Vannak pályák, amelyeken jobb köridőt lehet így elérni, nem félrevezetés. De hogy mikor mennyit kell rajtuk állítani az több dologtól is függ.
GPRO online F1 manager játék - Klánok, Ligák, Versenyek fórum
hozzászólások
erick_b
(tag)
de gondolom ez nem pilóta visszajelzései alapján megy, vagy tévedek?
Real93
(aktív tag)
Nem tévedsz, ebben a pilóta nem tud segíteni.
[ Szerkesztve ]
predator00
(tag)
Ha elol van a + jel akkor az elso szárnyat kell növelni a számmal, a hátsószárnyat csökkenteni.
Barcelona +-040
Brands Hatch +-015
Brasilia -+080
Buenos Aires 0
Estoril -+055
Fiorano 0
Fuji +-040
Hockenheim -+200
Hungaroring -+100
Imola -+075
Indianapolis -+090
Interlagos -+150
Istanbul +-025
Jerez -+020
Kyalami +-075
Laguna Seca -+175
Magny Cours +-050
Melbourne -+095
Mexico City -+100
Monte Carlo Ami csak belefér!!!
Montreal -+190
Monza -+045
Mugello -+200
Nurburgring +-050
Oesterreichring -+050
Paul Ricard +-090
Sakhir -+075
Sepang -+110
Shanghai +-010
Silverstone -+065
Singapore +-070
Spa -+065
Suzuka -+020
Valencia +-060
Zandvoort -+125
Zolder 0
parancsolj, persze ezektől lehet eltérés sok minden befolyásolja ezek inkább kiindulási alapoknak jók
[ Szerkesztve ]
cicmanyek
(aktív tag)
Na ez meg rettentően kellemes kis infó ugyanis én is mindig azonosra állítottam a szárnyakat.
Már alig várom a futam végét , hogy a köv. kvalin kipróbáljam ezeket a beállításokat.
predator00
(tag)
nem tudom nem én csináltam, neten keresgéltem és ezt találtam
cicmanyek
(aktív tag)
A spai -+065 érték 5 tizedet hozott a gyakorláson
erick_b
(tag)
sejtettem miután leírtad de előtte még azt hittem az időjáráshoz van köze.
xbaggio
(csendes tag)
Az erőnlétét kellene feturbózni a többi érték szerintem jó. melyik csoportban vagy? mert rúkiban ilyent nem hiszem hogy tudsz venni...
xbaggio
(csendes tag)
bocs a duplapostért, de én eddig úgy tudtam, hogy a szárnyaknak azonos értéken kell állniuk.
kipróbáltam már az első Q-n a külömböző számú állítást, de a pilótám panaszkodott, a szárnyakra.
vagy ezt a PS beállítása után kell alkalmazni?
a válaszod előre is köszönöm.
Turbocs
(újonc)
Hali!
Most kezdtem a játékot, és még eléggé kezdő vagyok
Valaki adna nekem pár jó tanácsot?
Vagy beállításokat a Kyalami GP pályára?
Előre is köszi
erick_b
(tag)
én csak azért nem válaszoltam, mert még az Ausztrál nagydíj előtt kérdezte
Ellenben most elég nagy dilemmában vagyok, 0.773 másodperc van a gumik között és ha nem lenne nehéz előzni akkor tuti a 3 kiállást extralágyon választanám de így azért félek, hogy beragadok valaki mögé és akkor ugrott az egész versenyem.
[ Szerkesztve ]
xbaggio
(csendes tag)
Én meg azért, mert az enyém is egy nagy rakás .... volt.
Én a közepest választottam, mert amúgy se tudnám 2 kiállással megoldani.
De így viszont a gumi tovább bírja mint a benya..... (legalábbis remélem...)
xbaggio
(csendes tag)
Erre a WS-re hol találtál rá, csak hogy én is utánna tudjak nézni a legújabbnak?
erick_b
(tag)
valaki nem tudja, hogy mi alapján hibázik a pilóta?
mert eddig én azt hittem, hogy motiváció és a risk az ami számít de tegnap 30-as risk mellett és 200+os motivációval kettőt is hibázott a pilótám. (mindig a boxkiállások után)
pinkel
(csendes tag)
az en pilotam is szokta ezt csinalni pl. nagy mennyisegu uzemanyag eseten.
