eMAG vélemények - tapasztalatok - Egyéb fórum

üzenetek

hozzászólások


ggeleven
(őstag)
Blog

emagtól vetted vagy külsős partnertől?


tutis
(őstag)

emagon rendeltem. gondolom őnekik külsős partner. de ez engem hol kell érdekeljen? ha külföldről akarok rendelni, nem emagon fogok közvetítősködni.


ggeleven
(őstag)
Blog

Ez nem így működik sajnos. Emag felületén vetted ugyan, de ha külsős eladótól, akkor Te a külsőssel "szerződtél". Idézem innen:
Általános visszaküldési feltételek – Marketplace forgalmazású termékek
Marketplace termékek esetében a visszaküldésről Neked kell gondoskodnod, így a visszaszállítás díjáról is.


HUN_Sector
(senior tag)

Jogszabály írja elő, hogy a visszaküldés téged terhel
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor
24. paragrafus 2. bekezdés

A piacon valószínűleg tőlük, mint forgalmazótól rendelted a terméket, nem az emagtól. Így a lengyel céggel jött létre a szerződésed, nem az emaggal mint piactérrel


koxx
(MODERÁTOR)
Blog

Emag marketplace partnertol max fogkefe erteku cuccot szabad venni.


tutis
(őstag)

világos. de az adatlapon ennyi van. egy eldugott help menüben nekem hiaba irja le a kitételeket, siman vásárló megtévesztése, mivel itt nem hivatkozik hogy ez feltételhez kötött. ertem a jogszabályt is. de nyilván nem fogom ennyiben hagyni a dolgot, ha nem viszik vissza, elmegyek a békéltető testület felé, hátha ők tudnak segíteni.


ggeleven
(őstag)
Blog

Figyi nem mondja itt senki, hogy ez így korrekt lenne avagy minden szabály/lehetőség előtted van a vásárlásnál és azonnal egyértelmű minden, viszont a vásárlással elfogadod az ÁSZF-et, amiben viszont ez le van írva. Kíváncsian várjuk, hogy mire fut ki a sztori, de abban biztos lehetsz, hogy nem Te vagy az első, aki ezt sérelmezni fogja a testület vagy bármilyen fogyvédelemi szerv előtt. :(


Benhill
(senior tag)

Én amikor hasonlót előadtam nekik, belinkelték a fogyasztóvédelmet, hogy hozzájuk tudok fordulni ilyen ügyben.
Ha azt írták egyszer hogy neked kell visszaküldeni, ezen az állásponton nem fognak változtatni sajnos.


Bilux
(veterán)

Ezt hívják sajnos tanulópénznek.
Ahogy írták figyelni kell ki a forgalmazó ha nem az eMAG akkor még fogkefét sem fizetek előre…


tutis
(őstag)

nyilván tudom hogy jogilag kb semmi esély mert le vannak fedve aszf-el és hasonlókkal, bár elég érdekes ez a fajta eladói magatartás, mivel ha aszf-be beleírják hogy a vásárlással elfogadom hogy havonta 1 millió forintot utalok a számlájukra, jogilag az is megállná a helyét, mert ugye elfogadtam a vásárlással az aszf-et.. :)
Viszont nekem meg kitelik az időmből hogy próbálkozzak, nyilván nem fogok megállni egy chatbotos ügyintéző válaszánál.
Alzánál volt hasonló sztorim, vettem egy laptopot, aminek az alza elrontotta a leírását. (kevesebb ram és nem világító billenytűzet volt az eltérés)
Ők adtak ingyen ramot, és 30ezres kupont is kaptam pluszba, holott azt is mondhatták volna, hogy akkor vigyem vissza, és visszaadják a zsét.
Persze nem ugyanaz a sztori, nem ugyanaz a cég, de lehet ezt emberileg is kezelni, semmi kötelességük nem volt fizetni meg plusz ajándékot adni. Igaz hogy ott is eltartott 1 hónapig a levelezgetés, de addig mentem amíg ki nem jártam amit akartam (ez volt a cél, a laptop mindenképp maradt volna)
Szóval meglátjuk, ha nemleges a válasz itt, viszem be személyesen boltba az asztalt, meglátjuk ott mit tudnak kezdeni vele. Ha ott sem, akkor jönnek szervek. természetesen fogok kártérítést is kérni a kellemetlenségekért, mindent meg fogok próbálni.
Termék lehúzás is meglesz az oldalon, csak hogy más is lássa hogy milyen a partner cég, nehogy más is így járjon. Én a magam oldaláról meg fogok tenni mindent hogy vagy elintéződjön, vagy nyoma legyen...

