GPRO online F1 manager játék - Klánok, Ligák, Versenyek fórum

üzenetek

hozzászólások


Real93
(aktív tag)

Vannak pályák, amelyeken jobb köridőt lehet így elérni, nem félrevezetés. De hogy mikor mennyit kell rajtuk állítani az több dologtól is függ.


erick_b
(tag)

de gondolom ez nem pilóta visszajelzései alapján megy, vagy tévedek?


Real93
(aktív tag)

Nem tévedsz, ebben a pilóta nem tud segíteni.

[ Szerkesztve ]


predator00
(tag)

Ha elol van a + jel akkor az elso szárnyat kell növelni a számmal, a hátsószárnyat csökkenteni.

Barcelona +-040
Brands Hatch +-015
Brasilia -+080
Buenos Aires 0
Estoril -+055
Fiorano 0
Fuji +-040
Hockenheim -+200
Hungaroring -+100
Imola -+075
Indianapolis -+090
Interlagos -+150
Istanbul +-025
Jerez -+020
Kyalami +-075
Laguna Seca -+175
Magny Cours +-050
Melbourne -+095
Mexico City -+100
Monte Carlo Ami csak belefér!!!
Montreal -+190
Monza -+045
Mugello -+200
Nurburgring +-050
Oesterreichring -+050
Paul Ricard +-090
Sakhir -+075
Sepang -+110
Shanghai +-010
Silverstone -+065
Singapore +-070
Spa -+065
Suzuka -+020
Valencia +-060
Zandvoort -+125
Zolder 0

parancsolj, persze ezektől lehet eltérés sok minden befolyásolja ezek inkább kiindulási alapoknak jók :)

[ Szerkesztve ]


cicmanyek
(aktív tag)

Köszönöm a segítséget. :DDD


cicmanyek
(aktív tag)

Na ez meg rettentően kellemes kis infó ugyanis én is mindig azonosra állítottam a szárnyakat.
Már alig várom a futam végét , hogy a köv. kvalin kipróbáljam ezeket a beállításokat.


erick_b
(tag)

a fél vesémmel tartozok ezekért az infókért:)


erick_b
(tag)

bocsi a dupláért de ezek mégis hogy lettek kiszámolva?


predator00
(tag)

nem tudom nem én csináltam, neten keresgéltem és ezt találtam :DDD


cicmanyek
(aktív tag)

A spai -+065 érték 5 tizedet hozott a gyakorláson:)


erick_b
(tag)

az elég súlyos:)

a ps perfect setup-ot jelent.
a ws mit jelent?


predator00
(tag)

a szárnyeltolást amit feljebb látsz


erick_b
(tag)

sejtettem miután leírtad de előtte még azt hittem az időjáráshoz van köze.


xbaggio
(csendes tag)

Az erőnlétét kellene feturbózni a többi érték szerintem jó. melyik csoportban vagy? mert rúkiban ilyent nem hiszem hogy tudsz venni... :N


xbaggio
(csendes tag)

bocs a duplapostért, de én eddig úgy tudtam, hogy a szárnyaknak azonos értéken kell állniuk.
kipróbáltam már az első Q-n a külömböző számú állítást, de a pilótám panaszkodott, a szárnyakra.
vagy ezt a PS beállítása után kell alkalmazni?

a válaszod előre is köszönöm.:)


cicmanyek
(aktív tag)

Rookie 319


predator00
(tag)

akkor van értelme ha megvan a PS


Turbocs
(újonc)

Hali!

Most kezdtem a játékot, és még eléggé kezdő vagyok :)

Valaki adna nekem pár jó tanácsot? :D

Vagy beállításokat a Kyalami GP pályára?

Előre is köszi :D


xbaggio
(csendes tag)

Ez egy kissé elmaradt ahogy látom.... :D


erick_b
(tag)

én csak azért nem válaszoltam, mert még az Ausztrál nagydíj előtt kérdezte:)

Ellenben most elég nagy dilemmában vagyok, 0.773 másodperc van a gumik között és ha nem lenne nehéz előzni akkor tuti a 3 kiállást extralágyon választanám de így azért félek, hogy beragadok valaki mögé és akkor ugrott az egész versenyem.