pinkel
(csendes tag)
sziasztok
ha van akit erdekel a motorsport es meg nem regisztralt a GPRO jatekra es kedvet erez hogy kiprobalja taktikai kepeseget tegye meg : [link]www.gpro.net
ha mar regisztraltatok akar regi akar uj tagokken es szeretnetek a PH csapathoz tartozni szivesen latunk jelentkezni egy uzenetben lehet akar itt akar a GPRO jatekban az aktualis csapatfonoknel.
megkernem ha itt jelentkeztek kuldjetek el a sajat adatlapotok linkjet is hogy konnyebben beazonositsunk titeket.
koszonom
udv . a PH csapat
[ Szerkesztve ]
Na most üzenem mindenkinek aki ezután engem talál be azzal, hogy segítsek gpro-ban, hogy nem lesz szép amit tőlem kap. 2 éve abbahagytam a játékot, és még mindig engem baszogatnak 2havonta hogy ez mi. leszarom, nem érdekel az egész, hagyjatok békén ezzel.
Musuz
(csendes tag)
sziasztok
tud valaki segíteni,nem találom a neten a pilóta észrevételt magyarul-nem google-fordítósat!
köszi
Stockbauer79
(tag)
Jobb felső sarokban zászlóra kattintva lehet nyelvet, köztük magyart is kiválasztani
Musuz
(csendes tag)
köszönöm a válaszod.
azt én is tudom,de én erre gondoltam:
The car is lacking some speed in the straights
The car could have a bit more speed in the straights
I am missing a bit of grip in the curves
Satisfied
The car is very unstable in many corners
I cannot drive the car, there's no grip on it
No, no, no!!! Favor a lot more the low revs!
The engine revs are too high
Try to favor a bit more the low revs
I feel that I do not have enough engine power in the straights
Satisfied
The engine power on the straights is not sufficient
You should try to favor a lot more the high revs
Please, move the balance a lot more to the back
I think the brakes effectiveness could be higher if we move the balance to the back
Put the balance a bit more to the back
I would like to have the balance a bit more to the front
Satisfied
I think the brakes effectiveness could be higher if we move the balance to the front
I would feel a lot more comfortable to move the balance to the front
Please, put a lot lower ratio between gears
The gear ratio is too high
I cannot take advantage of the power of the engine. Put the gear ratio a bit lower
I am very often in the red. Put the gear ratio a bit higher
Satisfied
The gear ratio is too low
It feels like the engine is going to explode. Put a lot higher ratio between gears
The car is far too rigid. Lower a lot the rigidity
The car is far too rigid. Lower a lot the rigidity
The suspension rigidity is too high
The car is too rigid. Lower a bit the rigidity
Satisfied
I think with a bit more rigid suspension I will be able to go faster
The suspension rigidity is too low
The suspension rigidity should be a lot higher
Stockbauer79
(tag)
Ezeket is lefordítja. De gondolom neked nem ezért kell.?.
Musuz
(csendes tag)
nekem pontos fordítás kell,a google meg többi nem az!
Musuz
(csendes tag)
hello
üzemanyag-fogyastás: 4,272 liter/lap
1 kör hossza: 5,334 Km
Qualify 1
üzemanyag mennyiség: 10 liter
köridő: 1:38,185 s
átlag sebesség: 195,574 Km/h
Qualify 2
üzemanyag mennyiség: 87 liter
köridő: 1:42,073 s
átlag sebesség: 188,124 Km/h
1. etap hossza: 108 Km/20 lap
ezen ismert adatok alapján hogyan számoljam ki a következőket:
1.kb átlagosan hány másodperccel csökken a köridő körönként ahogy fogy az üzemanyag.
2.kb.átlagosan mennyivel nő körönként a sebesség ahogy fogy az üzemanyag.
3.a köridő csökkenése alapján az etap hosszának idejét.
ha valaki tudja,nagyjából elmondhatná,köszönöm.
lm83
(őstag)
1.kb átlagosan hány másodperccel csökken a köridő körönként ahogy fogy az üzemanyag.
2.kb.átlagosan mennyivel nő körönként a sebesség ahogy fogy az üzemanyag.
3.a köridő csökkenése alapján az etap hosszának idejét.
Ezekkel a dolgokkal nem kell itt foglalkozni a játékban