Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Nincs bocsánat. :( Jöhetne már valami kontent a játékból..


LK
(addikt)

Geralt 577 éves,és csak az agya nem gép :)


[Prolixus]
(addikt)

Hát jöhetne...annyi tudni csak, hogy most már szinte mindenki gőzerővel dolgozik a játékon. Bár ez "hírek" nélkül is sejthető volt ugyebár.


Vesa
(veterán)

E3-ra nem viszik, ez már biztos. Es az is, hogy 2017 előtt nem jelenik meg, bár szerintem még ezt sem fogják tudni tartani.


k-adi
(nagyúr)

Tuti nem tudják tartani 2017 előtti megjelenést, hiszen még semmit nem láttunk belőle és félév alatt nem lehet csodát tenni még nekik sem :(

Viszont annak örülnék ha végre egy női főszereplő lenne most a középpontban és nem megint valami rambo pasas.


Vesa
(veterán)

Én jobban szeretném, ha a karakter választható, ne adj isten, tervezhető lenne...


FoxiestFox
(félisten)
Blog

Eh. Zseniális belső policy eredménye lehet.


Dévacsen
(senior tag)

Kis összefoglaló jelent meg....[link]


Vesa
(veterán)

"A "zökkenőmentes" többjátékos mód kitétel alapján a multit jó eséllyel az egyjátékos módba implementálják, azaz valószínűleg egy-egy küldetés erejéig csatlakozhatnak majd valamilyen formában hozzánk más játékosok."

Ha ez igaz, akkor ennek kifejezetten NEM örülök!


aAron_
(őstag)

Miért? Ez tulajdonképpen egy opcionális coop. Többet vártál volna?


Vesa
(veterán)

Amennyiben opcionális, akkor nem szóltam! Azt viszont kifejezetten nem szeretem, amikor rákényszerítenek a multira, amit igen csak utálok...Ha tehát opcionális lesz és nem kötelező jelleggel kell un. "más játékosokkal" együtt ügyködnöm, akkor nincs gondom...


[Prolixus]
(addikt)

Pont hogy ennek kell örülni. Még nem tudjuk milyen jellegű is lesz az a "multi", remélhetőleg nem egy valami klasszikus CoD klón ami hasonló babérokra tör vagy hasonló. Ha full különálló téma lenne a multi, mint mondjuk a Doom-nál, pont akkor kellene fosni, hogy rossz irányba tolódnak a hangsúlyok.

Amúgy jó nagy trehány a cikkíró, a sztriptízcsajos képnek semmi köze a játékhoz. Maciej Kuciara műve, a Showtime projektjének a része, csak valaki egyszer rásütötte a játék logóját mert amúgy passzol, azóta meg átveszik azok akik utána sem keresnek a forrásaiknak...


Vesa
(veterán)

Gondolom, örülni mindenki annak fog, amit szeretne látni a játékban. Nekem régi problémám, hogy nem szeretem a multit, mert idegesítenek más emberek, sokszor idegesítettek fel anno még 15 éve, amikor utoljára próbáltam a multit. Van elég bajom az emberekkel in real life, egy játékban szórakozni, kikapcsolódni akarok, nem idegeskedni a vér pistik miatt. Vagyis értelek, hogy ez technikai és talán egyéb szempontból üdvözítő, de akinek nincs kedve más emberekkel találkozni -mert nincs és kész-, azok bizony nem fognak örülni, ha ez kötelező módon lesz implementálva a játékba.
De bízom benne, hogy csak opció lesz. Azzal semmi probléma nincs. Aki akarja, nyomja úgy, aki nem, az tolja NPC-kkel.


aAron_
(őstag)

Igen, ebből is látszik, hogy egy ilyen cikkből sok mindent nem szabad leszűrni. Hivatalos forrásból nagyon kevés információ van még mindig a játékról.

(#74) Vesa: Egészen biztos, hogy nem lesz kötelező, hiszen az a DRM-et is jelentené egyben. CD Projekt Red az ilyen fajta üzletpolitikától nagyon távol áll.

[ Szerkesztve ]


[Prolixus]
(addikt)

Szvsz nem értesz. Engem sem érdekel a multi, én is jobb szeretném nélküle. De nem írták még le sehol hogy konkrétan milyen multi lesz, az eddigi nyilatkozatok alapján nem egy single-től teljesen különálló multi experience-re kell számítani. És ez jó, legalábbis ez a kevésbé rossz változat, ha már mindenképpen lesz multi a játékban, ami sajnos úgy tűnik elkerülhetetlen. A másik lehetőség ugye a full külön multi szekció, ami egyben azt is jelenti, hogy nagy esély van arra, hogy a multinak komoly jelentőséget szánnak a fejlesztők (lásd Doom, ahol kb senkit nem érdekel a multi, alig játszanak vele, mégis az összes DLC ahhoz jött például).

Amúgy a sokkal normálisabb PCGamer cikkben is ezt írják:

Wait, multiplayer in a CD Projekt RPG?

We first heard about multiplayer features back in 2013, but CD Projekt RED clearly knew the word could agitate its fans. "It will be a story-based RPG experience with amazing single-player playthroughs,” reassured managing director Adam Badowski in a 2013 talk with Eurogamer, “but we're going to add multiplayer features." We don’t know much beyond that.

If you’re still worried at all by the multiplayer comments, here’s another instance of CD Projekt RED explaining that Cyberpunk 2077 will be an RPG like those it’s previously built, and definitely not a multiplayer shooter.

Persze mindig felmerül a készítők szavahihetősége, de egyelőre csak az ígéretekkel tudunk "főzni", mert más nincs amire alapozni lehetne bármit is.

(#75) aAron_

Lol, bakker tényleg! Látod ez eszembe sem jutott eddig! :) Ez tök megnyugtató, a GOG valóban szerintem is kizárja, hogy rendes standalone competitive multit kapjon a játék. Lehet olyasmi lesz mint mondjuk a Destiny PvE szekciója, vagy hasonló. Opcionálisan vagy dedikáltan Co-op küldik, meg valami központi HUB ahol más játékosok is lehetnek. Értelme végülis lenne, Night City, rohadt nagy város meg minden...

[ Szerkesztve ]


Vesa
(veterán)

Igen igazad van, ezzel így nincs probléma és érthető is. Egyelőre kevés az infó, majd kiderül. Csak már annyi cím bukott be a nagyon vártak közül, hogy kissé szkeptikus vagyok még akkor is, ha a CDP eddig nagyon szimpatikus fejlesztőcég benyomását kelti. Meglátjuk...szvsz még 1-2 év minimum...

aAron_
Jogos!
Hirtelen felültem a cikkben olvasottnak... :)

[ Szerkesztve ]


[Prolixus]
(addikt)

Nekem ne is mond, a Mass Effect Andromeda gigantikus buktája után úgy kell nekem ez a játék, mint egy falat kenyér.


Vesa
(veterán)

+1
Én mondjuk megjártam a No Man's Sky-al is...


[Prolixus]
(addikt)

Ha már Cyberpunk, itt van egy érdekes eurogamer cikk Mike Pondsmith-ről:[link]

Érdekes egy figura, én sem tudtam, de a Microsoftnál évekig dolgozott a játékiparban, szóval annyira nem zöldfülű a számítógépes játékok világában. A cikk alapján ez a CD Projekt Red-et is meglepte, és azóta nagyon is aktívan dolgozik a játékon, nem úgy mint mondjuk Sapkowski, aki pökhendi arroganciával leszarta az egész játékfejlesztést.

[ Szerkesztve ]

üzenetek