Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


SkyLine3000
(addikt)

Csodálatos ez is azzal a középre bszott óriáskijelzővel...


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

De nincs notch legalább ;] .


Sza_Sa
(senior tag)

köszi a felvilágosítást. Xiaomi okoseszközök (légtisztító, párásító, dugalj) vannak, de azok wifisek, nem hub-on keresztül mennek. Persze mindegyik elcsatolva a rendes hálózattól, ahogy illik.
sonoff mennyire jó?

[ Szerkesztve ]


Timer
(veterán)

Még! ;]

Sza_Sa: Sonoff-ot passzolom, nincs vele tapasztalat, de általában dícsérik, én legalábbis nem olvastam még vele negatív véleményt. Relék kapcsán én azért inkább a Legrand-ot nézném...

[ Szerkesztve ]


Lami66
(őstag)

Az a cég ahol dolgozom autó szerkezeti elemeket gyárt európai autógyártóknak (karosszéria részegységek, lökhárítók, lengőkarok, motorbölcsők). Már javában gyártunk elektromos autókhoz is.
Még nem volt bejelentve, hogy hazánkba jön a BYD, de hetekkel előtte már volt itt tőlük egy küldöttség, megnézték a gyárat, mint lehetséges beszállítót. Ja és két héttel előtte ugyanilyen vizitet tartott nálunk Kína 5. legnagyobb autógyártója, a Great Wall is. Miközben az Audi és a PSA csökkenti a megrendeléseit.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Igen, ilyet én is hallottam autóipari beszállítónal dolgozó ismerősöktől.


mad823
(őstag)

Lehet, hogy tényleg nem rétegigény, mert elég sok embert látok fülhöz tartott telefonnal vagy zsíroskenyér-fogásban telefonálni olyan autókban, amiben garantáltan van BT kihangosító. Dehát olyan ez, mint a tempomat az autópályán: nem mindenki érett agyilag ilyen komplex műszaki megoldások használatához. :DDD


Sn00k
(veterán)

Jo oreg Kinaiak hozzak a szintet. Nem eroltettek meg magukat valami egyedi formara torekedve. Szepen ossze legoztak a kulsot :DD ettol fuggetlenul lehet jo verda lesz.


dabadab
(titán)
Blog

Északi országokat nézd meg hol tartanak villanyautó eladásban, és hogy mi fogy a leginkább...

Ők már nem vesznek klasszikus nyugati autót...

Meanwhile in the real world: az áprilisi norvég BEV eladások:

[link]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Akkor tévedtem. ;)

Csak az nem hibázik, aki nem kommentel. :R

[ Szerkesztve ]


hegedus001
(aktív tag)

A mérettel egyet értek, viszont a heti egyszer töltés mit jelent ? Mekkora távot mész egy hét alatt?

rendesen kiképzett hely pl a céges Ford Transit Courieremben van ha ez számít :U


noPublicFG
(senior tag)

Sajnos ez ellent mond annak, amit szeretnél! Ugyan is a klasszikus autógyártók számára az autó élettartama egyenlő a garancia idejével, ami a prémium szegmensben három (3) , toyota, Suzuki esetén öt (5), Kia/Hyundai esetén hét (7) avagy öt plusz kettő (5+2) évet takar.
Amikor lejárt a garancia (és szakszervíz látogatási kötelezettség) az autó lekerül a gyártói radarról. A szakszervíznek persze érdeke lenne, hogy évezredeken át odahordja a kliens, de az már nem a gyártó...


dabadab
(titán)
Blog

Ezt honnan veszed?


dabadab
(titán)
Blog

Csak az nem hibázik, aki nem kommentel

:DDD


yanna
(addikt)

Tanuljatok kínaiul, hamarosan megéri a befektetést.


noPublicFG
(senior tag)

Onnan, hogy ő maga írta:
Ebben - akárki akármit is állít - jelentős előnye van és lesz is a klasszik autógyáraknak, a kiépített szervizekkel, raktárakkal, elosztó központokkal, szakember képzési rendszerükkel, stb. Nyilván mindezt a vásárlás pillanatában fizeted meg, de valamit valamiért.
Ez nem előny, hanem hátrány.


dabadab
(titán)
Blog

Ja, akkor jól gondoltam, hogy csak hasraütéssel generált marhaságokat írsz :)


CapriBoy
(tag)

Szép!


Sinesol
(veterán)

Szép lett, remélem idővel erre is jönnek majd.


Nyugodt.
(újonc)

Több mint hasonlít a Panamera -ra . Yes, Kína ismét alkot.

üzenetek