ven
(addikt)
Blog

Milyen áremelés következik? A kártyás tarifákat is érinti?


prozodus
(őstag)

Csak a kártyásokat tudtommal, a tuti és a tuti+ 19ről 25re megy fel.

De pont ma jött ki az új ászf, megnlzheted pontosan:

https://multimedia.vodafone.hu/pdf/aszf/20210630Utan/lakossagi/2022/2022-06-07/ASZF_2_melleklet_hatalyos_20220607.pdf

[ Szerkesztve ]


St3ven
(addikt)
Blog

Nagyon kemény, köszönöm. :R


tobias88888
(őstag)

Sziasztok! Ma hívtak a telekomtól azt hiszem, de nem tudtam felvenni. Gondoltam megnézem mikor jár le a sim kártya, de se a *102# se az 1777-et nem tudom elérni. Ezek szerint valahogy még a blue mobilnál ragadtam ami megszűnt? Nem úgy volt hogy a telekom átveszi az ügyfeleket? Főleg a céges sim-et használom, ezért nagyon ritkán nézek rá a blue mobilosra, de a számot nem akarom elveszteni...


prozodus
(őstag)

Még bőven időben vagy, de be kell menned a tréhez személyesen.
Jún végén szűnik meg végleg.

[ Szerkesztve ]


antivirtel
(csendes tag)

Hali! Én szerintem a Vodához megyek át, nekem is "csak a szám létezzen" dologra van, külföldön élek, és még kell pár Mo-i szolgáltatónak, banknak, ilyenek... Az egyenlegvisszatérítést tényleg csak személyesen lehet intézni egy T üzletben? Meddig lehetséges ez? Októberben várható, hogy Mo-n leszek, remélem még lehetséges... (esetleg tudok küldeni egy meghatalmazottat, ha nagyon kell)...
Köszi!

[ Szerkesztve ]


prozodus
(őstag)

Olvasol is, v csak write only??? Most írtuk, h júni végéig.... Utána már csak az egyenleget tudod visszakérni.
Online adategyeztetéssel megpróbálhatod más nevére íratni, h be tudjon menni. Mindenesetre elhordozással -úgy emlékszem- nem garantált, h visszakapod az egyenleget.


xy.zsolt
(őstag)

Ma költöztem blue-ról dominóra.....nyitóegyenlegem zéró (párszáz ft volt még a blue-n) Ami felcseszett, hogy 45perc várakozás után kerültem sorra és hogy nincs fiókregisztráció nélkül online bankkártyás feltöltés :W ...vagy csak nem találom a módját?


prozodus
(őstag)

Nem tudom, mert most megvariálták a feltöltést a dominóval, és mintha vki azt mondta volna, h csak bejelentkezve lehet, de azt nem tehetik meg. És rémlik egy olyan is, h banki felületről lehet tölteni. Gyere át a tré topikjába, ott van, aki ebben naprakészebb. Ott az egyenlegátvitelről is meg tudják mondani, hogyan, mert elvileleg azt meg kell kapnod. Nem szóltál ott???
https://prohardver.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/friss.html


xy.zsolt
(őstag)

Nem kértem el azt a párszáz forintot...inkább az a gond, hogy alapból fel sem hívták a figyelmem rá. Naná, hogy 15év után ismét ehhez a hiéna szolgáltatóhoz jövök és akkor változtatnak saját vagy banki app-os töltésre. Kinek fájhatott, hogy kártyával online fizessünk regisztráció nélkül :F .....megy a nyáj terelése az app-ba.

[ Szerkesztve ]


prozodus
(őstag)

Igen, az appot nagyon nyomatják már régóta, de nemcsak ők.


qwertly
(addikt)

Sziasztok!
Kénytelen vagyok én is váltani... ;] amióta megjelent a blue mobil azóta használtam. Több kártyával is mert a családban ez van konkrétan 5db. T-mobilhoz mennénk vissza, csak feltöltős kártya kártya érdekel. Kell valamire figyelnem azon kívül hogy csak hétköznap tudok menni az ügyfélszolgálatra? Köszönöm a választ előre is. :)


qwertly
(addikt)

Én is idegeskedtem ezen, de közelben van lottózó ott feltudom kártyával is tölteni.


tope
(addikt)

Online időpontot foglalsz. Kb 15 perc volt az egész nekem, a számokat lemásolta a simről a telefonra. Ki se kell kapcsolni a telefont. az egyenleged lehet 1-2 nap múlva fog csak megjelenni az új kártyán.


qwertly
(addikt)

Szia!
Köszönöm a válaszodat, akkor nem vészes. Ott kell lenni minden simnek?
Mivel 2 használok 1-1 a család tagok. Vagy ide adják akkor is ha nincsen ott nálam.
Mivel én nevemen van aktiválva mind.


tope
(addikt)

Azt hiszem nem árt a sim megléte, mert pl megcsörgetik a számot, vagy mi is volt már...


xy.zsolt
(őstag)

igen, azóta rájöttem, hogy be kell csak menni a közeli postára és feltöltik. :K


prozodus
(őstag)

Meghatalmazás? V a neveden vannak a kártyák?


