Üdv!
Sajna amennyire utánanéztél annyira igaz a kijelentésed.
A For focus a jelenleg kategóriájában az egyik legmegbízhatóbb gépjármű, az összes német csodával szemben/golf, astra stb..../
Megbizhatósági mutatókban pedig az Avensis-el versenyzik. A sok német csoda sereghajtó, kivéve a fordot ami az első öt tagja 5 éves korra után is.
Egyébként nekem már a 2. focusom van és nagyon elégedett vagyok vele.
Ford topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
S.Feri
(őstag)
S.Feri
(őstag)
Üdv!
De az csak jelent valamit, hogy 5 évig folyamatosan vitte a pálmát amúgy?
kp78
(addikt)
Látom, hogy egy másfél éve halott topicot hoztam fel, de hátha téved erre mostanság vki, aki tud némi tanácsot adni.
Szóval ezt a típust néztem ki következő autónak, de nem nagyon vagyok otthon Ford témában.
A típus Ford Focus II. 1,6 tdci, 2006-os évjárat, kb 30-40 ezer km futással.
Van-e vmi olyan dolog, amire mindenképp érdemes odafigyelni egy tdci megvásárlásakor? Tudom, hogy egy használt dízel megvásárlása mindig lutri, de én dízel párti vagyok.
Van-e bármilyen egyéb meghibásodási lehetőség, ami többeknél is jelentkezett, és vásárlás előtt érdemes ránézni?
Igazából többen is mondták, hogy a 90 lovas motor kiforrottabb, mint a 110-es, meg hogy a részecskeszűrő miatt a szervízköltsége is több az erősebbnek.
Kínálat van bőven, sőt, ahogy elnézem majdnem több 110-est kínálnak, mint 90-est. Nehogy azért, mert tényleg gond van a motorokkal.
Szóval ha bárkinek van vmi tapasztalata, köszönöm előre, ha megosztja velem.
A legtöbb embernek fogalma nincs, hogyan kell turbós autóval bánni, úgyhogy a feltöltőt mindenképpen megnézetném vásárlás előtt. Ne kérdezd, kivel és hogyan és mit kell nézni, nem vagyok szakértő.
LuckyL
(őstag)
Sziasztok!
Én most átmenetileg, amíg eladásra nem kerül egy 1.3-as 1994-es ford escortot használok! Első tulaj, 120ekm, szervízkönyves
Azonkívül hogy extrák nincsenek benne és elég gyenge (kb 60 le lehet)
egész tűrhető!
Hosszú távon vezetve kényelmesebb mint egy wagonr+ (hosszú ideig volt nekem)
k.t.a.
(senior tag)
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni hogy egy második generációs focus 1.6 TDi (109LE) ghia felszereltséggel mennyit érhet. 2006.11.25-én tépték le róla a fóliát. Hibátlan, megkímélt, és 24e km van benne. Öt ajtós kivitel. Ezen gondolkodom nagyon, hogy megérné-e. 3-3.5 MFt között van az értéke, csak pontosabban szeretném tudni. 2009 februárban lesz aktuális az adás-vétel. Addigra kb 30e km lesz benne.
2001-es Ford Focusnál házilagosan ki lehet villogtatni a hibakódokat? Ha igen, hogy?
Atlantis
(veterán)
Nem túl pörgős a téma. Kinevezem ezt a topicot a "nagy Ford topicnak".
Egyúttal egy kérdéssel is indítok: 1.8 TDCi motorokkal mik a tapasztalatok? Van valami hibája, gynge pontja, stb.? Mire érdemes figyelni vele kapcsolatban? Egy Focus II-ben van használva, 120k km-t futott. Mikor milyen csere lesz esedékes rajta? Olajat megkapta eddig rendesen.
Atlantis
(veterán)
Nem győzöm követni a topic pörgését.
Akkor legalább annyit: honnan lehet megállapítani, hogy láncos vagy szíjas vezérlésű a motor? Ebből az 1.8 TDCi-ből volt/van mindkettő.
Passz, de a válaszokra váró malmozás helyett átnézheted
Akkor motorszám alapján szerelő (vagy tán bolt is) gondolom meg tudja mondani.