DIRT Rally 2.0 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Igen így néz ki.

(#120) PuMbA:
Tudom, vertem is dirt 1-ben a gépet B csoportot hülyére...
De azért az durva, hogy kanyar előtt fékezel ( rwd, b csoport) a kocsi keresztbe b@ssz@ magát, mindegy mennyivel mész, 20-al, vagy 100-al a force feedback meg egyből csavarja ki a kezed...
Nem akarom elhinni, hogy egyenesen tartott kormánynál már dobja a seggét...
A másik meg lábújheggyel nyomom a gázt, egy szinten és kanyarban pörgök mint buzi a melegvizes lavórban... B csoportról beszélünk. Mert mikor padlón nyomom oké, egy fenevad, de állandó sebességnél is pörögjön, úgy, hogy épp hogy érintem a pedált azért ezt hagyjuk már...

Úgy tudtam időd menni vele, hogy a medium gumit cseréltem softra, meg 2 pótkereket raktam be. De akkor csak 10-ből 5-öt pörögtem. Amúgy meg 10-ből 11-et.

Gyári értéken van a force játékban, ahogy megálmodták.

A creditre is van megoldás. Daily eventet kell menni és kapod a lóvét. Mentem 2 szakaszt, 2 különböző kocsival és nyertem keményen 35k kreditet. 70k a javítása a kocsinak... Szuper.

[ Szerkesztve ]


PuMbA
(titán)

Nálam 40%-on van a force feedback, mert a gyári érték biztosan túl erős, hiszen a kormányom felrobban és traktor hangokat ad ki. A másik amire figyelni kell, hogy Group B-nél nem szabad egyszerre erősen fékezni / gázt adni és kanyarodni, hanem szeparálni kicsit a kettőt. Nekem se megy mindig, de ha eltalálod a ritmust, akkor jól lehet vele menni.

[ Szerkesztve ]


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Tudom, B csoportnál a ballábféket hanyagolni kell. Úgy kell menni mintha igazi autóban ülnél.


Tomdriver
(őstag)

Próbáld meg előrébb tenni a fékerőt, a hátsó kerekek blokkolnak, azért áll keresztbe. (A valóságban így van, itt nem tudom.)


PuMbA
(titán)

"A másik amire figyelni kell, hogy Group B-nél nem szabad egyszerre erősen fékezni / gázt adni és kanyarodni"

Javítás: több esetben még gyenge gázt adni és fékezni sem szabad :) Szóval úgy játszok, hogy szépen lefékezek egyenesben tartva az autót, majd kanyarodok fék és gáz nélkül, majd pedig ha a kanyar után majdnem egyenesben van az autó akkor adok gázt csak. Ha oldalt áll az autód és gázt adsz, akkor nagy eséllyel kipörögsz, ezt kell elkerülni. Most a Dirt Rally 1-ben így 5-20 másodpercet adok egy szakaszon az Elite Championshipben az AI-nak Egy kis gyakorlás és menni fog.

[ Szerkesztve ]


n3m3r3
(tag)

SLI támogatás az új 419.17 driverben.


LeventeV
(senior tag)

Köszi a választ :R


snecy20
(veterán)

Azt amúgy jól érzem, hogy a hardcore Dirt Rally-sok nem fogják az első részt lecserélni erre? :)
A vezetési szabadságra, és a nehézségre gondolok. Ahogy az első rész szakaszait szinte milliméterre pontosan be kellett tanulni, ha a maximot akartad hozni. Itt nem kell, elsőre végigmentem a 6x12 szakaszon úgy hogy összesen 1x lett csak defektem és szintén egyszer ütköztem nagyobbat. A Dirt1-ben ez is összejött, mondjuk úgy 1 évnyi gyakorlás után. :) :) :) Amúgy jó időtöltés a játék, szép is, de nem egyenesági leszármazottja az első résznek - nagy sajnálatomra. Inkább egyfajta összegyúrt WRC-Dirt1-Dirt4.


