Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Vesa
(veterán)

Shadowrun Returns-t végigtoltam már, elég jó kis játék. Tetszik a harcrendszere is, kicsit az UFO-ra hajaz.
Egyetlen hátránya, hogy rettentő lineáris a játékmenet, újrajátszási értéke nem nagyon van.
A Shadowrun Dragonfall állítólag fejlettebb, azt sajnos még nem volt módon kipróbálni.

#Prolixus
Szép ez a játék és hangulatosnak is tűnik. Számomra -szubjektív- viszont kicsit idegen ez a felsőnézetes RTS?? szerű irányítás. A Diablo-tól is menekültem emiatt, bár ott a világ sem tetszik.
Megnézem mindenesetre, hátha élőben megfog majd...Köszönjük a linket!


[Prolixus]
(addikt)

Szívesen.

Shadowrun: Lineárist kifejtenéd egy picit bővebben? Pl. nem lehet döntésekkel befolyásolni a sztori alakulását vagy ilyesmi?


bitpork
(veterán)
Blog

Pontosan. Egy fő szál, minimális mellék küldik. Nincs visszavonhatatlan következmény.


[Prolixus]
(addikt)

Hmm, ez egy szerepjátéktól kissé furcsa.


bitpork
(veterán)
Blog

Az elsődleges szempont a cyberpunk hangulat volt. Már akkor is abban reménykedtünk h a modderek kitalálnak valamit.


[Prolixus]
(addikt)

Mármint az "elágazások" megteremtésére? Ezek szerint nem valósult meg, ha jól veszem ki. Mindegy, ettől még lehet jó játék. Csak hát pont egy szerepjátéktól nem ezt várnám főleg, hogy a játékmenet azért nem egy FPS/ 3D TPS, aminél masszív összegekbe kerül egy-egy teljesen más sztoriszál/kimenetel megjelenítése, a variációk prezentálása stb.


bitpork
(veterán)
Blog

Harcra van kihegyezve nem roleplayre. Vannak olyan modok amiben már nem mindegy mit választasz. De azok nagyon hc verziók már.


[Prolixus]
(addikt)

Értem. Köszi az infót!


frem1790
(tag)
Blog

Új infók a játékról!

"Hiába a korai bejelentés, a CD Projekt RED csak 2017-ben fogja mutogatni legújabb projektjét, a Cyberpunk 2077-et.

A legfontosabb hír, hogy a Cyberpunk 2077 lesz a lengyel fejlesztőcég legnagyobb projektje, ami egyúttal óriási kihívást is jelent a számukra: "A Cyberpunk sokkal nagyobb a CD Projekt RED eddigi munkáinál. Sokkal-sokkal. A komplexitás, a méret és a szembejövő problémák tekintetében az ismeretlen felé tartunk."

"A The Witcher segített a Cyberpunkon kicsit, mivel a játék olyan nagy és összetett lett, hogy az mindenképpen tanulságos volt a számunkra. Nem igazán tudtuk, hogy mi fog történni, és ha valami, a The Witcher 3 munkálatai egy nagyon jó és sokszor kegyetlen tanulási folyamatot jelentettek, amiből a Cyberpunk remekül profitál majd."

Teixeira szerint a csapat minden tagjában megfogalmazódott, hogy mit csinálhatna másképp (és jobban) a Cyberpunk 2077 fejlesztésekor, és azt is hozzátette: egyelőre viccből 2077-et emlegetik a megjelenés időpontjaként, elvégre ez a játék címe is."

Mondjuk ez a dátum még viccnek is rossz, de még a 2017-es is nagyon messze van. :(
Igaz, ha tényleg olyan hatalmas lesz a játék mint ígérik kell is hozzá idő.


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Hát nem tudom.
Ezek nagy szavak, és nagy szavakat hallottunk már sok fejlesztőtől, a csillagokat is leígérték, egykori nagyok is, aztán csak egyszerűn arcon ****ták a közönséget.

Engem nem vonz a Witcher, de azt mondták, jó és összetett játék lett a maga műfajában. Ha így van, akkor van esély egy sikeres Cyberpunk-implementációra.