[ Szerkesztve ]


xbaggio
(csendes tag)

Én meg azért, mert az enyém is egy nagy rakás .... volt. :D

Én a közepest választottam, mert amúgy se tudnám 2 kiállással megoldani.
De így viszont a gumi tovább bírja mint a benya..... :D (legalábbis remélem...)


xbaggio
(csendes tag)

Erre a WS-re hol találtál rá, csak hogy én is utánna tudjak nézni a legújabbnak?


erick_b
(tag)

valaki nem tudja, hogy mi alapján hibázik a pilóta?

mert eddig én azt hittem, hogy motiváció és a risk az ami számít de tegnap 30-as risk mellett és 200+os motivációval kettőt is hibázott a pilótám. (mindig a boxkiállások után)


pinkel
(csendes tag)

az en pilotam is szokta ezt csinalni pl. nagy mennyisegu uzemanyag eseten.


pinkel
(csendes tag)

sziasztok

ha van akit erdekel a motorsport es meg nem regisztralt a GPRO jatekra es kedvet erez hogy kiprobalja taktikai kepeseget tegye meg : [link]www.gpro.net

ha mar regisztraltatok akar regi akar uj tagokken es szeretnetek a PH csapathoz tartozni szivesen latunk jelentkezni egy uzenetben lehet akar itt akar a GPRO jatekban az aktualis csapatfonoknel.

[link]PH csapat

megkernem ha itt jelentkeztek kuldjetek el a sajat adatlapotok linkjet is hogy konnyebben beazonositsunk titeket.

koszonom
udv . a PH csapat

[ Szerkesztve ]


joergie
(őstag)
Blog

Na most üzenem mindenkinek aki ezután engem talál be azzal, hogy segítsek gpro-ban, hogy nem lesz szép amit tőlem kap. 2 éve abbahagytam a játékot, és még mindig engem baszogatnak 2havonta hogy ez mi. leszarom, nem érdekel az egész, hagyjatok békén ezzel.


Musuz
(csendes tag)

sziasztok

tud valaki segíteni,nem találom a neten a pilóta észrevételt magyarul-nem google-fordítósat!

köszi


Stockbauer79
(tag)

Jobb felső sarokban zászlóra kattintva lehet nyelvet, köztük magyart is kiválasztani :)


Musuz
(csendes tag)

köszönöm a válaszod.
azt én is tudom,de én erre gondoltam:

The car is lacking some speed in the straights
The car could have a bit more speed in the straights 
I am missing a bit of grip in the curves
Satisfied
The car is very unstable in many corners 
I cannot drive the car, there's no grip on it 
No, no, no!!! Favor a lot more the low revs! 

The engine revs are too high 
Try to favor a bit more the low revs
I feel that I do not have enough engine power in the straights 
Satisfied
The engine power on the straights is not sufficient 
You should try to favor a lot more the high revs 
Please, move the balance a lot more to the back 

I think the brakes effectiveness could be higher if we move the balance to the back 
Put the balance a bit more to the back 
I would like to have the balance a bit more to the front 
Satisfied
I think the brakes effectiveness could be higher if we move the balance to the front 
I would feel a lot more comfortable to move the balance to the front 
Please, put a lot lower ratio between gears 

The gear ratio is too high 
I cannot take advantage of the power of the engine. Put the gear ratio a bit lower 
I am very often in the red. Put the gear ratio a bit higher 
Satisfied
The gear ratio is too low 
It feels like the engine is going to explode. Put a lot higher ratio between gears 
The car is far too rigid. Lower a lot the rigidity 

The car is far too rigid. Lower a lot the rigidity 
The suspension rigidity is too high 
The car is too rigid. Lower a bit the rigidity 
Satisfied
I think with a bit more rigid suspension I will be able to go faster 
The suspension rigidity is too low 
The suspension rigidity should be a lot higher


Stockbauer79
(tag)

Ezeket is lefordítja. De gondolom neked nem ezért kell.?.


Musuz
(csendes tag)

nekem pontos fordítás kell,a google meg többi nem az!


Stockbauer79
(tag)

Komolyan nem tudom mit akarsz...


Musuz
(csendes tag)

hello

üzemanyag-fogyastás: 4,272 liter/lap
1 kör hossza: 5,334 Km

Qualify 1

üzemanyag mennyiség: 10 liter
köridő: 1:38,185 s
átlag sebesség: 195,574 Km/h

Qualify 2

üzemanyag mennyiség: 87 liter
köridő: 1:42,073 s
átlag sebesség: 188,124 Km/h
1. etap hossza: 108 Km/20 lap

ezen ismert adatok alapján hogyan számoljam ki a következőket:

1.kb átlagosan hány másodperccel csökken a köridő körönként ahogy fogy az üzemanyag.
2.kb.átlagosan mennyivel nő körönként a sebesség ahogy fogy az üzemanyag.
3.a köridő csökkenése alapján az etap hosszának idejét.

ha valaki tudja,nagyjából elmondhatná,köszönöm.


lm83
(őstag)

1.kb átlagosan hány másodperccel csökken a köridő körönként ahogy fogy az üzemanyag.
2.kb.átlagosan mennyivel nő körönként a sebesség ahogy fogy az üzemanyag.
3.a köridő csökkenése alapján az etap hosszának idejét.

Ezekkel a dolgokkal nem kell itt foglalkozni a játékban :)

üzenetek