A procedurális modellezés abban a különbözik a handmade modellezéstől, hogy bizonyos előre meghatározott értékek között különböző feltételek alapján generálhatsz valós és kitűnő minőségű tartalmat. Egy teljesen procedurális programban dolgozok, tehát van fogalmam róla.
Nem arról szól a procedurális modellezés, hogy azzal gyengébb tartalmakat lehetne készíteni, hanem éppen ellenkezőleg, azzal lehet csak igazán durva dolgokat csinálni. Nehogy az legyen, hogy megint csak beszélünk, itt van pl egy procedurálisan generált űrhajó:
Tudod mikor lehetne ennyi részletet "handmade" lemodellezni és mennyi ideig tartana?! Pont addig tartana ezt kézzel lemodellezni, mint bejárni a galaxist az ELITE-ben...
Szóval de, tartalmat fogunk kapni a procedurális galaxisnak köszönhetően, mégpedig olyat, amit egyik másikban sem az eddigi játéktörténelem folyamán.
[ Szerkesztve ]