Bízzunk a legjobbakban. :D

[ Szerkesztve ]


frem1790
(tag)
Blog

Az biztos, hogy a Witcher ott van a szeren, kenterbe veri a versenytársait minden tekintetben. Ráadásul hatalmas játék, de tényleg: HATALMAS, mind területileg, mind játékidőben óriási. Meg persze a sztori és a játékmenet is nagyon jó. Ha a Cyberpunk ezt felülmúlja(mert hát ezt ígérik) akkor nem kis dolgot tesznek majd le az asztalra.
Ez a fejlesztőgárda eddig tartotta a szavát, bízok benne, hogy most sem fogunk csalódni!


Vesa
(veterán)

Ebből a megfogalmazásból nekem az jön le, hogy kellett valamit röffenteni a hatalmas igény miatt, de valójában inkább tűnik úgy, hogy nem leszebből semmi!
Ebben a pár mondatban hemzsegnek az olyan eldobált utalások, amivel megágyazhatnak a project törlésének...Persze ne legyen igazam, mert hosszú ideje ez az egyetlen RPG, amit igazán várok, tekintve a műfaját...


Vesa
(veterán)

Nekem a Witcherrel csak egyetlen bajom van, ez pedig az, hogy én a Skyrim féle FPS harcrendszert jobban szeretem, konkrétan a Witcher féle kicsit össze-vissza kaszabolós TPS nézetet nagyon nehezen tudom kezelni, nem áll a kezemre. A TOR-t is ezért töröltem 10percen belül a gépemről, bár az egy más kategória, csak a sci-fi jelleg miatt azzal is futottam egy kört.

Nyilván, ha a Cyberpunk elkészül egyáltalán, az is ilyen lesz, amit már előre sajnálok, de addig még szokhatom a dolgot...

[ Szerkesztve ]


frem1790
(tag)
Blog

Sajnos nagyon messze van még a vége és addig tényleg bármi megtörténhet. :((
De azért bizakodjunk, ha már egyszer elkezdtek dolgozni rajta csak nem dobják a kukába.
Abban teljesen egyetértek veled, hogy a Skyrim harcrendszere jobban kézre áll, könnyebb vele boldogulni. Engem a látvány és a sztori kárpótolt ezért(de azért a Skyrim is nagy kedvenc).
A Cyberpunk harcrendszere is valszeg ilyesmi lesz, hiszen a három Witcher is mutatja, hogy nem a kitaposott utat követik ezen a téren. Próbálkoznak valami sajátosat kialakítani, ami a gamereket két táborra osztja: van akinek nagyon bejön és van aki nagyon utálja. :DDD


Vesa
(veterán)

Valójában a Cyber környezet miatt itt talán mégsem ezt az utat követik majd az irányítással, miután a középkori kardos ügyekkel ellentétben, itt sokkal inkább távolsági lőfegyverek lesznek majd (gondolom erőteljes upgrade lehetőséggel, technológiai fejlődéssel, kutatással együtt). Kaszabolásnál, közelharcnál talán jobban működhet a Witcher féle nézet, de lőfegyverrel célozni kell, ahhoz pedig minimum célkereszt illene, legalább egy Mass Effect féle rendszer kéne (ami bár inkább TPS és FPS keveréke, de mégis nagyon jól kezelhető).

Nehezen tudom elképzelni a Witcher harcrendszerét High Tech fegyverekkel, plazmavetőkkel stb...Persze ki tudja, mit találnak ki...


[Prolixus]
(addikt)

A Mass Effect meg a Gears of War szisztémát örökölte stb-stb. Magyarul TPS nézetben is ezer éve tudnak már teljesen élvezhető lövöldözős játékot csinálni. A CD Projekt Red bicskája biztosan nem a harcrendszerbe fog beletörni (már ha nem akarnak itt valami forradalmat, ami végül balul sül el). FPS nézetnek persze én is jobban örülnék. Jó példa erre a GTAV, ami a játékmenet videók alapján (sajnos még nem tudtam vele játszani) sokkal élvezetesebb FPS nézetben. Viszont az FPS hátránya, hogy a textúráknak jobbaknak kell lenni, mint egy TPS-nél (általánosságban) a közelebbi nézőpont miatt. Márpedig ha egy hatalmas sandbox világot csinálnak, nem mindegy, hogy milyen textúrákat kell használniuk.

