Cyberpunk 2077 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


CPT.Pirk
(Jómunkásember)
Blog

Igen, ezzel tisztában vagyok, csak nem vettem külön a hibajavításokat... Viszont majd indítanék egy új karaktert, de csak miután megkaptuk az fsr 3.1-et, mert a 2-nek azért vannak látható problémái itt-ott.

Smasher nekem régebben nem volt túl nagy probléma, pl. netrunner képességekkel szépen kordában lehetett tartani, aztán csak tunkolni kellett. Most meg úgy szaladgált mintha egy valag speed-et tolt volna, egyszerűen időm nem volt reagálni hasonlóan felépített karival. Vagy csak öregszem és lassulok. :)

A pók tanknál mi volt a nyerő kombó? Gondolom nem kardozós karakter. :)


RetepNyaraB
(veterán)

Arra én is :))


Cifu
(nagyúr)
Blog

Chimera tank: Nekem a Sandevistan jött be, a Vulnerability Scanning perk és a gépkarabély. Egyébként szerintem a Sandevistan + közelharc is bejöhet, mert magas Body-val le lehet tépni a tornyokat róla. Én viszont sose szerettem a közelharcot.. :DDD

[ Szerkesztve ]


SaGa59
(őstag)

Ezzel a Cerberusszal hol lehet összefutni? Én nem találkoztam vele, két nekifutással sem.
Ha a Dogtown szálon, ott én mindig a dalos madarat támogattam, nem verekedtem a főnökükkel. Lehet, hogy ezért?


SaGa59
(őstag)

Jól jönnek a sarkokban lerakott géppuskák is, azokat le lehet kapni a helyükről és van hozzájuk lőszer is a ládákban bőven. Az érzékeny, pirosan világító alkatrészeit kell
szétlőni, meg a javító drónjait.

[ Szerkesztve ]


abridabri
(veterán)

Igen , akkor lesz az a rész ha dalosmadarat árulod el.


SaGa59
(őstag)

Köszi. Egy vagy két végigjátszás még mindig benne van, így előbb-utóbb találkozni fogok vele is.


cyberkind
(félisten)

Megint feldobtam a játékot, megnéztem alapon és modolva is, de nekem nem igazán tetszik a látvány mind RT-vel, és nélküle, szerintem nerfelték a játékot ahogy azt szokták
tenni, csak itt szerintem ez több lépcsős és túl sok volt, lehetséges az, hogy a játék a PL megjelenésekor is jobban nézett ki, mint most?

Nekem az egész olyan műanyag, mű hatású, illetve homályos, ez DLSS nélkül és azzal is, értetlenül állok az egész előtt...


abridabri
(veterán)

Szerintem is jobban nézett ki régen, szerintem vmelyik mod vagy update cseszte el .Olyan szemcsés most .


CJ4567
(veterán)

Semmit se változtattak a grafikán. ~1.5 körül volt az, hogy a tükröződéseket javították, azóta ugyan úgy néz ki.

[ Szerkesztve ]


cyberkind
(félisten)

Nekem nem volt ilyen plasztik, mű a játék a DLC megjelenése előtt, most konkrétan csúnyának mondanám alapon, de még modolva se mindenhogy...


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

szerintem nerfelték a játékot
nem

az extra funkciokat leszamitva a megjelenes ota kb konstans ugyanugy nez ki a jatek. par effektet finomhangoltak kb 1.5 korul, ezen kivul bejott par uj feature.

modokbol igazabol a textura modok kellenek, de azok mar megjeleneskor is jol jottek, par teruleten eleg lowres texturak vannak (pl Badlands).

abridabri: film graint probald kikapcsolni.


cyberkind
(félisten)

Minden játékot nerfeltek/nek, még azt is ami jól megy, ez főleg ott szembeötlő, ha egy cím valamiben kiemelkedő volt, mint a Days Gone az extrém LOD-dal, még most is eszméletlen, de nem olyan, mint volt.

