Sziasztok srácok!
Focus 1-esről kellene lebontanom a belső ajtókárpitot. Csinált már ilyet valaki?
Sziasztok srácok!
Focus 1-esről kellene lebontanom a belső ajtókárpitot. Csinált már ilyet valaki?
Nekem 3-ajtósom van, ott körbe sima csillagcsavar, 1 csavar van az ajtó nyítónál (fekete kupak mögött) illetve még egy a kapaszkodó betétje mögött.
Ilyen kiegészítő fűtést keresnék, ha van valakinek a fiók alján keressen meg vagy, ha tudja honnan tudnék beszerezni akkor ne tartsa magában
Itt nincs de nem lenne gond, ha nem lenne új.
Bontotta már meg valaki az első radiátor és/vagy lökhárító környékét?
Volna ott egy hülye alkatrész, be kellene azonosítani...
Megkérdezem, hátha: valakinek van vagy lesz eladó acélfelnije? 14'-os Focus gyári méret érdekel.
[ Szerkesztve ]
A korai Ti-VCT motorokkal szoktak gondok lenni, de a sima 100 lovas jó, bevált darab.
Már mindegy, megvették helyettem. Azért köszi
Nincs mit. Sok ilyen futkos az utakon, népszerű verzió.
Hát, tetszetős. De ha már elvitték Mondeo tetszik. TDCI vagy benzines inkább? Rövidtávokon járkálok 15 oda meg 15 vissza. Néha Sopron az 25km. Nem nagyon autópályáznék.
Nehéz kérdés, itt már elvek is szóba kerülhetnek. Én pl.: nem vennék dízelt, pláne évi 20k futásteljesítmény alatt. Az érem másik oldala, hogy a Mondeo nem kis autó, a turbó miatt dízellel sokkal élvezetesebb lenne.
Summa summarum: szerintem benzines, minél nagyobb...csak győzd tankolni.
Jah, volt dízel fiat kombim, első autóm volt, imádtam a nyomatékot, a benzinesből hiányolom a nyomatékot. Csak apám aztmondja a Mondeóból nem jó a dízel.
A Ford alapvetően PSA eredetű dízeleket használ, annyira azért nem rosszak, bár a hangjuk rettenetes.
Benzinesben is van nyomaték, csak pörgetni kell...meg tankolni.
Ilyen távokra szerintem felesleges a dízel, nem nyersz annyit a fogyasztáson, mert keveset megy az autó, a dízel pedig nem szereti a rövid távokat alapból. Tovább is lesz hideg a motor a magasabb hatásfok miatt, gyakorlatilag végig hideg motorral fogsz járni, annak minden hátrányával.
Ettől persze meg lehet venni, csak számolni kell vele, hogy annyival jársz jobban, hogy nyomatékosabb, cserébe számolnod kell pár hátránnyal (magasabb ár, nagyobb futás, magasabb szervízköltségek stb.)
Legalább is ez a kánon.
a 2004 utáni TDCik már sokkal jobbak, mint a korábbiak. ha turbódízelt veszel, akkor félmillió ft hirtelen szervízre ne legyen gond.
én 15-25 kilóméterekre benzinest vennék, feltéve ha nem napi 20x megy bele. félmilliért már van 2001es mk3 1.8as motorral. nekem is ez van már 9-ik éve.
Akkor benzin. Mások is ezt mondják.
Köszi mindenki
Sziasztok!
2007-es Focushoz (1.6 TDCi) milyen OBD kiolvasót/törlőt ajánlotok ami biztos jó hozzá? Neten van mindenféle pines, nem tudom melyik lenne jó.