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Szépen megfogalmaztad! :R


PuMbA
(titán)

Mivel a játékban hamarosan benne lesznek az első rész szakaszai, szerintem le lesz cserélve az első rész :) Milyen kocsival mentél végig? A Mini cooper-rel például én is végigmegyek az első részben az összes szakaszon padlógázzal, hiba nélkül.

[ Szerkesztve ]


GalaHU
(őstag)

Nekem iszonyúan bejön, sokkal jobban irányítható mint az elődje. Nem könnyű, de nagyon koncentrálva mindegyik autót be lehet vinni a célba! Még az M3 és a Hókotró is vezethető.

Az mondjuk gáz, hogy 4k 60fps-t el lehet felejteni 1080ti/8700k kombóval Ultrán. High-ban okés, de ezen még csiszolhatnának...


PuMbA
(titán)

Másrészt a DiRT Rally 1 után mindenki fejlődött szimulátorozásban, szóval ha ugyanazt a nehézséget várjuk, mint az 1-től, akkor érdemes egy agytörlést csinálni :)

[ Szerkesztve ]


guftabi96
(addikt)
Blog

Nos "kikölcsönöztem" a játékot. G27-tel borzasztó a FFB. Hogy érdemes beállítani? Nagyon nagy ffb lyuk, az egész mintha nem is lenne túl fürge, nem érzem az autót stb. Az egész játékot tönkreteszi számomra :(
Remélem lehet valamit kezdeni vele. Ha nem, akkor meg uninstall, az ára meg marad a zsebemben.


PuMbA
(titán)

Ez egy hiba, többeknél rossz az FFB. Majd javítják a következő 1-2 hétben :)

[ Szerkesztve ]


#78687232
(őstag)

Pár óra játék után azt kell mondjam, nagyon odatették magukat a fejlesztők. Végre remek multi van benne, gyönyörű a grafika, tele van kocsival és pályával, plusz jön majd az első rész tartalma is. Már most félek, mennyire elveszek majd a tartalomban.


fagy53
(nagyúr)

Kösz, hogy ezt leírtad. A DiRT4-gyel még nem volt dolgom, de a többivel napi szinten játszom, az etalont, az RBR-t is beszámítva. Mindenképpen megveszem a DR 2-öt, de egyelőre várólistás marad és előbb a Dirt1,2,3-at egészítem ki a 4-gyel.
A DiRT Rally 1 furán viselkedett a töréseknél, egy komolyabb incidens sem hozta ki a sodrából, simán ment tovább az autó. A DiRT szériát kivéve más rallis játékok érzékeltették a vezetővel, hogy az autó már nem olyan mint volt az ütközés előtt, az RBR sokkal kisebb puffnál is kivezetett a versenyből!
Mi a helyzet a DR 2-nél ebben a tekintetben? A DR1-nél egy padlógázas sziklázás a görög szakaszon pl csak időveszteséget jelentett... más kérdés, hogy egy ártatlannak tűnő padkázás kis tempónál is DNF ( Monte-Carlo).


PuMbA
(titán)

Törésben kb. nincs változás az 1-hez képest, valamivel kicsit több a Hardcore damage beállítással :) Dirt 4-et szinte senki sem szereti, szóval az kihagyható. Köze nincs az 1,2,3-hoz és a Rally-hoz sem.

[ Szerkesztve ]


#78687232
(őstag)

Most csak úgy magától event rewardként kaptam majdnem kétszáz cr-t, ez mi lehet? Csak a karriert toltam. :Y


LeventeV
(senior tag)

Megnyerted a bajnoksagot? Itt nem csak az eventek utan kapsz kreditet, hanem a bajnoksag megnyereseert is kulon.


snecy20
(veterán)

Ha Monte Carlo-ban lezúgtál a szakadékba akár gyökkettővel is, akkor jó hogy DNF. :)
DR2-ben még igazán nem sikerült megrongálnom az autót. Toleránsabb mindenképp az első résznél, ami kinek jó, kinek nem, bár ez adódik abból is hogy érezhetően tömege lett az autóknak, kabaréba illő bukfencek meg szaltók nincsenek.

üzenetek