[ Szerkesztve ]


ggeleven
(őstag)
Blog

Sajnos a tapasztalat az, hogy sokszor nem engedik ki az ilyen értékeléseket, azzal a dumával, hogy "nem felel meg az értékelési elveknek". :((( Azt nagy problémának látom, hogy csak a terméket lehet lecsillagozni, de forgalmazót nem. A termék amúgy lehet tök fasza, de le lesz húzva kétséges/bunkó/fogyasztókárosító üzleti magatartás miatt. Persze az emag vessen magára, ha megenged ilyet és így alakította ki a struktúráját. De elmondták többször, hogy nekik ez így megfelel és amúgy is milyen magas a partnerek felé támasztott követelmények, stb. Ha nekik ez így megfelel, akkor hajrá, viszont én nem veszek részt ebben a buliban. :N
Az üzletben sem fognak csinálni semmit a termékkel, ha külsős partner. Megpróbálhatod, de elég sanszos, hogy 0. percben el fognak hajtani.


sopruk
(aktív tag)

Sziasztok!

Szerintetek van rá esély, hogy holnap délelőtt megérkezik ez a csomag?

Rendeléskor azt írta, hogy mára fog érkezni az automatába. Direkt így rendeltem meg, mert most tartózkodom itt, holnap délben utazom el.
Erre még fel sem vették :(((
[kép]
Pedig a termék adatlapján az eMAG szerepel forgalmazóként, ami elvileg gyors...
Vagy be szokott "ragadni" a nyomkövetés néha?

Át lehet ezt irányítani másik automatába?

Köszi előre is!


tutis
(őstag)

annyit haladt előre az ügy hogy anyám lecsapott az asztalra, így nem kell visszaküldenem :D de már megvárom a választ az emagtól, és eszerint megy az értékelés is


tutis
(őstag)

az én tapasztalatom az hogy a terméknél megadott szállítási idő egy becslés csak, nem lehet készpénznek venni. Nálam több esetben volt csúszás


vargalex
(félisten)
Blog

Ezzel a bemásolt képpel valótlant állítanak? A forgalmazó cégnek visszaküldheted, amit írtak is neked?


tutis
(őstag)

nem valótlant, hanem megtévesztő. ha veszek tőlük egy banánt, akkor menjek braziliába ha vissza akarom vinni, mert ők partner cégtől szerzik be? nincs feltüntetve adatlapon hogy visszaküldés egyéb feltételekkel

[ Szerkesztve ]


vargalex
(félisten)
Blog

Az eMag sehonnan nem szerzi be. Konkrétan te az eMag felületén rendelted, de nem az eMagtól, hanem egy Marketplace partnertől. Ezt úgy képzeld el, minha bementél volna egy plázába és egy random boltban vásárolsz. Ekkor te nem a pláza üzemeltetőjétől vásároltál...


tutis
(őstag)

ezt értem. és pont ez a megtévesztő, mert te veszel a plázától is. így a gyanútlan tudatlan meg mégha észre is veszi hogy nem a plázától vesz, külön nézzen még utána hogy nem is a pláza intézi a visszaárut, holott alapból van visszaáru szolgáltatása.


vargalex
(félisten)
Blog

Azt tudom írni, amit már többen megtettek: figyelni kell az oldalon, hogy az eMag legyen a forgalmazó.
Mondom ezt egyébként úgy, hogy én egyszer vettem egy létrát, aminél nem eMag volt a forgalmazó, hanem egy romániai cég. Garancia időn belül jeleztem a problémámat, próbáltam is elérni a céget, de semmire nem reagáltak. Ezt jeleztem az eMag ügyfélszolgálatnál, ahol ígérték, hogy ők felveszik a kapcsolatot a forgalmazóval. Többször is rákérdeztem náluk, mert nem történt semmi. Végül az eMag visszautalta nekem a vételárat. Ez mondjuk abszolut pozitív csalódás volt...


South Velen
(addikt)

Bankkártyára visszatérítés mennyi időt vesz igénybe?

Tegnap reggel írták hogy visszatérítették de még semmi.

Ennél gyorsabbra emlékeztem.

üzenetek