üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Két probléma van a játékkal. Az egyik a tipikus UE4 betegség, hogy nincs optimalizált shader cache. Tehát első futtatás során mindenkinek lesznek kisebb-nagyobb akadásai, mert éppen fordítja a valós időben a játék a shadereket. Ezen túl kell jutnia minden gépnek.

A másik gond NVIDIA-specifikus. A The Callisto Protocol DirectX 12-es módja úgy lett megírva, hogy egy konstans és CBV erőforrás sincs közvetlenül a root signature-be kötve, és ezt az NVIDIA hardverek nem szeretik. Alacsonyabb lesz ettől a GPU kihasználtság, mert nem tudják optimálisan futtatni a pixel shadereket.

A Striking Distance Studios valamiért a Microsoft "gyári" ajánlása szerint dolgozott, így leíróhalmazokba rakta az összes erőforrást, így az RS-be maguk a leírótáblák kerülnek, és onnan bányászhatók elő a leíróhalmazok, amik tárolják a konstans és CBV erőforrásokat. Ez például az AMD és az Intel hardvereknek mindegy, de az NVIDIA hardvereknek nem az.

Emiatt egyébként a GeForce-ok elég sokat javulnak, ha a felhasználók visszaváltanak Directx 11-be.

[ Szerkesztve ]

üzenetek