Tressy
(senior tag)

Ha valaki hagyja megszűnni az előfizetését a rajta lévő összeg nem veszik el.Kérelmezni kell a visszafizetést mert maguktól nem adják vissza


prozodus
(őstag)

Persze.
:))


Tressy
(senior tag)

[link]

Irtam levelet ês ezt kaptam válaszul:
Ügyfélszolgálatunkra érkezett alábbi megkeresésével kapcsoltban tájékoztatjuk, hogy deaktív blue mobile SIM kártyája megmaradt egyenlegének visszafizetését kezdeményezheti telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül (+36304408400) vagy írásban, egy szabad szavas kérelem formájában, melynek tartalmaznia kell az érintett hívószámot, ügyfél nevét, állandó lakcímét, születési helyét és idejét, édesanyja lánykori nevét, egy saját tulajdonú bankszámla számot, ahová a visszautalást kéri, illetve ügyfél saját kezű aláírását. Kérelmét a bluemobile@telekom.hu mail címre várjuk.

[ Szerkesztve ]


prozodus
(őstag)

Igen, ez már évekkel ezelőtt is így volt, ha visszaolvasol.


Tressy
(senior tag)

Én nem tudtam és a telekomos ügyintéző azzal gyözködött hogy azt le kellett volna telefonálni csak mikor alaposabban utána néztem akkor lett világos.Gondoltam jelzem ha már igy lassan aktuálissá válik,hátha valaki más sincs tisztában vele

[ Szerkesztve ]


prozodus
(őstag)

Komolyan??? De gáz....

Bár a trénél sajnos nem lepnek meg az ilyen húzások, volt nekem is részem hasonlóban, öt évig tartott visszakapni a pénzem...

[ Szerkesztve ]


Tamy
(senior tag)

Én pár hónapja személyesen mentem be a T ügyfélszolgálatára, mivel szándékosan hagytam megszűnni a kártyám. A kiscsaj kárörvendően kb. a képembe vágta, hogy már lekéstem a visszatérítés lehetőségéről, jó eséllyel keresztet vethetek a pénzemre, mivel a Blue Mobile megszűnik. Azért próbált mindenféle programban utána nézni, persze minden rendszerük fagyott. (Ez egyébként annyira vicces, hogy akárhányszor ügyet intézek bármelyik nagy multi cég ügyfélszolgálatán, köztük telekommunikációs cégek, bankok, szinte kivétel nélkül mindnek fagy, lassú, elérhetetlen a rendszere. Az ügyintéző meg csak mentegetőzik miatta.) Szerinte ezt tavaly év végéig kellett volna megtennem, és különben is, a Blue Mobilnak soha semmi köze nem volt a Telekomhoz. Felvilágosítottam, hogy többek közt az ügyfélszolgálatnál is volt jócskán átfedés, erre csak magyarázkodott, hogy ő igazából azt nem tudja. Ahogy azt sem tudta megmondani van-e még ügyfélszolgálata a Blue-nak. Végül hosszas próbálkozás után annyira jutott, hogy lényegében levélben jelezte az igényemet a központ felé, ahonnan kisvártatva felhívtak. Igaz egyértelmű ígéretet ő sem tudott adni (és olyan halk volt, hogy szinte semmit nem hallottam belőle max. hangerőn se), de azóta a pénzem is megérkezett a számlámra, bár semmilyen írásos dokumentációt nem kaptam azóta se.


prozodus
(őstag)

Most erre mit mondjak erre? V direkt volt ilyen szemét, v ilyen sötét... Melyik a jobb?...

[ Szerkesztve ]


Fecogame
(veterán)
Blog

Mivel a Blue Mobile, mint szolgáltatás megszűnt, így a topikot zárom.

További információ a megszűnésről ezen a linken érhető el.

Tájékoztatunk, hogy 2022. június 30-ával a blue mobile szolgáltatásod megszűnt. A szerződésed felmondásáról SMS-ben értesítettünk.

A továbbiakban a beszélgetést a Telekom mobilszolgáltatások topikban lehet folytatni.

:R

üzenetek