Amúgy a GTAV példájából kiindulva az sem elképzelhetetlen, hogy lesz TPS és FPS nézet is. SZóval majd meglátjuk. Én nem ettől félek mindenesetre. :)


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Azért én nagyon remélem, hogy nem third person nézetet kap a játék.


frem1790
(tag)
Blog

Nem is arra gondoltam, hogy egy az egyben átraknak egy kardozós harcrendszert egy lövöldözősbe. :N
Arra akartam utalni, hogy harcrendszer terén elég kísérletező kedvűek a fiúk(lásd a három Witcher-ét), lehet itt is előállnak valami egész mással, újszerűvel, a hagyományosokhoz képest. Ami persze elsülhet nagyon jól, meg nagyon rosszul is.


Vesa
(veterán)

Értelek!
De én valójában sosem értettem, miért kell irányítás terén újítani? Vannak nagyon jól bevált, ezerszer kipróbált es tokeletesen működő megoldások, megis mindig forradalmat akarnak a fejlesztők. Nem értem, minek... Inkább a tartalomra, játékmenetre kellene koncentrálni.

Ezt term. nem neked mondom, csak elmelkedek.


[Prolixus]
(addikt)

Ez már valóban erősen off, de:

Ha nem csak üres marketinges bullshit a forradalmi változtatás, akkor alapvetően 2 oka van szerintem. Egyrészt egy nem biztonsági játékos, vállalkozó kedvű, innovatív fejlesztőbe bele van kódolva, hogy mindig valami újat szeretne mutatni, minimum csavarni egyet a formulán, letenni a névjegyét az iparban stb. Másrészt ugyanakkor ez gyakran az általános "játékosi" elvárásra adott kényszerreakció. Hány és hány kritikában lehet olvasni, hogy XY játék nagyon jó, de alapvetően tökolyan, mint az elődje, úgyhogy az "ezt láttuk már alapon" már mégsem annyira jó azért. "Klasszikus" példa a Far Cry 4, ami talán Vaas-t leszámítva semivel sem rosszabb, mint a 3, sőt apró dolgokban még fejlődött is, mégis sok helyen erősen lehúzzák, mert valóban, FC3 copy paste csak egy másik helyszínen. Nagyon sokan folyamatosan azt várják az új játékoktól, hogy ténylegesen újak legyenek, újat mutassanak, fejlődjenek az elődökhöz képest. Ami persze érthető, ki ne vágyna az újra és jobbra, csak ugyebár sokan elfelejtik, hogy a nagy újítások sokszor visszaüthetnek, aztán nagyon szarul süthetnek el. Én éppen ezért mindig is a konzervatív, kis lépéses újítások híve voltam (AAA szinten legalábbis), meg úgy vagyok vele, hogy ha egy játék nagyon jó (pl FC3) akkor azért az elbír még egy rókabőrt némi változtatással, persze nem fogom teljes áron megvenni, de azért még nem pampogok egyből, hogy "vótmá".

Jól megjelenik ez a jelenség marketinges stratégiákban: Soha semmilyen új játékot nem reklámoznak úgy, hogy "ez hasonló lesz, mint az előző rész, de ennek örülni kell, mert az előző részt is nagyon szerettétek". Mindenhol azt nyomatják a reklámok, hogy ez mennyire új lesz: Új fegyverek, új ellenfelek, új játékmechanika, új képességek, új ez új az, új amaz, attól függetlenül, hogy tényleg vannak-e a játékban újítások, vagy csak átbőröztek bizonyos játékelemeket, vagy ilyesmi (lásd CoD széria és társai)

[ Szerkesztve ]

üzenetek