Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Vesa
(veterán)

Igen, de en nem önmagában az újítás ellen vagyok, hanem konkrétan az irányításra értettem.
Egy játék legyen csak újító, forradalmi es változatos, de ennek inkább a tartalomban es a játékmenetben kellene megnyilvánulnia. Nagyon sok játék volt mar, melyek igazán jól sikerültek, de az eszement irányítás miatt megis megbuktak. Ennek tényleg semmi értelme.
Na mindegy, várjuk ki mit hoznak össze a cyberpunkban...


[Prolixus]
(addikt)

A játékmenetnek szerves része az irányítás. Mellesleg ha egy játék nagyon újító, akkor nehéz elképzelni, hogy mindne új elem totálisan passzív, és egyik sincs kihatással az irányításra, ami miatt változtatni sem szükséges az ezeréves formulán.


frem1790
(tag)
Blog

Teljesen egyetértek, csak finoman az újításokkal. Két malomkő között őrlődnek a fejlesztők az újítások terén, tipikusan ha van sapka a fejeden az a baj, ha nincs akkor meg az. :DDD A Far Cry remek példa volt erre. De ott van a Shadow of Mordor is: minden tesztleírása avval kezdődik, hogy jó a harcrendszere de a Batman és az Assassin szériákból lopták azt. A Witcher első részét meg azért tette le rengeteg gamer mert nem tudtak kibékülni a hagyományostól teljesen eltérő kardkezeléssel. De lehetne még napestig a hasonló példákat sorolni.

Vesa

Én új dolgokat legfőképp az NPC-k terén várnék. A grafikát, a bejárható területek nagyságát a csőjáték elhagyását, a jobbnál jobb sztorikat többnyire megkapjuk. Ezekre a témákra már eléggé ráfeküdtek a fejlesztők. De hiányolom az NPC-k fejlődését, tudom, hogy a régi - állokegyhelybenmintakitodaszögeztek és bámulokkiafejembőlbambán - karakterek már rengeteget fejlődtek. Ezen a területen azonban még mindig lenne mit tenni, főleg azoknál a karaktereknél akikkel gyakran összefutsz az a három-négy script amit tudnak édeskevés. Elég járatlan vagyok a programozásban(mondjuk inkább, hogy teljesen járatlan), így nem tudom van-e arra esély, hogy ezen tudjanak változtatni, de forradalmi áttörés lenne a játékiparban, ha az NPC-k interaktívabbakká válnának. Igazából ahhoz, hogy teljesen reális életszerű játékok készüljenek, szerintem csak ez hiányzik már. Na jó az sem életszerű, hogy egy kardpárbaj közben bevágok egy ötfogásos vacsorát és máris csúcson az életerőm, vagy egy bekapott fejlövést gyorsan elfelejtünk egy csomag kötszer segítségével. De ez már egy másik téma.
Azért bízom benne, hogy egyszer elkészül ez a játék, és nem rontják el nagyon. ;)


Vesa
(veterán)

Nem lenne rossz, de ehhez mar komoly MI kene, amit egy jatekprogramban egyelőre senki nem fog leprogramozni. Ha egyáltalán lehetséges lenne, de tudtommal az MI kutatás meg mindig messze van az ember szintű kommunikáció megalkotasatol. Sőt, meg csak hasonlóról is. Ilyesmit egy NPC-tol egyelőre biztos nem fogunk látni. 2016-2017 a VR éve lesz, nagyon tolják bele a pénzt. Erre gyúrnak a fejlesztők is, aztán majd meglátjuk, hogyan reagál a piac. Lehet forradalom ahogy remélik, es lehet egy újabb orbitális bukás is,


Fred23
(nagyúr)

Tudja valaki, mennyi lesz a játék költségvetése? Nagyjából mennyit tudnak költeni rá szerintetek?