Textúrából is benyomtam a Hogan féle pakkot, és kb el is fogyott a vram, de ezzel csak részleteiben változtak a dolgok.

Fura, valahogy, totál másra számítottam, én úgy látom ezt a játékot, mint egy jó modding alap, ha valaki nagyon ráér, és van pénze lásd a videót, de máskülönben, semmi extra, főleg nem 4 évvel a megjelenés után.

rup1u5
Ez szép és jó, meg értem is, de én a játék szinte összes verziójával játszottam, és jelenleg a képi hatás a megjelenési állapothoz hasonlít, minden extrém módon műnek hat, az olyanokról, mint a LOD, szót sem ejtek, szóval, fogalmam sincs mi történt, TW 3 Next Gen verzió szép és jó, ha már szinte ugyanaz a grafmotor.

[ Szerkesztve ]


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

Minden játékot nerfeltek/nek, még azt is ami jól megy,
Erre tudsz példákat is mondani valós forrásokból? Konkrétan nem emlékszem ilyenre.

A HD texture pack nem mindenhol látszik, de pl Badlands szélein nagyon. Anno 8GB VRammal nekem elvolt RT nélkül.

ha valaki nagyon ráér, és van pénze
Nemár, a "mindig felhős ég" fotorealisztikus mod kb kinyírja az eredeti fényforrások egy részét a komplett fényárnyék résszel együtt. Valaki evvel pénzt akart kaszálni szóval nyomta mindenhol (meg fel is kapták), de egyébként pont, hogy rontja a képminőséget minden szempontból. Nézz rá 1:43nál milyen jól néz ki a szuper reshade eredménye :DDD, kb mintha egy tökéletesen megvilágított műteremben lenne felvéve, és nem a sivatag közepén. ha jól emlékszem nexuson van gyűjtés, hogy hogy kell felrakni, viszont ettől tényleg csak ront végeredményben.

[ Szerkesztve ]


CJ4567
(veterán)

2.0 óta én nem nagyon tennék fel 8GB VRAM-mal textúra modot, mert RT nélkül éppen elég a játéknak a 8GB, 2.0 előtt jelentősen kevésbé volt éhes.


Raymond
(félisten)
Blog

Az egyetlen valtozas a jatekban az PT fejlesztese volt, es az RT-ban javitottak valamit a tukrozodeseken a PT megjelenese korul. A jatekban ezen kivul nem volt valtozas, ugyanugy nez ki mit az elejen a nem RT es az RT is.


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

ja, utoljara 1.5x alatt neztem 8GBs videokartyaval. a jelenlegi 20GBnel talan ilyen 14-15GBket lattam max HD texturakkal es RT psychoval.

Raymond: mintha valami minimalisat reszeltek volna az ambient occlusionen valahol 1.3 korul. azota kevesebbszer van "atomvillanas" brightness anomalia, de mas helyzetben ugy emlekszem sokat


rup1u5
(nagyúr)

RT psycho egy 7900XT-vel? :Y
Kíváncsi lennék a részletekre, úgymint graphics settings, felbontás, megcélzott fps tartomány. Én 3440-en vagyok, úgy próbálom belőni, hogy 60fps alá ne nagyon menjen. Ez azt jelenti, hogy RTből csak a reflections van bekapcsolva, mediumon és már így is rá kellett engednem egy quality FSR-t. Már ez is necces tud lenni. A legtöbb órám natív felbontáson, RT off-al ment bele. Úgy legalább meg van a 70-100fps tartomány.


proci985
(MODERÁTOR)
Blog

1440p / ultra / RT psycho + HD textura pack. FSR quality, igy altalaban ilyen 50-75 korul mozog az FPSem. RT offal ilyen 120fps korul volt ha jol emlekszem.

1440pben ahogy neztem a 7900XT kb 3090 szintjen van. path tracing viszont nagyon nem fekszik neki.

aztan majd egyszer (ertsd midsommar korul) ha lesz idom megy vissza a vizesblokk ra.

üzenetek