Hogy mennyire erős snr kell hozzá, azt telefonja válogatja.
Ezt én úgy értettem, hogy szerinted van olyan kütyü, ami gyenge vételnél is bika pozíciót ad. Ha nem, akkor bocs'.
Azzal a Jiayu-val próbáltál autóban is navigálni? Lehet, hogy már használható. Ez biztosan jó:
![](/dl/upc/2014-02/27/225699_e5gjeks3dvfztsy9_jovetelygps.thumb.jpg)
A GPS Test-el pedig látszik, hogy a 40 feletti értékeket jelöli már zölddel:
![](/dl/upc/2014-02/27/225699_uyeyuqmyp9bi2lja_jovetel.thumb.jpg)
Na ez kell ahhoz, hogy biztosan tudj navigálni autóban, magas házak között stb.
A hátlap nem sok vizet zavar, az az én tévedésem volt annyiban, hogy a saját kreálmányaimnál számított, a gyárinak tökmindegy volt.
A drót életszerű, csak nagyon nem praktikus
De ha nincs más megoldás akkor ezt kell szeretni. Boldogan várom a MŰKÖDŐ javaslatokat. Ami legalább annyira működik a W450-ben, mint a fenti.
Az útraillesztésnek csak látszólag van köze a pontossághoz, az mindössze egy praktikus funkció. Ezt azért találták ki, mert ugye nem katonai pontossággal dolgozik a mezei GPS és a legnagyobb elérhető pontosság mellett is lemászna néha az útról a jel. Gyakorlatilag összehozza a térképet, pontosabban az utakat a pozícióval.
Ha autós módban vagyunk, akkor a jel legyen mindig az úton és ne mellette vagy két út között csalingázzon. A rendelkezésre álló adatokból (becsült irány, sebesség) a jelet (nyilat/autót/akármit) mindig a legvalószínűbb útra teszi, miközben a valós pozíciót jelző pötty gyakran az út mellett vagy Urambocsá' két út között van.
Válts át gyalogos módba, vagy kapcsold ki az útraillesztést és a jel mindig pont ott lesz, ahol a pozíciót jelző pötty és nem az úton. Ez azért jó, mert ha pl. egy parkon vágsz át éppen, akkor bekapcsolt útraillesztéssel mindenáron az egyik útra fog tenni, hiába vagy a park közepén.
De ez teljesen független a pontosságtól. Ha az jó, akkor a jelzett pozíció is jó, ha nem, akkor útrailleszt az neked 100 méteres pontosság mellett is, csak totál máshol. És ezért is ugrál ilyenkor az utak között.