üzenetek

hozzászólások


julius666
(addikt)

Szerinted miért vannak támogatva FSR által az NVidia és Intel kártyák?

Ez egy rohadt jó kérdés. Szerintem egyszerűen totál fejetlenség van az AMD-nél, lemaradtak jóformán minden téren (legalábbis a konzumer piacon nagyon, de az AI terén is) mint a borravaló és össze-vissza szerencsétlenkednek.

Erős a gyanúm, hogy pont azért, hogy minél több játékba implementálják, semmiképp sem jófejségből.

Az megvan, hogy itt most egy szűkülő célpiacról beszélünk, mert ennek az egésznek csak a 4000-es széria előtti zöld kártyákon van értelme? A játékosok is felemásan állnak a képgeneráláshoz, tehát a zöld userek közül se használná mindenki. A másik oldalon a fejlesztőknek meg extra macera ezzel foglalkozni. Ha más nem azért, mert extra hibalehetőségeket, problémákat hoz be a DLSS és az FSR egyszerre történő futtatása. Biztos lesznek játékok ahol best effort jelleggel hozzáadják majd ezt a vegyes felskálázást, meg lesznek modok, de én teljesen megértem, ha egy fejlesztő cég nem akar ilyennel szarakodni. Sokan tuti nem fognak (lehet én se tenném a helyükben).

Szóval persze jófejség amit csinál az AMD, de üzleti szempontból nekem kívülről nagyon úgy tűnik, 0 értelme van. Egyedül annak lenne értelme a szempontjukból, ha sikerülne beszuszakolni az egész felskálázás sztorit a standardokba (DX, Vulkan) és annak a támogatása terjedne a játékokban, akkor ugyanis mindegy, hogy éppen milyen kártya van alatta. (Vagyis hát minőség/teljesítmény szempontjából nem, de az azért kevésbé húsbavágó már játékosként, mint ha zöld kártya nélkül nincs egyáltalán)

[ Szerkesztve ]

üzenetek