nem sok, fateré volt a kocsi és garázsban töltötte élete nagy részét
én is néztem gyárit, de nekem vti kellene, és a 800 is még mindig a duplája majdnem...
soká lesz az még sajna.
DE LESZ !
Honda topik - Technika, hobbi, otthon fórum
hozzászólások
Esetleg részletre? De ha eladod akkor a felni az enyém!
[Szerkesztve]
majd ha szerzek normális melót, akkor virgonckodok a gondolattal hogy civicem legyen, addig meg döcögök a kotkodával. a felni is akkor lesz eladó, 14'' es 1ébként.
[lAyCsI]
(addikt)
LSi = 1.5 16V - 90 LE
ESi = 1.6 16V VTEC 125 LE
csak ennyi, de ez szvsz épp elég
[lAyCsI]
(addikt)
Ecsém ez gyönyörű!
Sok boldog együtt töltött km-t!
Amúgy egy idő múlva már én is bántam hogy
nem ESi-t vettem, bár az én kis ECO-VTEC
Civicem elment 6.5L-el...
Igaz az is csak 90 LE volt
Integra
(titán)
hi,
bosc hogy most írok, de tegnap este nálam használhatatlan volt a ph. megint....
amióta ez az új endzsin van, szar az egész ahogy van
hogy miért nem én nyitottam?
meg sem fordult a fejemben
Integra
(titán)
nem a kézügyességedben nem bízom.
hogy is mondjam, hogy ne érezd sértésnek meg én se mondjak baromságot.
szóval lehet, csak baromira figyelj oda, hogy ne a szomszéd fiú bontex sufni tuningos szívódízeles golfjára hajazzon a végeredmény
hondát vagy gyönyörűen, vagy sehogy!
Integra
(titán)
őőőőőő
szóval az amit írtál, olyan nincsen.
(vagyis van, csak az a név egy gyökér nyálas pozenekar neve)
VTEC, oké?
ne haragudj, de ezért ölni tudnék mikor valaki rosszul írja a szent szót..
Integra
(titán)
ja, amúgy nagyon szép a gépsárkány
itt a kis drágassszágom, amit most nyúzok:
Bővebben: link
ehelyett venném az ITR-t, de az egyre valószínűbb hogy legkorábban csak fél év múlva esedékes
[Szerkesztve]
Integra
(titán)
az ESi, LSi és a VTi, nem motortípust takar hanem felszereltségi szintet, illetve amolyan hondásan a kettőt vegyesen
az ESi: 1.6-os dohc vtec 126 le, ez ment a japán civicbe és a crx del sol-ba is
az LSi már két félét is takart:
1.5 sohc vtec-e 115le, ez az über gazdaságos csoda csak a japán civicben
1.6 sohc 116le, ez az angol 5D-ben volt, ez is pofátlanul keveset fogyaszott
VEi: 5 gen japán civic 90le
aztán volt még földgázas verzió is, annak nemtom a típusjelzését
VTi:
1.6 dohc vtec 160le, csak a japán civicben
1.8 dohc vtec 170le, csak az angol 5D civicben
illetve utóbbi volt egy speciális type s változatban amit csak európába magánrendelésre importáltak és a japán 3 ajtós civicbe rakták bele.
Type R: 1.6 dohc vtec 185le, csak japán 6gen 3D civicben
naggyából így van, de bizonyos motorok átcsúsztak más generációs civicekbe is
volt amúgy i, iS, LSi, ESi, VTi kódrendszer, az i volt a legszegényebb felszereltségű, az iS már szinte fullos volt. a VTi volt a legfelszereltebb.
néha mikor valami akció volt, akkor az elektromos tető belement a verdába, de nem mindig van mindegyik azonos típusjelzésű autóban benne
[lAyCsI]
(addikt)
Hehe, télleg
Mosmééé szídod őket?
Olyan cukipofák, cuppanós a kopasz kobakjára
az énekösnek
SaNyEe18
(tag)
És mi a helyzet az 1.5 Vteccel? Olyan is van nem? 110 paci az 5. genben ha jól tom. Annak is van valami külön jelzése?
[lAyCsI]
(addikt)
Bakker én is ilyet szerettem volna a szappan után(iLS-t v, VTi-t)
csak az istennek se volt, osztán lett belőle egy dízel Mazda, de
nem bántam meg
[lAyCsI]
(addikt)
Az már az eggyel újabb kasznis, 1.5 iLS VTEC 114 paci,
olyat szerettem volna én is...
[lAyCsI]
(addikt)
Nemrég láttam egy fehér Type R Civicet, fehér felnyókkal,
naggyon dögös volt! Hibbátlanul beleraktam volna a seggem!!
Integra
(titán)
nyisd ki teljesen a tetőablakot és aztán finomgépzsírral szépen kend vékonyan végig a síneket, aztán párszor zárd be meg nyisd ki és újra kend meg, többet nem tudtam meg
Integra
(titán)
az akkor csak valami egyedi darab lehetett, hogy átvolt építve bal kormányossá.
vagy jobb kormányos volt?