44 milliárdja volt Twitter-re. És ugye látjuk, hogy nem a racionalitásáról híres.
[ Szerkesztve ]
44 milliárdja volt Twitter-re. És ugye látjuk, hogy nem a racionalitásáról híres.
[ Szerkesztve ]
Te, a BMWt nem lehet felvásárolni. Alap info.
A tőzsde nem így működik
A Tesla piaci kapitalizációja az nem Elon Musk pénze. A Twittert se tudta zsebből megvenni, hiteleket vett fel hozzá meg a többi cégéből vett át pénzt. Azóta a hírek szerint a Twitter a felét éri tehát 1 év alatt 20 milliárd égett el a semmire. És a Twitternél az eszközérték szinte elhanyagolható míg egy autógyártónál baromi sok, gyárak, beszállítói láncok, értékesítési üzletek stb.
Egy másik szemszögből, BMW profitja tavaly ~15 milliárd, ennél a Tesla kevesebbet keresett.
Ész nélkül se tudja égetni mondjuk a Tesla részvényeit mert a végén még úgy jár mint Steve Jobs, aztán kisebbségbe kerül majd kirakják.
[ Szerkesztve ]
"Ész nélkül" - ez itt a kulcsszó. A Twitternél is bizonyította, hogy ez nem akadály.
Nem vagyok pénzügyi szakértő, így nem látom mi köze az eszközértéknek egy felvásárlásnál vagy merge-nél ahhoz, hogy létrejöhet vagy sem az üzlet. Az OK, hogy figyelembe kell venni, hogy mit kezd vele az új tulaj, ettől még le lehet bonyolítani az adás-vételt.
Nem mellesleg azért voltak már az autóiparban hasonló méretű tulajcserék (pölö Stellantis, GM).
Wishful thinking. Hallotunk ilyesmiről más nemzeti márkáknál is. Rolls? Bentley?
[ Szerkesztve ]
Nem, szimplán tény. Nézz már utána a BMW tulajdonosi szerkezetének.
Utánanéztem. És? Melyik részét nem lehet felvásárolni? Mellesleg feleslegesen ugrálsz egy vicces(nek szánt) beszóláson...
[ Szerkesztve ]
Azt amelyik a Quandtoknál van. Őket nem lehet megkerülni, szóval nyugodtan elkezdheti valaki felvásárolni a tőzsdén szabadon forgó részvényeket, nem tud irányítást szerezni a BMW felett.
Egy dolgot tud elérni: jól felhajtja az árakat, aztán a Quandtok még gazdagabbak lesznek.
1) mindig van az a pénz
2) a Quandt-oknál kevesebb, mint 50% van.
nem túl izmosak az érveid.
1. Nem, nincs. Nem minden eladó.
2. Valóban, mégis uralják a BMW összes döntéshozatali szintjét, mert egyszerűen senki más nem tud többet összeszedni mint amennyi nekik van.
Álomvilágban élsz.
Ebből az jön le, hogy te tényleg mennyire képben vagy az autóiparban.
Ja, nem ide...
Barátom, én ismerem a tényeket, adatokat, mérési eredményeket.
Nem keverendő össze a Tesla bullshittel, amit Musk terjeszt.
Most ha arról elmélkedsz, hogy elméletileg elképzelhető-e, hogy egy céget eladnak? Igen, elképzelhető.
De ha a képzelet birodalmából visszatérünk a valóságba, akkor arra kb. nulla esély van, hogy a belátható jövőben a BMW-t eladják.
Amikor az autóiparban tulajcserék voltak, akkor az úgy nézett ki, hogy döglődő, csőd szélén álló márkákat és gyárakat adtak el. Arra nem nagyon találsz példát, hogy életképes, profitábilis, növekedést produkáló autómárkát eladnának.
[ Szerkesztve ]
Elvi lehetőségről volt szó egy poén kereteit meg nem haladva. Csak hát egyesek túllihegve túlgondolták, csak hogy ki lehessen oktatni a másikat.
Se index, se váltó. Csak az érintő..... mindegy hogy nézz ki, ez nálam bukó. Pedig kívülről nem rossz.
Az index elhagyása tényleg hülyeség. Amit nem értek, hogy a különböző közlekedés felügyeleti szervek ehhez hogy járultak hozzá. Egy gyors körforgalomban megnézném hogy indexel.
Elvileg a kormányon van rajta gomb. Persze szokás kérdése az egész...
Nem ez az első autó, aminek az irányjelzője a kormányon van. Más kérdés, hogy az olaszok ezt - szerintem - sokkal életképesebb módon oldották meg.
Egyébként azt én sem tartom okos ötletnek, hogy az irányváltót a tabletre költöztették. Egyáltalán nem tartom praktikusnak és a parkolást is lassítja szerintem.
Mindezektől függetlenül az kétségtelen tény, hogy jelenleg a legjobb alternatíva elektromos autók terén a Model3. Már csak az a kérdés, hogy ez meddig lesz így.
Mindezektől függetlenül az kétségtelen tény, hogy jelenleg a legjobb alternatíva elektromos autók terén a Model3
Miért gondolod így? Szerintem meg ez teljesen szubjektív.
[ Szerkesztve ]
Hatótáv, ár/érték arány, méret, nagyon fejlett segédtámogató rendszerek, infrastruktúra miatt tartom a legideálisabbnak.
Viszont a koreaiak nagyon jönnek fel, pl számomra nagyon érdekes a KIA e-Niro és a most megjelent Hyundai Kona EV is.