Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


' Tzs ,
(senior tag)

Üdv. srácok!
Remélem, jó helyre írok a problémámmal. Megelégeltem, hogy hónapok óta nem jutok dűlőre a fb-al, ezért kénytelen vagyok segítséget kérni. Röviden: egy korábban létrehozott profilomba szeretnék belépni, de a 2 faktoros hitelesítés miatt (amióta bekapcsoltam) képtelen vagyok. Mindennel próbálkoztam már, amit felkínált a fb, de semmi nem sikerült (nem sorolom). Hiába küldök be bármilyen személyes okmányt, közlik, hogy küldjek másikat. Az sms soha nem jön meg amit állítólag küldenek az azonosításra. Most vagy belépnék, vagy töröltetném a profilomat. Mit gondoltok, hogy lehet vissza szerezni a fiókot? Nincs valami ügyfélszolgálat vagy akármi ahol értelemesen lehet segítséget kérni tőlük? Chat, email akármi?
Köszi, ha van valami ötletetek.


colonia
(aktív tag)

Sziasztok! Én is úgy jártam, mint itt páran, letiltották a Facebook fiókomat összekapcsolt Instagram miatt.

Február 13-a óta mindennap kitöltöttem ezt a [formot] és a kapott visszaigazoló e-mailre is válaszoltam de mindig elutasító választ kaptam.
Tegnap írtam erre az e-mail címre és láss csodát, reggelre kaptam egy helyreállító levelet tőlük és visszakaptam a Facebook fiókomat és a hozzá tartozó Instagram fiókokat is. support@fb.com
Köszönöm az itteni tippeket! :R

[ Szerkesztve ]


Stylewars_kp
(senior tag)

:C


' Tzs ,
(senior tag)

Na, ezt kipróbálom én is...remélem, hogy reagálnak. Mennyi idő kb.?


colonia
(aktív tag)

Másnap jött egy ilyen e-mail:


' Tzs ,
(senior tag)

Humoros gyerekek ezek. Ja nem. Olyan biztonságos a fiókom a 2 faktor bekapcsolása óta, hogy magam sem tudok belépni.

[ Szerkesztve ]


Viktor991
(kezdő)

Sziasztok! Van egy kis gondom, van egy régi instagram fiókom de nem tudok rá belépni. És sajnos a hozzá tartozó e-mail és telefonszám nem érvényes már . Van valakinek esetleg valami ötlete?
Vagy valami trükk amivel be tudok lépni ?


bibi93
(friss újonc)

Ugyan így jártam 03.07-én, azóta mindent próbáltam amit itt írtok. De sehol nem kapok választ. A support@fb.com címre is írtam, de ott sem kaptam még semmit.
Írtam szombat óta minden nap...
Mennyi idő mire reagálnak?


Viktor991
(kezdő)

Én az Instagram e-mail címére írtam de én sem kaptam választ...


Stylewars_kp
(senior tag)

Nem fogsz kapni választ. A formsot töltsd ki amit linkeltem. Sajnos nincs más megoldás.


csikiandras
(újonc)

Szerbusz!

Ugyanez a helyzet nálam, sikerült megoldani a tiédet?

András


csikiandras
(újonc)

Szia!

Ugyanebben a helyzetben vagyok, hogy sikerült újra aktívvá tenni a fiókot?

András


Stylewars_kp
(senior tag)

Próbáld meg ezt: [link]


4Grider
(nagyúr)

#82-ben leírt megoldás miért nem jó?


jakibag
(friss újonc)

Sziasztok, velem is ugyanez történt!
márc.9 -én..
Személyi edző privát studiòm van, ès van egy az edzői Business oldalam.
Ugyanez, hogy kamu insta oldal-al összekapcsolták az egyéni facebookomat, így a business oldalamra se tudok belépni…
Napokig olvastam a facebook szabàlyzatot is mit kell tenni…de nem nagyon találsz semmit!
Nekem levettek 100 ezer forintot a kártyámròl, ami a hirdetési fiòkomhoz volt kapcsolva (szerencsére ennyi volt a limit) ezt észre vettem 2 òra múlva és letiltottuk a kártyámat, visszatudtuk hívni a pénzt, bank kivizsgálta és tegnap este visszarakták a számlàmra a pénzt!
Sehol nem találtam infot, és egy ismerősöm küldte ezt a fòrumot!Hàla érte!
Ezelőtt 1 hétig folyamatosan be akart valaki lépni, különbőző városokbòl, jelszòt is vàltoztattam…
És jöttek spamak a business oldalra, hogy nem jòk a hirdetéseim, és, hogy nem felel meg az irányelveknek, amire sajnos rákattintottam..😕 kiderült, hogy az is kamu…