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Tegyük hozzá, scriptelni is lehetne normálisan és változatosan.
DXHR-ben pl az NPC-k, akikkel kommunikálni kellett, nagyon egy kaptafára készültek, pedig nem kellett volna sok a jobb megoldáshoz.
Pl ha néha sétáltak volna, kimentek volna bagózni, a mozdulataikat is lehetett volna bővíteni, vakarózás, nyújtózkodás, tárgyak nézegetése, járókelőkhöz vagy más, jelentéktelen NPC-khez szólás, sértegetés, esetleg bunyó, fikázás :D
Vagy ha ötödjére szólítjuk meg őket egyhuzamban, kifejezhetnék a nemtetszésüket, ha még piszkáljuk őket egy kicsit, támadhatnának, stb
Mondjuk én nagyon szeretem azt a játékot, csak ezeket meg lehetett volna oldani sokkal jobban is.

A Cyberpunkot amúgy azzal jelentették be, hogy maga a Cyberpunk szerepjáték atyja segíti a fejlesztést, magyarán egy sokkal inkább hardcore implementációját várnám a papíralapú Cyberpunknak... ami nem is feladat.

Fred: sokat. Ez a következő nagy projekt a Witcher 3 után, elvileg.
Annak költségvetésével, vagy fölötte, vélhetően.

[ Szerkesztve ]


frem1790
(tag)
Blog

Friss hír és válasz azokra a dolgokra amelyekről itt korábban beszélgettünk. :)

Mateusz Tomaszkiewicz, a játék vezető küldetés dizájnere elmondta, hogy ez a játék teljesen más lesz, mint a The Witcher 3: Wild Hunt, de mindent, ami jó volt abban, áthoznak majd az új projektbe.
"Maradunk azoknál a dolgoknál, amik egyszer már beváltak. Vannak dolgok, amik lehettek volna jobbak is, szóval ezeket a Cyberpunk szükségleteihez fogjuk majd igazítani. Ez egyébként is egy teljesen más játék lesz, nyilván egy RPG-ről beszélünk, de ennek teljesen más rendszerei lesznek. Most arra koncentrálunk, hogy a játékmenet élvezetes legyen, csak másképp, és kardozás nélkül" - szólt a nyilatkozat.


[Prolixus]
(addikt)

Nem válasz ez semmire, az ilyen jellegű "sokat beszélek, de semmi konkrétumot nem mondok" nyilatkozatoknak nincs sok információtartalma. Más lesz, de mégsem, ami működött megtartják, ami nem azt nem. Much wow.

Eddig is tudtuk, hogy más lesz, az egyik egy kardozós játék, a másik lövöldözős lesz. És akkor mi az amit megtartanak? Mi az amit nem? Ergo ugyanannyit tudunk mint eddig.


Vesa
(veterán)

Sajnos +1
Semmi konkrétum.


Vesa
(veterán)

.


frem1790
(tag)
Blog

Most már az egész csapat a Cyberpunk-on dolgozik! :C

A csapat vezető küldetéstervezője, Mateusz Tomaszkiewicz a GameSpotnak árulta el egy interjú keretében, hogy a figyelmük középpontjában most teljes egészében a sci-fi szerepjáték áll: "Most a Cyberpunk 2077-re koncentrálunk. Ez egy hihetetlenül ambiciózus és hatalmas projekt, és szükség van minden emberre, aki csak elérhető, hogy be tudjuk fejezni. Számos ember dolgozik már rajta és egyre csak több és több csatlakozik hozzájuk... a stúdió legtöbb munkatársát már bevontuk a fejlesztésbe."

