Autós topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


bitpork
(veterán)
Blog

Magad csináltad? :Y Le a kalappal :R


outsiders
(aktív tag)

Korrekt munka teljesen :K Nálam is hasonlóan néz ki, annyi hogy az ajtók is le vannak burkolva.


stickermajom
(addikt)
Blog

Na egy ilyen kezelés az enyémbe is kéne. Bár nem különösebben hangos, de hátul csak a lemez van.


Kornel
(veterán)

Igen, magam.
Az első ajtókat más csinálta, onnan lestem.
A hátsó ajtókat is meg fogom majd csinálni, ha lesz türelmem.
A csomagtér ajtó viszont szintén kész van.

outsiders: köszi, próbálkoztam.

130-nal 70,9 dB gyárilag a belső zajszint, aminél van rosszabb is, persze jobb is: [link]

Érzésre a szigetelés hozott legalább 3-5 dB-t.

[ Szerkesztve ]


kisza25
(félisten)
Blog

és ez amúgy nem jár garanciavesztéssel?


Kornel
(veterán)

Nem nyúltam semmihez, amire a garancia vonatkozik.
Ha eltöröm a műanyagot, nyilván én fizetem, nem garanciában cserélik.


gzbotii
(veterán)
Blog

Itt az a hír járta, hogy Mazdánál azért is garanciavesztéssel jár, ha alvázvédelmet kap a kocsi.


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Én attól félnék, hogy márkaszerviz adott esetben -garanciális probléma esetén- szívesen ráfogná, amit csak tud. Pl. beázásos sztorinál rögtön nem is tárgyalna, mivel "külső beavatkozás nyomait" találná. Vagy esetleg valamelyik márkaszervizzel egyeztettél ezzel kapcsolatban? Amennyiben elfogadóak, az bíztató lenne, gondolkodóba esnék én is, hogy meglépjem-e. :B


Speeedfire
(nagyúr)
Blog

Nekem is elől hátul le van szigetelve. De én hátul nem éreztem ekkora különbséget. Egyedül a láda szól pontosabban miatta, meg kevésbé rezonal be a hátsó ajtó. Előre viszont kötelező. :)


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Legalább 1 valami jó abban a kocsiban. :D


Kornel
(veterán)

Ajtó beázásnál valószínű belekötnének, de nem a márkaszerviz, ahová hordom, hanem a gyár.
Viszont valószínű ott azt is el tudnám intézni, mivel elég segítőkészek ;)

Egyébként alváz védelem és riasztó nem jár garanciavesztéssel tudtommal, utána is kérdeztem.

[ Szerkesztve ]


Integrale
(veterán)

Mennyibe faj egy ilyen beavatkozas?


Kornel
(veterán)

Black friday-kor akciósan ~35 körül volt a csomag, ami el is ment hátra.

Az autókra még pluszban kellett ezen kívül.

Bár én elég sokat raktam hátra, kevesebb is elég lehet.


Integrale
(veterán)

Nekem maximum ajtókra kell, hátulja gyárilag hasonló a tiédhez, csak filccel bélelt. Talán a tűzfalra is raknék egy kicsit. Hőálló?


Speeedfire
(nagyúr)
Blog

Tűzfalra nem érdemes ilyet tenni, oda szivacsot szoktak.
Ha csak előlre kell, akkor kb 20e az stp gold előlre, nagyon jó.

A bitumenlap zajcsillató, és nem zajszigetelő.

[ Szerkesztve ]


Integrale
(veterán)

Na erről beszéljünk majd privátban. Az a bajom, hogy maga az autó kifejezetten halk, szélzaj 160-ig szinte nincs, ahogy a futómű felől sem jön semmi zavaró, cserébe szerintem a motor hangos/vagy a többi zaj alacsony annyira, hogy felfigyeljek a motorra.
Szóval valami kellene a tűzfalra, vagy környékére.


Speeedfire
(nagyúr)
Blog

Nemrég próbákozott valaki az autóhifi topicban egy dízel renault halkításán. Több-kevesebb sikerrel. A pontos receptet én sem ismerem még. De lehet munyez többet tud ez ügyben.


Kornel
(veterán)

Valószínű akkor tényleg a tűzfalra kell neked valami, ami biztosan hőálló.


MunezXBK
(nagyúr)

A pontos receptet a VAG csoport tudja, dupla tűzfal.


bitpork
(veterán)
Blog

Autóba, ráadásul utólag, igen nehéz komoly és jó hi-fi-t épíni. Nem viccből kellett a MarkLevinson v Bang&Olufsen a jó hangzáshoz.

üzenetek