Még így is 1x autót kell cserélniük mert ezzel a leljesítménnyel sem mennek végig egy versenytávot.
Formula–E - Sport, életmód, utazás, egészség fórum
hozzászólások
Én azt nem értem, hogy miért nem úgy tervezték az autókat, hogy az akksit tudják cserélni gyorsba. Kiáll a boxba 20mp alatt 4 ember kicseréli oszt' cső. Ehelyett inkább 2 autót tartanak fent egy embernek
Nem láttam az első futamot végig, ez tényleg igaz?
[ Szerkesztve ]
Nehéz lenne kivitelezni üzembiztosan/biztonságosan. Amíg nincs megfelelő kapacitású akksi így marad.
Igen, FB/Twit/G+ generációt így akarják bevonzani. Szvsz kicsit komolytalan de kell a hype no meg persze a reklámozóknak se mindegy hányan nézik/követik az eseményeket.
Ezután már csak az következik, hogy aki a legkevesebb szavazatot kapja az random kapjon defektet
pont ez a legnagyobb elvárásom ezzel a szériával kapcsolatban - ha ebben tudnak komolyat előrelépni, akkor jó lesz ez
az első versenyt nehéz lenne pontoznom, mert a 13. körtől láttam belőle 10 percet, és nem tudtam tovább nézni - a háttérzene és a szemre iszonyú lassú tempó együtt teljesen kinyírta a lelkesedésemet. de egy versenyből túl messzemenő következtetéseket nem vonnék le, várom a következőt.
és utána szépen átszivároghatna a technika a versenysportból a közutakra szánt elektromos járművekbe
én konkrétan olyan technológiai áttörés(eke)t várok tőlük, amik a mobil device világba is át tudnak szivárogni.
... tudom, menjek a p****ba
1500gAh-s akksira gondolsz? Évente egyszer töltöd a telót.
Ja aztán ha leejted és megsérül az akksi akkor volt-nincs Budapest Viccet félre téve, van ebben is ráció, én is gyűlölöm hogy naponta 2x kell töltenem a Nexust. Barátnőm kínai talójában ugyan ekkora az akksi, nála 3 napig nem kell tölteni, egy balatoni nyaralás alkalmával 7 napig nem volt töltőn
[ Szerkesztve ]
matyialiga
(tag)
Ha nem csak utcai futamok lennének, valszeg a sebességérzet is nagyobb lenne
Monacoba se mennek 300 fölé, mert minek, ez a pálya nagyon szűk volt, van ezekben a gépekben még egy kis plusz én úgy érzem
nekem nem is a jelen gyakorlat aggályos elsősorban, hanem az, hogy az akksik fejlődésében ki tudja, mióta nem volt komoly előrelépés, csak csiszolgatnak. a sokkal nagyobb power budget lehet jó hosszabb üzemidőre, de nagyobb teljesítményre is. de ez már eléggé off itt...
Szerintem ha valóban felfut a sportág és nagyobb figyelmet kap, akkor nyilván több lesz a befektető is és hatalmas fejlődés lesz az akksik terén + maga az elektromos autók terén is.
[ Szerkesztve ]
Švejk
(őstag)
A háttértuctuc tényleg rohadt idegesítő volt. Nem tudom ki találta ki, meg mi volt a fejében, hogy majd ezzel a fiatalokat odatapsztja a képernyő elé hogy megy valami zeneszerűség a háttérben?
Hát nem. 16 éves vagyok, nekem nem nagyon imponált.
Enzolord
(addikt)
Az lenne az igazi, lehetne EMP-ket összeszedni, kiütnéd az előtted lévő aksiját, esetleg csak kis motor kimaradás..
De legalább a paksi bővítés után itthon is lehet majd futamot rendezni.
mod:
Enzolord:
[ Szerkesztve ]
syl5
(őstag)
Nem volt rossz az első futam, de kicsit még amatőr jellegű nekem az egész.
Az autócsere, az autók hangja, az a full gagyi barátok közt rózsa bisztró háttérzene, és a ~170 km/h maximális sebesség nagyon gagyi volt.
A "pályán" is lehetett látni, hogy full mobil volt az egész, nem volt versenypálya érzése az embernek. Monaco-nál messze nincs ilyen, pedig az is a futamra felépített pálya. Ennek olyan bemutató szaga volt, olyan volt mint a debreceni virágkarnevál.