attól a bocitól nem rossz azért a 10 alatti átlag. mi a volvoval mentünk hétvégén Balatonra, 430km átlaga a V60 D3-mal 4,6l/100km volt, atom klímázás és tempomat 55/95/142 volt.
más:[link]
azért a mondeonál vannak kétségeim
attól a bocitól nem rossz azért a 10 alatti átlag. mi a volvoval mentünk hétvégén Balatonra, 430km átlaga a V60 D3-mal 4,6l/100km volt, atom klímázás és tempomat 55/95/142 volt.
más:[link]
azért a mondeonál vannak kétségeim
Hosszu tavokat fut, ha beindul, akkor minimum 100km-t megy egyben. Most epp igy jott ki a lepes, hogy tobb hetvegen sem mentunk messzire, de amugy max 2 hetente megyunk messzebbre.
De csak a hosszmotorosokban, ma mar az csak Audi es azokis A4 es felette.
Passatbol is csak az Audi alapuak olyanok, a Golf padlolemezre epulo Passatok nem (ket Passat generaciotol eltekintve mind Golf)
[ Szerkesztve ]
Ugyan ne gyere már ilyen neveccséges fogyasztással. Majd akkor ha minimum két számjegyű a tizedesvessző előtt!
1x próbáltam Auris HSD-t; frissen indítva mentem vele párszáz métert, letalpaltam és egyből ordított.
Mit vettél megint?
Szerintem is a Leaf 2-vel próbálkozik meg. Arra leszek kíváncsi milyen gyorsan tudja majd elpasszolni az i3-at.
Miert venne barki azt a Hyundai Kona helyett?
Nekem gyanús, hogy 10-et elkérni érte merész, mondjuk tele van túlárazott példányokkal a hasznaltauto. 12-ből simán kihozható egy új, faceliftelt sima változat, alkuval szerintem nem lesz 1 millió a különbség a két éves használt és az új között. Értem én, hogy a villanyautó aktuálisan menő, de az ilyen értéktartáshoz túl megosztó a forma (több egyértelműen negatív véleményt hallok róla, mint pozitívat vagy semlegeset).
[ Szerkesztve ]
Én mondjuk betippelnék egy használt Model S-t a költségek ellenére is. A leaf belsejét annyira nem dicsérte, fogós kérdés.
[ Szerkesztve ]
Mert most akar venni és nem akar várni
Mertcsakabajor...
Meg ebben az árban benne van, hogy elmondhatod egy jútúbcelebévolt
ismert az előélete az autónak
I3s lesz , nagy összegben fogadnék rá
Tőlem is jön egy tipp a Hyundai Kona Electricre.
Igen, ha lepadlózod akkor nyilván felpörög mint minden CVT váltó Ez a váltó sajátosságából adódik. Meg mivel hibrid ezért kell neki a benzinmotor kötelezően, nem úgy mint az Amperánál. Csak villanyosan jó ha 2 km-t elmegy az Auris.
Ha letalpalod a Golfodat akkor az is visszavált és pörögni fog rendesen Ez sajnos nem olyan hibrid, hogy a benzinmotor csak hatótávnövelő.
Hetente cserélgetem a kocsikat mint te Egy 2015-ös Auris HSD-t vettem [kép]
Ez volt melygarazsos kepekkel hirdetve? Hirdetes alapjan nem tunt rossznak, grat hozza!
Wow, gratulálok! És kombi.
Akkor csak óvatosan talpald hidegen!
Köszi szépen Pontosan, ez volt az a kocsi. Holland származás, végig vezetett szervizkönyv, összes számla. A képek alapján fogott meg a kocsi és a valóságban is olyan volt amilyennek lennie kellett
A felszereltsége meg a legmagasabb amit tudtak bele kérni. Úgy néz ki mindent beikszelt az első tulaj
(#109317) focvis: Köszi, a Passat Variant után rájöttem, hogy nekem csak kombi kell. Nagyon sokszor jól jött a nagy puttony Én nem vagyok az a nagy talpalós. Városon keresztül járok be vele dolgozni, ami 4 km és 4,5-ös átlagot lehet vele hozni még így hideg motorral is.
[ Szerkesztve ]
Én a 4Matic-ot kerülném, ilyen idős autónál inkább csak hátrány, mint előny. Bonyolult rendszer, drágábbak hozzá az alkatrészek, mint a sima hátsó kerekeshez.
A fehér bőrbelső szép, kár lenne ha valami megfogná
Amúgy én C Mercit nem vennék, csak E-től felfelé.