Szomorú ha évente több milliárd androidot eladnak. Rengeteg hulladék. S ez azt mutatja, hogy 2-3 évnél többet nem bírnak ki, ha cserélni kell. Ellenben egy iPhone akár még több tulajdonost is kiszolgál 5-6 évig.
S ezen mind a több milliárd telefonon játszanak? Szerintem csak töredékén. Még kevesebb az hasonló grafikai színvonalú és összetettségű, mint ami XBoxra készül. Elég ferdítés egy célhardver összehasonlítani egy másik eszköz másodlagos funkciójával.
S az androidra készült játékok jelentős hányada kimerül 20 darab sprite mozgatásában, itt már értelme sincs grafikus apiról beszélni, mert mindegyikben rutin művelet. Igazi workloadoknál viszont már megmutatkoznak a különbségek.
Egy komoly stúdió általában több platformra is elkészíti a terméket. Egy kifejezett gamingre készült célhardware-re is XBox-ra. Ezért kell támogatni a DirectX-et.
hozzászólások
![](/dl/faces/stone.gif)
hapakj
(aktív tag)