üzenetek

hozzászólások


Pikari
(addikt)

Androidon a játékok és programok általában a 4.0, 4.x, 5.x, a legújabbak pedig 7.x-es android verziót használnak. Csak a legutolsóban jelent meg a vk legkorábbi verziójához való kompatibilitásnak egyáltalán az elvi lehetősége (a gyakorlati nem, mert az ehhez való hardverek/driverek később jöttek). A korábbiakban meg eleve nincs is vulkan.

Ettől függetlenül biztosan van (tehát létezik valahol) olyan is, ami ennél újabbat használ, és vulkant is használ (mint colombo felesége: létezik, csak még senki se látta), majd talán egy 10 év távlatából, újabb apik + a most vulkanban elkezdett kódbázisok ha kinőnek annyira (HA!) elkezdenek szálingózni ezek a gamek, addig nincs értelme róla beszélni.

Rendering engineer, na akkor a messziról elkerült openglről ilyen discovery channel jelleggel elmondom, hogy jelenleg is az a fő cross platform api, ha átjárást akarsz a mobil és desktop platformok között (android, pc, mac linux, ios), azzal egyszerűen le tudod fedni ezeket a piacokat is, és akkor kevésbé kell olyan karatemesternek és dzsúdómesternek és taichimesternek és kungfumesternek IS lenned egyszerre, így aztán sok esetben egy apival és az extensionok megfelelő használatával ki tudod váltani azt, hogy mindenre renderert kelljen írnod külön.

üzenetek