Hétfő òta 6x kitöltöttem az adatlapot, kaptam iktatòszámokat, írtam az email címre is
2x, csatoltam a kèpeket!
Válasz levelekben azt írták, hogy fogadták a kérelmet, hamarosan jelentkeznek.
És azóta várok..

Remélem nekem is visszaállítják!🙏🏻🙏🏻🙏🏻

[ Szerkesztve ]


VFerenc987
(friss újonc)

Sziasztok, velem is ugyanez történt március 5.-én.
Nekem is van egy csatolt business facebook oldalam, aminek az elvesztése aggaszt a legjobban.
Többször kitöltöttem az említett forms-ot, kaptam iktatószámokat is, de semmi eredmény nincs még. Írtam a s support@fb.vom email címre is, de választ nem kaptam.
Próbáltam a kaiforniai fogyasztóvédelmes módszert is, ahonnan érkezett válasz, de segíteni nem tudnak konkrétan. Ez állt a levélben:

Dear Ferenc Varga:
Thank you for contacting the Office of the California Attorney General regarding the loss of access to your Meta social media account.
We regret that we cannot provide you with direct assistance in restoring access to your account. Our office is prohibited by law from representing individual consumers in legal matters. We do, within the limits of our resources, bring lawsuits for violations of California law in cases of statewide significance, but we do so as a law enforcement agency, representing the people of the state, rather than on behalf of individual Californians.
We are aware of social media posts stating that Attorney General's offices can intercede on your behalf with Meta and compel them to reinstate a disabled account, recover a hacked account, or restore access to a lost account. These posts are not authorized by any government agency and do not accurately reflect the role of attorneys general in the handling of consumer complaints.
If the loss of access to your account has resulted in harm, you may wish to consult with an attorney regarding any civil remedies that may be available to you. An attorney would directly represent your interests and is the one whose advice would be most helpful to you. You may obtain a referral to a certified lawyer referral service by contacting the State Bar at 866-442-2529 (toll-free in California) or 415-538-2250 (from outside California), or via their website at https://calbar.ca.gov.
If you have been the victim of online fraud, such as a hacked account, you may also wish to file a complaint with the Internet Crime Complaint Center (IC3), a partnership between the Federal Bureau of Investigation and the National White Collar Crime Center that receives Internet related complaints. Complaints may be submitted electronically at https://ic3.gov/complaint/.
Please be assured that your information will be retained in our consumer files and is of importance in helping this office take appropriate action to protect consumers. Thank you again for writing.

Sincerely,
Public Inquiry Unit
For Rob Bonta
Attorney General

Valakinél van fejlemény az ügyben?


' Tzs ,
(senior tag)

Srácok. Se a support@fb.com se a kitöltött adatlap után szarnak ezek reagálni bármire is. Annyi, hogy jött egy mél egy hibajegy kóddal, meg hogy majd kivizsgáljuk... hetek óta semmi előrelépés. Egyéb ötlet van valakinek? Egy céges fiókot próbálok visszaszerezni. A bekapcsolt 2 faktoros hülyeség óta nem tudok belépni. Kiküldik az azonosító sms de az soha nem érkezik meg!


Stylewars_kp
(senior tag)

Hányszor adtad be az űrlapot?


' Tzs ,
(senior tag)

3x eddig. Miért hányszor kéne?

A másik kérdés. Ez a titkosított szar bevezetésével eltűntek az üzenetekben korábban küldött médiafájlok...ezek visszajönnek majd vagy viszlát nekik? Én ezt nem kértem, gondolom esélytelen visszaállítani nem titkosítottra...

[ Szerkesztve ]


Stylewars_kp
(senior tag)

üzenetek