GPRO online F1 manager játék - Klánok, Ligák, Versenyek fórum

üzenetek

hozzászólások


pinkel
(csendes tag)

udv joe igen meg mindig vagyunk. :) volt nehany kissebb nagyobb valtozas de a lenyeg a PH csapat él es virul . te mikor tersz vissza kozenk ? meg mindig nem hianyzik ?

elnezest de egy ideje itt nem jartam atolvasok mindent es ha tudok valaszolok a kerdesekre , egy kis turelmet kerek a hetvegeig . koszi

[ Szerkesztve ]


pinkel
(csendes tag)

nos a kialast ahogy elotem is irtak a benzin menyisegevel tudod bealitani egy versenyen max 280l benzin kell , itt erdemes megnezni a palya informaciojat ahol meg van adva milyen a fogyasztas (pl.nagyon alacsony , alacsony , kozepes, magas,nagyon magas) termeszetesen ebbol kifolyolag a nagyon alacsony fogyasztasu palyan nem fog kelleni 280l de ez mennyivel jelent kevesebbet ezt csak par verseny utan tudod meg mert ahogy az eletben itt is minden pilota mas van aki agreszivebben vezet van aki nem igy a fogyasztas se egyforma.
bealitas: 5 hely van az uzemanyag bealitasra ha pl. ugy tervezel 240l benzint akarsz ( a kocsiba max 180l benzin fer) es 4szakaszra akarod osztani akkor bealitod 60-60-60-60 es az 5ik helyre pedig tehetsz rezerva menyiseget ha megse lenne eleg akkor tegyen bele pl.20l ha 0 hagyod akkor az utolso mennyiseget teszi bele ujra . ha tobszor alsz ki mint 5 akkor az utolso mezobbe beirt adatot tankolja mindig a kocsiba .
persze figyelni kell a gumit is mert ha hamarabb elfogy a gumi mint az uzemanyag akkor is beleteszik a kov. menyiseget igy megtortenhet hogy pl. tankolsz 60 litert de gumi elkopik hamarab es marad a tankban 20l igy minden kialasnal elveszik ennyi tehat 3 kialasnal az mar 60l ami meg + kialasokat eredmenyez .
gumivalasztas - ezt ki kell ujra tapasztalni fugg a homerseklettol , palyainformacioknal a gumikopastol es meg 1-2 aprobb dologtol de kezdetben az elso kettot figyeld . nincs olyan hogy pl.xy palyan ezt a gumit kell mindig hasznalni es ez a nyero . adatgyujtes minden ezen mulik en mar jopar szezonja vagyok itt es meg mindig tanulok , igy aki azt hiszi hogy regisztral es egybol megnyer mindent , elkeserittem nem igy van , de ha van egy kis kitartas akkor egy erdekes es elmenyteli jatekot talal benne.

[ Szerkesztve ]


pinkel
(csendes tag)

adatot lehet tesztelesel is gyujteni , de a legtobb adat a versenyekbol van a versenyanalizisben megtalod mikor mennyi tankolasbol mennyi maradt kialaskor meg a tankban es ki tudod szamolni mennyi uzemanyag kell 1km .
auto kopas kezdetben eleg annyi min70% elmehetsz az alkatresz kopassal (eleinte en is igy csinaltam tehat ne vasarolj minden verseny utan uj autot :) kulonleges esetekben tobbet is kophatnak eggyes alkatreszek de ez ritkabb ( pl.tul nagy riziko hasznalatanal rokiban a 40 mar extremnek szamithato)

[ Szerkesztve ]


pinkel
(csendes tag)

ezzel egyett ertek egy 85 atlagu pilota nembiztos hogy rosszabb mint egy 98-as az egyeni tulajdonsagok a mervadoak .
Foose - kuld at pm-ben a pilotad adatjait lehet segithetek ebben egy kicsit

[ Szerkesztve ]


Foose
(addikt)

Köszönöm a velős szájba rágós leírást,de ez nekem picit sok,(bár mondjuk a benzines dologra már rájöttem)és mostanában nem nagyon tudok gépezni :( A regemet meghagyom,(ha nem tiltanak-törölnek) mert később még érdekelhet a dolog.


pinkel
(csendes tag)

hat kell azert az elejen foglalkozni vele kesobb amikor az alapdolgok mennek akkor sokkal egyszerubb , remelem nem ijesztettelek el ennyi infoval :D ha maradnal irj es segitunk ha mostanaban nincsidod gyere vissza ha lessz szivesen latunk .