Egyébként nem igazán értem miért vagytok ennyire pesszimisták. :F
Ez a kiadó nálam a dobogó legfelső fokán áll megbízhatóság, minőség, játékosbarát hozzáállás terén. Nem adtak okot eddig semmivel arra, hogy kételkedjek abban, hogy egy nagyon jó játékot fognak letenni az asztalra. Annyi róható fel nekik, hogy nagyon korán bejelentették és látszólag azóta nem történik semmi. De azért ez szerintem érthető. Nem dobnak piacra évente féltucat (bóvli, félkész)játékot mint más nagy kiadók, viszont az érdeklődést fenn kell tartaniuk még akkor is, ha csak évek múlva készülnek el. Számomra érthető, és elfogadható, hogy ilyen "semmitmondó" hírekkel állnak elő mint ez és az előző.

[ Szerkesztve ]


[Prolixus]
(addikt)

Miért lennénk pesszimisták? Erre miből következtetsz?

Én speciel nem vagyok az egyáltalán. Az, hogy vannak kétségeim nem egyenlő a pesszimizmussal. Kétségeim márpedig azért vannak, mert ez egy teljesen új műfaj lesz a készítőknek. AZ a tény, hogy kiváló kardozós fantasy játékokat csinálnak, nem predesztinálja őket arra, hogy a Cyberpunk után is nyaldosni fogjuk az összes körmunket. Továbbá az ilyen niylatkozatok, mint hogy a Cybperunk sokkal nagyobb lesz, mint a Witcher 3 is erőteljes homlokráncolást indukálnak.

Összességében bizakodó vagyok én is. De nem hurráoptimista.


Vesa
(veterán)

Én nem vagyok pesszimista, nagyon várom a játékot, de megtanultam mar pár eset kapcsán, hogy bármilyen kiadó bármilyen játékát egészen a megjelenéséig fenntartásokkal kell kezelni. Inkább csalódjak pozitívan, mint a túlzott elvárások miatt negatívan..


birorichard
(őstag)
Blog

Szevasztok, srácok! Ez volt már? Ezeken a könyveken, játékokon alapszik majd a game. :DD

(#53) Vesa: CDPR-ben minőség, tartalom, látvány terén nem fogunk, az biztos. Egy dologgal állnak hadilábon, az a határidő. :O Pontosítanám a dolgot, ezzel minden fejlesztő/kiadó rosszul áll, csak a CDPR nem ad ki félkész játékot.

[ Szerkesztve ]


[Prolixus]
(addikt)

Ez "csak" azóta ismert, mióta bejelentették a játékot...


birorichard
(őstag)
Blog

Bocs, nekem újdonság volt. :C :R :))


Vesa
(veterán)

Minőség tekintetében a CDP-től nem tartok...Amitől tartok, az az irányítás! Ugyanis a Witcheré katasztrófa, legalább is számomra. Nem bírom a TPS-t, hacsak nem minimum Mass Effect minőségben van megcsinálva. Skyrim típusú irányítást -vagy legalább a váltás, átkapcsolás lehetőségét- mindenképpen várom, mert anélkül kukázom is a játékot, ugyanis képtelen vagyok egy "felső nézetben" össze-vissza forgolódó kamerát élvezettel irányítani...


[Prolixus]
(addikt)

Lövöldözős TPS-nek sosem volt olyan a kamerakezelése PC-n, mint a kardozós/ugrabugrálós/bunyós TP játékoknak. Nekem eszembe nem jutna, hogy a witcherekből induljak ki ilyen szempontból.

Amúgy már ma meg van oldva TPS játékban az FPS nézet (GTA5), szóval szerintem az sem lesz elképzelhetetlen, hogy itt is találkozunk valami hasonló megoldással.

[ Szerkesztve ]


birorichard
(őstag)
Blog

Nekem spec bejött a witcher kamerakezelése, bár ez tényleg ízlés meg megszokás kérdése csak. Az tényleg jó volna, nekem is tetszene, ha lehetne "FPS-nézet" meg a hagyományos között váltani.


[Prolixus]
(addikt)

OFF, meg minden, és bocsi azoktól, akik esetleg valami új hír reményében kattintottak be, de ez rohadt király:

Witcher 2077.

[ Szerkesztve ]

üzenetek