üzenetek

hozzászólások


Rick4
(félisten)

A cikkíró helyében átfuttatnám a szöveget valami ellenőrző programon, legalább a vesszők kerüljenek a helyükre, a forgalmazási hibákkal sajnos egy program nem fogja javítani!!!


parandroid
(nagyúr)
Blog

Annyira szép, ahogy a saját hozzászólásodra is igaz, amit leírtál!. :DDD
Vagy direkt chatgpt-vel írattad ezt is, szemléltetésként? ;]

p


Rick4
(félisten)

Egyrészt én nem egy cikket, hanem egy hozzászólást írtam, ráadásul már a hibából is látszik, hogy nem elírás, hanem a telefon belejavított, ráadásul én nem ebből élek, (legalábbis nem próbálok meg ebből élni), nem alacsonyítom vele egy portál színvonalát, ráadásul én a cikkíróval ellentétben utlóag egy bizonyos idő után már nem tudom javítani, és ráadásul ez a hiba semmiféle összefüggésben sincs azzal, hogy a cikk milyen színvonalon lett megírva!
Ja, és amúgy teljesen jogos, figyelhettem volna! ;)


Sys85
(veterán)

Mondjuk inkább Model S lesz az.Amikor a GTA V kijött a Model 3 még sehol sem volt.


Aljasvip
(senior tag)

Hát tényleg nem értjük...
És mikor jön ez az önvezetés? A szokásos "jövőre" vagy mostmár 2030-at ígérnek?

A menetirány váltás tabletről igazi élmény lehet egy parkolásnál, és sok sikert egy körforgalomból kifelé indexelni.
Még szerencse, hogy a 20 milliós autóhoz kapható vezeték nélküli, utólag felszerelhető gomb. Ez az igazi "hab a tortán" a gagyi beltérben, meg amikor majd lepotyognak a melegben :DDD


mad823
(őstag)

A rükverc egy swipe, pont ugyanúgy egy mozdulat, mint bármelyik fokozat előválasztóval. Az index 2016 óta a kormányon van minden Ferrarin, mégis valószínűleg többet indexelnek, mint a BMW-sek. Meg szerintem az előadásokon sem látszik, hogy használhatatlan lenne. Nem tudtok elszakadni a konvencióktól, és objektíven gondolkodni.


paatrick
(őstag)

Ha "tudatosan" ilyen akkor még rosszabb a helyzet. A Tesla újrafeltalálta a Kit kormányt, azt mondta "váó jó lesz ez". Aztán mikor az összes autós újságíró azt mondta hogy ez baromira balesetveszélyes akkor a Tesla azt mondta hogy jajó akkor lehet kérni kerek kormánnyal is. Akkor mégis hogy volt letesztelve az a világmegváltó kormány??? Sehogy. Ugyanez a helyzet a kormányon lévő indexszel. Menőn néz ki? Igen. Hasznos? Nem. Ki lett tesztelve hogy hétköznapi használatban jó-e? Nem.
Az hogy valaki itt írja hogy a Ferrariba is így van, hát ok, nézzük meg mire használnak egy Ferrarit meg egy Teslát. Melyiknél "fontosabb" az index használata, akkor amikor a városban cirkálsz, gyereket viszel vagy ha 300-zal szaggatsz a nyílegyenes autópályán.


Mr President
(senior tag)

Nekem összeségében bejön az új model 3. Viszont az index szerintem is baromi rosszul lett megoldva. Írtak a Ferrarit páran hogy ott is a kormányon van. Igen és ott sikerült ergonomikusan megoldani azt le lehetett volna másolni abban a formában szétválasztva jobb és bal oldalra.


LurkerSheik
(senior tag)

Jól néz ki szerintem és szoftveresen is a legjobbak közt van a Tesla :)
de egy Model X nálam ami kéne :))


Shadowbull
(addikt)

"Ha három tablet van plusz HUD, az jobb? Ha a kormányon háromszor ennyi gomb van, az jobb?"

Persze, sokkal.


Shadowbull
(addikt)

"edig ez az egész már az önvezetésre és hangvezérlésre van alapozva"

LOL. A soha meg nem erkezo onvezetesre?


Hadeska22
(aktív tag)

Nem tagadom, megnéztem pár youtube videót, mert nem hittem el, hogy nincs minimális műszerfal sem csak az a tablet. Szeretem a minimalista belsőt egy kocsiban, de ez szvsz már túl minimalista. Ugye az ember amikor vezet akkor leginkább szemmagassában elérhető dolgokat látja rendesen, nem zavaró az, hogy annak a tabletnek csak a bal felső csücskében látni az aktuális sebességet, stb? Biztos hozzá lehet szokni, de akinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, mennyire ergonómikus, használható ez hosszútávon?

Pl. mostani autónkban pont emiatt lett beszerezve ez mivel egyáltalán nem állt szemre a beépített érintőkijelző. Maga a tablet szerintem is jó sok mindenre csak szimplán nem vagyok meggyőzve arról, hogy műszerfalra sincs szükség :D


mad823
(őstag)

Nézd, hardveresen már minden adott hozzá, szoftver oldalon nyilván van még bőven megoldandó feladat. De ettől még gyártói szemmel teljesen logikus, hogy ilyen hardvert (vagyis autót) adnak ki hozzá.


Sundesz
(őstag)
Blog

2017 óta így van az első Model 3-tól kezdve. A középső óracsoport vagy kijelző hiánya szerintem is kissé fájó pont, illetve hogy nincs HUD.


Hadeska22
(aktív tag)

Huh, valóban. Kicsit olyan érzésem van mint "Tell me you have never seen a Tesla Model 3 interor without telling me you have never seen a Tesla Model 3 interior " :DDD
Nem én vagyok a célcsoport, ha valakinek ez megfelel, akkor okés :).

Ezt a koncepciót HUD-dal simán el tudnám képzelni, kicsit kihagyott ziccernek érzem.


Sys85
(veterán)

Viszont a kiegészítőket gyártóknak ez hatalmas öröm. :DDD
Kismillió cuccot lehet kapni a Model 3-hoz amivel pótolni lehet a hiányosságokat.Kijelző a kormány mögé,középső kijelzőhöz állítható szögű rögzítés,stb-stb.
Az már más téma,hogy ez plusz költség a tulajoknak és hogy a legtöbbnek alapból benne kéne lennie,vagy legalább opcionális extraként listázhatná a Tesla.


Shadowbull
(addikt)

A lónak a pöcörőjét adott hozzá minden.

Komolyan, még van ma is, 2023 végén olyan ember a Földön, aki ezt elhiszi? Mert ha még 2016ban lennénk, amikor Musk először hazudozott erről, akkor azt mondanám hogy oké, végül is vannak hiszékenyek.


Squirrel
(őstag)

Teljesen jó olvasni ezeket a hozzászólásokat. Használ itt valaki Teslát egyáltalán? A sok fikázás közül egyedül a HUD kihagyásával értek egyet, hogy egy óriási kihagyott ziccer. Minden más megszokható. Igen az is, hogy minden infó a középső tableten jelenik meg. Furcsa egy ideig, aztán a többi autóban ülve lesz furcsa, hogy előtted van.

[ Szerkesztve ]


Füleske
(addikt)

Ha van 8-10 szemed, meg ugyanennyi kezed, akkor biztos jobb.

üzenetek