Foose
(addikt)

Köszönöm :) Sajna nincs saját gépem,ezért nehéz ez így.. :(

[ Szerkesztve ]


BoC1ka
(senior tag)

Sziasztok,

azt holtudom beallitani, hogy kerekcserenel vagy akarhol ne csak extra softot hasznaljon? en csak ezt az egy gumikevereket latom...:(



(addikt)

Futamon mindig csak azzal a gumival mehetsz, amivel az időmérőt futottad. (+eső gumi persze)


madmike
(őstag)

Sziasztok!
Új vagyok a játéban. A mai lesz a 2. futamom. R207-es csoportban hajtok a pontszerzésért :)


erick_b
(tag)

üdv,

még én is viszonylag új vagyok (3 versenyen vagyok túl) és arra lennék kíváncsi, hogy megy az autó javítás? Mert ahogy észrevettem futamonként csak egy alkatrészt enged fejleszteni és így akárhogy is számolom az eddigi kopás adataim alapján az jön ki, hogy egy évadban a 4.-5. verseny után mindig csak 3-4 olyan alkatrészem lesz ami nincs teljesen elhasználódva ami nem valami mesés kilátás abból kiindulva, hogy az előző versenyemen egy 74%-ról induló fék megfőtt. Van rá valamilyen mód, hogy egyszerre több alkatrészt is kicseréljek az autón? (az első futamon még nem de azóta alacsony kockázati szinttel megyek)

Kasztni 1 74%
Motor 2 52%
Első szárny 1 92%
Hátsó szárny 1 91%
Alváz 1 90%
Motorborítás 1 62%
Hűtés 1 59%
Váltó 1 77%
Fék 3 2%
Felfüggesztés 2 26%
Elektronika 1 52%
most így állok és ha nem ez lenne az utolsó futam akkor eléggé bajban érezném magam. (bár ígyis esélyes, hogy 5 alkatrészem is tönkre fog menni a futam alatt)

[ Szerkesztve ]



(addikt)

Futamonként 1x van alkalmad cserélni, de akkor akár az összeset lecserélheted.

Állítsd be az összes alkatrészen, amiket szeretnél javítani és csak utána okézd le. Ne egyesével.


erick_b
(tag)

akkor már csak egy kérdés, hogy lehet az, hogy kvalifikáción 5. vagyok puha gumikkal viszonylag sok üzemanyaggal utána meg versenyen olyan játékosok akik mögöttem végeztek extra lágy gumikkal körönként adnak nekem 1-2 másodpercet?

[ Szerkesztve ]


erick_b
(tag)

gyakorláson miután beállítottam az autóm futottam 3 féle gumival is és a extra lágy, puha és közepes között csak 1-1 tized másodperc volt a különbség. Létezik, hogy teli tankolt autóval is ennyire közel legyenek egymáshoz a gumik teljesítményben? (vagy a keményebbel végül úgyis vesztenék, mert a megtankolt autó miatt jobban kopnának a gumijaim mint amire az eddigi 2 kiállásos taktikáimból következtetek?)


madmike
(őstag)

én közepes vagy kemény keverékkel szoktam indulni.
keménnyel 1-2 kiállással, közepessel 2-3, mig a lággyal akár 4-5 kiállás is lehet. annyival pedig nem gyorsabb, hogy megérje


predator00
(tag)

Általában hőmérséklettől függően szoktam választani a gumik közt. Alacsony hőmérsékleten 0~10°C lágyabb gumikat érdemes használni pl: extralágy vagy lágy 30 fok felett inkább közepes vagy kemény. Persze nem árt figyelembe venni, hogy a pálya mennyire koptatja a gumikat és persze hogy hány kiállással akarsz menni.
Érdemes ezt a progit használni adat gyűjtéshez nemtudom ismered-e.
[link]


erick_b
(tag)

én is így próbálok tenni csak az eddig 4 futam kicsit kevés infó arról nem is beszélve, hogy más pilótákkal futottam azokat a versenyeket. (és használom a GO-t)
Mindenesetre most Monte Carloban megpróbálok kemény gumin egy 1 kiállásos taktikát, elméletileg nem nagyon eszi a pálya a gumit és jó 40 kilométerrel rövidebb is a versenytáv, mint az átlag. Nem nagyon volt adatom egy pontos fogyasztás belövésére ezért inkább választottam egy keményebb gumis kevés kiállásos taktikát, hogy lehetőleg ne azért álljon be a boxba a pilótám mert elfogyott a gumi, mert ahogy láttam elég sokat lehet veszíteni a túl kopott abroncsokkal is, bár látok némi esélyt arra is, hogy esetleg közepessel is meg lehet csinálni az 1 kiállást.


erick_b
(tag)

egész jól ment a Monte Carlo-i verseny, 24. helyről végül beértem 8.-nak.

Persze, hogy ne legyen minden szép és jó elkövettem egy baklövést, a következő versenyre való gyakorláson végig extra lágy gumikkal mentem. Az így kapott beállítások használhatóak esőgumival? (ha nem akkor legalább jók száraz pályás beállításnak?)


Zol01
(tag)

Figyelmetlen voltam és nem cseréltem ki az elektronikát és a hűtést! :W
Ha a futamon ezek elromlanak akkor be sem tudom fejezni a versenyt? :F


erick_b
(tag)

nem biztos, hogy nem tudod befejezni de jó eséllyel elkezd majd füstölni az autód és olyan köridőket fogsz menni, hogy az utolsó helyekért fogsz harcolni a többi defektes autóval.

üzenetek