GPS-vétel javítása - Autó+mobil fórum

üzenetek

hozzászólások


ksanc
(őstag)

Hogy mennyire erős snr kell hozzá, azt telefonja válogatja.

Ezt én úgy értettem, hogy szerinted van olyan kütyü, ami gyenge vételnél is bika pozíciót ad. Ha nem, akkor bocs'.

Azzal a Jiayu-val próbáltál autóban is navigálni? Lehet, hogy már használható. Ez biztosan jó:

A GPS Test-el pedig látszik, hogy a 40 feletti értékeket jelöli már zölddel:

Na ez kell ahhoz, hogy biztosan tudj navigálni autóban, magas házak között stb.

A hátlap nem sok vizet zavar, az az én tévedésem volt annyiban, hogy a saját kreálmányaimnál számított, a gyárinak tökmindegy volt.

A drót életszerű, csak nagyon nem praktikus :D De ha nincs más megoldás akkor ezt kell szeretni. Boldogan várom a MŰKÖDŐ javaslatokat. Ami legalább annyira működik a W450-ben, mint a fenti.

Az útraillesztésnek csak látszólag van köze a pontossághoz, az mindössze egy praktikus funkció. Ezt azért találták ki, mert ugye nem katonai pontossággal dolgozik a mezei GPS és a legnagyobb elérhető pontosság mellett is lemászna néha az útról a jel. Gyakorlatilag összehozza a térképet, pontosabban az utakat a pozícióval.
Ha autós módban vagyunk, akkor a jel legyen mindig az úton és ne mellette vagy két út között csalingázzon. A rendelkezésre álló adatokból (becsült irány, sebesség) a jelet (nyilat/autót/akármit) mindig a legvalószínűbb útra teszi, miközben a valós pozíciót jelző pötty gyakran az út mellett vagy Urambocsá' két út között van.
Válts át gyalogos módba, vagy kapcsold ki az útraillesztést és a jel mindig pont ott lesz, ahol a pozíciót jelző pötty és nem az úton. Ez azért jó, mert ha pl. egy parkon vágsz át éppen, akkor bekapcsolt útraillesztéssel mindenáron az egyik útra fog tenni, hiába vagy a park közepén.
De ez teljesen független a pontosságtól. Ha az jó, akkor a jelzett pozíció is jó, ha nem, akkor útrailleszt az neked 100 méteres pontosság mellett is, csak totál máshol. És ezért is ugrál ilyenkor az utak között.

üzenetek